Tiedättekö sen tunteen, kun jotkut juoksijat ovat sinulle henkisesti alisteiset? Eivät koskaan pääse sinua parempaan kuntoon, vaikka ovat lahjakkaampia? Usko vaan loppuu ja sitten tulee motivaation kanssa ongelmia. Tekeminen ei ole pitkäjänteistä, aina välillä rimpuillaannja sitten se taas jää.
Henkisesti alisteiset juoksijat
12
157
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä tunnetta. Urheilijat nukkuvat noin 8-10h laadukkaita yöunia evätkä mieti puolenyön jälkeen toisten tekemisiä.
- Anonyymi
Sunnuntaihölkkääjät kadehtivat tavojuoksijoita eivätkä koskaan pääse samalle tasolle.
- Anonyymi
Juoksijat nukkuvat 7h yöunet ja 2h torkut iltapäivällä.
- Anonyymi
Vurkjanenko?
- Anonyymi
Juu. Minulle on mysteeri miten joku voi olla niin katkera keskinkertaisista tuloksistani. Itse en ole niitä koskaan pitänyt minään
- Anonyymi
Taas ahnehditaan ylikovia pk lenkkejä perässä.
- Anonyymi
Sama ukko. Yrittää taas juoksua. Olisiko slow runiin menossa?
- Anonyymi
Vurkjanen päivystää ohiajoa odottaen ja huutaa varovasti.
- Anonyymi
Uusi suhde ei kuitenkaan takaa sitä, että narsisti jättää entisen kumppaninsa rauhaan. Eron jälkeen narsisti voi ilmestyä paikkoihin, seurata autolla ja soitella jatkuvasti perään.
- Anonyymi
Juu. Vurkjanen seurasi lenkillä perässä. Miten sattuikin aina samaan paikkaan? Henkisesti alisteinen narsisti, jolta jäi 3.30 alittamatta.
- Anonyymi
Juho Salli on henkisesti kova sälli
- Anonyymi
Voi olla, mutta kunto niin heikko, että kk83 tulee dnf.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 305537
- 1702039
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1601631Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141344Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike301321Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus81277Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan641274En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.701174- 941165
viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2121098