Äidin kanssa

Anonyymi-ap

Jaana oli 35-vuotias, kun erosi miehestään. Silloin se oli tuntunut katastrofilta, sillä äiti oli jäänyt kahden pienen pojan yksinhuoltajaksi. Hänen vanhin poikansa Mikko oli ollut 14-vuotias ja nuorin poika Mikael vasta 12. Se oli todellakin vaatinut sopeutumista heiltä kaikilta. Onneksi he olivat saaneet jäädä asumaan Espoon asuntoon ja vähitellen arki oli ajautunut uomiinsa. Tuttu asunto oli auttanut heitä kaikkia sopeutumaan siihen, ettei perheeseen kuulunut enää isää. Jaana oli myös tehnyt päätöksen, ettei enää toisi perheeseen uutta miestä. Hän oli niin pettynyt avioliittonsa äkilliseen päättymiseen, ettei enää halunnut tuottaa itselleen tai pojille uutta pettymystä. Hän oli kyllä käynyt muutaman kerran treffeillä, ja hän oli erään työmatkan aikana päätynyt samaan hotellihuoneeseen erään kollegan kanssa, mutta muuten hän oli omistautunut täysin yksinhuoltajaperheen arjen pyörittämiseen. Viimeiset vuodet hän oli elänyt kokonaan ilman miessuhdetta ja seksiä. Tietenkin hän kaipasi seksiä, mutta oli silti ajatellut, että näin oli parempi.

Yksinhuoltajan arki oli alun vaikeuksien jälkeen sujunut yllättävän hyvin ja pojat olivat sen enempää oireilematta sopeutuneet elämään pelkästään äidin kanssa. Etenkin Mikael, joka oli aina ollut ikäistään kypsempi, oli suhtautunut avioeroon hyvin ja herkkänä poikana vaistonnut äitinsä kaipaavan tukea ja apua. Mikael oli auttanut äitiään kaikissa kodin töissä aivan eri lailla kuin Mikko. Aluksi Mikael oli tietenkin ollut aika nuori, mutta jo muutaman vuoden jälkeen hän oli ollut riittävän vanha osallistuakseen täysipainoisesti kaikkiin kodin asioihin. Jaana oli aluksi yrittänyt saada myös vanhempaa poikaansa osallistumaan kodin asioihin, mutta huomasi varsin pian, ettei Mikko ollut kiinnostunut sellaisista asioista. Mikko vietti mieluummin aikaansa kavereidensa ja tyttöystävänsä luona, joten Jaana huomasi viettävänsä suurimman osan ajastaan kaksin nuoremman poikansa kanssa. Se sopi hyvin heille molemmille, sillä yhteisten asioiden hoitaminen lähensi heitä entisestään ja muutenkin he tuntuivat viihtyvän poikkeuksellisen hyvin yhdessä. Silloin Jaana ei vielä osannut aavistaa, mihin hänen ja Mikaelin poikkeuksellisen läheinen suhde lopulta johtaisi.

Arki rullasi hyvin ja poikien koulumenestys oli hyvä. Mikko meni ammattikouluun, mutta Mikael halusi ja myös pääsi lukioon. Jaana oli todella ylpeä pojastaan ja myös osoitti sen hänelle. Mikael, josta oli kasvanut nuori ja komea poika, oli hyvillään äitinsä kehuista. Jaana tunsi salaa aivan erityistä ylpeyttä nuorimmasta pojastaan, josta oli kasvanut nuori, komea ja järkevä nuori mies.

- jatkuu-

5

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niihin aikoihin heidän arkeensa ilmestyi uusia haasteita. Pojat olivat jo molemmat täysi-ikäisiä, mutta koska olivat molemmat vielä koulussa, eivät he voineet käydä täysipainoisesti töissä. Jaanan talous oli aika tiukoilla hänen yrittäessään selviytyä ison asunnon maksuista ja kahden pojan koko ajan kasvavista menoista.

