Kuka vastaa EU:ssa Itämerestä? Kaikki höpisevät elintarvikevirastosta, mutta kuka uskaltaa puhua Itämerestä ja sen puhditamisesta?
Kenen vastuulla on?
20
562
Vastaukset
- Saaristo siintävi
Kaikki me olemme vastuussa ympäristöstämme. Ei EU ole mikään poppakonsti kaikkeen.
Jätä kysymykset ja mene siivoamaan takapihasi, dorka!- skäribo
Kyllä siitä Itämerestä sopisi ihan ääneen puhua, kun ei muutoin tunnu mitään tapahtuvan.
EU ei ole poppakonsti, vaan meidän on tehtävä jotain ihan itse. Dorkittelu tuskin kuitenkaan puhdistaa yhtään kuutiota merivettä. - Naippa
skäribo kirjoitti:
Kyllä siitä Itämerestä sopisi ihan ääneen puhua, kun ei muutoin tunnu mitään tapahtuvan.
EU ei ole poppakonsti, vaan meidän on tehtävä jotain ihan itse. Dorkittelu tuskin kuitenkaan puhdistaa yhtään kuutiota merivettä.Olen kanssasi samaa mieltä, mutta tekijiä on niin perin vähän. Dorkia riittää kyllä!
- Nimetön
Tottakai Itämeri on mitä suurimmassa määrin EU:n asia, mutta kyllä suomalaisten poliitikkojen pitäisi vielä paljon voimakkaamin tuoda asiaa esiin kaikilla rintamilla.
Myös "kotirintamalla" -
maatalouden suhteen ollaan edelleen aivan liian lepsuja, ehkä siksi ei kehdata vaatia muiltakaan.
( En suinkaan muuten ole maataloutta vastaan, Suomen pitäisi olla täysin omavarainen elintarviketuotannon suhteen.)- keekoilija
Et ole mitenkään väärässä, joten nimetön, olet oikeassa.
- nimellisesti
keekoilija kirjoitti:
Et ole mitenkään väärässä, joten nimetön, olet oikeassa.
Itse sille minimi, nimellisesti!
- kepunlistoilla
keekoilija kirjoitti:
Et ole mitenkään väärässä, joten nimetön, olet oikeassa.
- EU-onnelaa
Jos kysyisit vaikka josko ne kallisti palkatut pyöriäisten tarkkaajat huoklehtisivat kun ei ole muutakaan havaintoa?
Eikö kannattaisi erota koko pääomapiirien ohjaamasta EU-lafkasta?
Laittetaisiin ne nettojäsenmiljardit osin Itämeren hoitoon.
EU tekee kalliit direktiivit, joita kukin noudattaa oman etunsa mukaisesti. Oi Neuvostoliittoa!!- asioita
Sekoitat eri asiat keskenään haluamallasi tavalla ja saat aikaan muka järkevän EU vastaisen kannan.
Itämeri ei puhdistunut ennen EU aikaa, eikä tosin sen jälkeen, mutta asiat ovat parempia käsitellä jos ei joka asiasta syytetä EU:ta tai globalisaatiota.
Pyyhitään takapuolikin entiseen malliin, vaikka olemmekin yhdentyneessä euroopassa. Vai määrääkö direktiivi pyyhkimään asian vierestä?
Voimavarojen tuhlausta, jos kaikki pitää uskotella olevan pahasta EU:sta ja jos itse saisi määrätä niin sitten ei olisi "väärin sammutettu". - keekoilija
asioita kirjoitti:
Sekoitat eri asiat keskenään haluamallasi tavalla ja saat aikaan muka järkevän EU vastaisen kannan.
Itämeri ei puhdistunut ennen EU aikaa, eikä tosin sen jälkeen, mutta asiat ovat parempia käsitellä jos ei joka asiasta syytetä EU:ta tai globalisaatiota.
Pyyhitään takapuolikin entiseen malliin, vaikka olemmekin yhdentyneessä euroopassa. Vai määrääkö direktiivi pyyhkimään asian vierestä?
Voimavarojen tuhlausta, jos kaikki pitää uskotella olevan pahasta EU:sta ja jos itse saisi määrätä niin sitten ei olisi "väärin sammutettu".Ottakaa Itämerestä kaikki irti vielä kun on mahdollista,
http://www.fimr.fi/fi/itamerikanta/galleria/viikonkuva.html - Jopas vain
keekoilija kirjoitti:
Ottakaa Itämerestä kaikki irti vielä kun on mahdollista,
http://www.fimr.fi/fi/itamerikanta/galleria/viikonkuva.htmlSuurin hätä onkin ruotsalaisilla, kuten kaaviosta näkyy.
http://www.fimr.fi/fi/itamerikanta/uutiset/715.html - Suomessa
Jopas vain kirjoitti:
Suurin hätä onkin ruotsalaisilla, kuten kaaviosta näkyy.
http://www.fimr.fi/fi/itamerikanta/uutiset/715.htmlKäydessäni viime viikolla Tukholmassa, niin ihmeekseni huomasin, että ruotsalaiset naiset hymyilivät.
- oilanen
Suomessa kirjoitti:
Käydessäni viime viikolla Tukholmassa, niin ihmeekseni huomasin, että ruotsalaiset naiset hymyilivät.
Miksi naiset eivät hymyilisi Ruotsissa, kun siellä kerran on tulossa heterot muotiin.
- Eu-onnel
asioita kirjoitti:
Sekoitat eri asiat keskenään haluamallasi tavalla ja saat aikaan muka järkevän EU vastaisen kannan.
Itämeri ei puhdistunut ennen EU aikaa, eikä tosin sen jälkeen, mutta asiat ovat parempia käsitellä jos ei joka asiasta syytetä EU:ta tai globalisaatiota.
Pyyhitään takapuolikin entiseen malliin, vaikka olemmekin yhdentyneessä euroopassa. Vai määrääkö direktiivi pyyhkimään asian vierestä?
Voimavarojen tuhlausta, jos kaikki pitää uskotella olevan pahasta EU:sta ja jos itse saisi määrätä niin sitten ei olisi "väärin sammutettu".Niin, että EU:sta ei hyötyä kuten käy ilmi, vaan haittaa vähintään jäsenmaksujen ja liittovaltiota kohden suuntauvien direktiiviensä ja byrokratioidensa verran.
Lisäksi EU-suurliittovaltioeliittihallitsijakapitalisti ei halua rikkoa välejä suuren saastuttajan, Venäjän kanssa...
Ilonsa kullakin, ja onnelansa.
Tässähän tätä "haluttua ja hyvää EU:ta" on roppakaupalla..kaikki kaupan ja kaupalla...kuka osta joku myy...saatuminen jatkuu ...juu
Itse sekoittaa mitä haluaa ja maksaa, haluaa tai ei- nettojäsenmaksut ym. ym.. Eu-onnel kirjoitti:
Niin, että EU:sta ei hyötyä kuten käy ilmi, vaan haittaa vähintään jäsenmaksujen ja liittovaltiota kohden suuntauvien direktiiviensä ja byrokratioidensa verran.
Lisäksi EU-suurliittovaltioeliittihallitsijakapitalisti ei halua rikkoa välejä suuren saastuttajan, Venäjän kanssa...
Ilonsa kullakin, ja onnelansa.
Tässähän tätä "haluttua ja hyvää EU:ta" on roppakaupalla..kaikki kaupan ja kaupalla...kuka osta joku myy...saatuminen jatkuu ...juu
Itse sekoittaa mitä haluaa ja maksaa, haluaa tai ei- nettojäsenmaksut ym. ym.."..suuren saastuttajan,Venäjän kanssa". Tiedät kai, että Suomenlahdenkaan saastumisen suurin syyllinen EI ole Pietarin jätevedet, puhumattakaan koko Itämeren tilanteesta. Katso karttaa,
ja totea kuinka paljon Itämeren rantaviivasta sisätyy laajentuneeseen EU:hun !!!
vom- ON höpöttäjä
vom kirjoitti:
"..suuren saastuttajan,Venäjän kanssa". Tiedät kai, että Suomenlahdenkaan saastumisen suurin syyllinen EI ole Pietarin jätevedet, puhumattakaan koko Itämeren tilanteesta. Katso karttaa,
ja totea kuinka paljon Itämeren rantaviivasta sisätyy laajentuneeseen EU:hun !!!
vomÄlä välitä Vom, edellinen on vouhottaja. Suurin saastuttaja olemme me, jotka emme tee mitään.
- keekoilija
vom kirjoitti:
"..suuren saastuttajan,Venäjän kanssa". Tiedät kai, että Suomenlahdenkaan saastumisen suurin syyllinen EI ole Pietarin jätevedet, puhumattakaan koko Itämeren tilanteesta. Katso karttaa,
ja totea kuinka paljon Itämeren rantaviivasta sisätyy laajentuneeseen EU:hun !!!
vomVenäläiset ovat vastuussa Itämerestä, mutta eivät toki yksin.
Kartta osoittaa, että ongelmat ovat muualla, kuin Pietarin edustalla, mutta päästöjä tulee liikaa myöskin sieltä.
Mistä saatee tulevat ja minne ne keskittyvät?
Kartta näyttää leväkeskittymät, mutta ei aiheuttajaa. - "ON höpöttäjä"
ON höpöttäjä kirjoitti:
Älä välitä Vom, edellinen on vouhottaja. Suurin saastuttaja olemme me, jotka emme tee mitään.
Entäs jos nimimerkin suojissa oleva "ON höpöttäjä" onkin itse höpöttäjä ja vähän lapsellinen sekä kyvytön keskusteluun rakentavasti? Ainakaan mitään järkiperustelua EU:sta ei näy-älä välitä vom!
- ON höpöttäjä
"ON höpöttäjä" kirjoitti:
Entäs jos nimimerkin suojissa oleva "ON höpöttäjä" onkin itse höpöttäjä ja vähän lapsellinen sekä kyvytön keskusteluun rakentavasti? Ainakaan mitään järkiperustelua EU:sta ei näy-älä välitä vom!
Kyse oli siis Itämerestä avauksessa. Kukahan yrittänee viedä asiaa sivuraiteelle?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101104
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18649Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264616- 68577
- 104574
- 54537
- 26522
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.48503- 47437