Jaanasta tuntui, ettei hän mitenkään selviytyisi niin ison asunnon ja kahden teini-ikäisen pojan aiheuttamista menoista. Jaana ymmärsi, että hänen pitäisi tehdä jotain korkeille asuntokuluille. Kun Mikko vielä yhtenä iltana ilmoitti, että hän muuttaisi tyttöystävänsä luo, Jaana oli entistä vakuuttuneempi, että hänen pitäisi tehdä jokin ratkaisu. Hän oli eräänä iltana keskustellut asiasta Mikaelin kanssa. Mikael oli ymmärtänyt äitinsä huolen ja ehdottanut, että he muuttaisivat pienempään asuntoon. Aluksi Jaana oli epäröinyt, sillä hän oli kiintynyt Espoon asuntoon, mutta kun Mikael oli tehnyt hänen kanssaan laskelmia ja osoittanut, miten paljon halvemmaksi pienempi asunto tulisi, Jaana oli taipunut ajatukseen. He olivat selailleet yhdessä asuntoilmoituksia ja löytäneet juuri heille sopivan asunnon Turusta. Asunto vaikutti muuten täydelliseltä, mutta se oli kaksio. Jaanan rahat eivät riittäneet suurempaan asuntoon, ja lainaa hän ei halunnut ottaa. Mikael oli vakuuttanut, että kyllä he mahtuisivat kaksioon. Jaana saisi makuuhuoneen ja Mikael voisi nukkua olohuoneessa, johon he hankkisivat vuodesohvan. Hetken emmittyään Jaana suostui ajatukseen ja myi Espoon asunnon ja osti pienemmän asunnon Turusta.
      - jatkuu-

• Anonyymi

Turun asunto tuntui alusta lähtien hyvältä asunnolta. Mikko ei ollut osoittanut minkäänlaista mielenkiintoa heidän muuttoaan kohtaan, olihan hän jo muutama viikko sitten muuttanut pois kotoa eikä aikonut muuttaa heidän kanssaan. Niinpä Jaana ja Mikael olivat kaksin ensin pakanneet ja purkaneet tavarat sitten Turun uuteen asuntoon. Mikael, joka juuri hetki sitten oli täyttänyt 18 ja ajanut ajokortin, oli vuokrannut pakettiauton, jolla he olivat siirtäneet kaiken tavaran Turkuun. Se oli ollut melkoinen urakka, mutta sitkeästi, laatikko laatikolta he olivat saaneet kaiken tehtyä. Jaana oli laittanut hämmästyneenä merkille, miten korvaamaton apu Mikaelista oli ollut. Kertaakaan nurisematta Mikael oli kantanut sellaiset painavat tavarat, joihin Jaanan voimat eivät olleet riittäneet ja oli auttanut äitiään kaikessa mahdollisessa. Ilman Mikaelia en olisi saanut muuttoa tehtyä, ja jollain omituisella tavalla Jaanasta oli tuntunut, että he olivat muuttamassa yhteiseen asuntoon. Olihan se tietenkin heidän yhteinen asuntonsa, mutta siinä tunteessa oli ollut jotain muutakin. Jotain sellaista, jota Jaana ei vielä silloin osannut määritellä. Vasta myöhemmin hän ymmärsi, että muuttaminen kaksin uuteen asuntoon oli ollut vain yksi tekijä siinä sattumusten summassa, joka oli lopulta johtanut siihen, mitä heidän välillään tapahtui.

Kun he viimein, koko päivän kestäneen urakoinnin jälkeen olivat viimein saaneet kaikki tavarat kannettua sisälle, oli Mikaelilla ollut yllätys äidilleen. Mikael oli pyytänyt äitiään keittiöön ja ottanut jääkaapista sinne salaa laittamansa samppanjapullon. Heidän oli kai ollut tarkoitus nauttia vain yksi lasillinen, mutta he olivat jääneet istuskelemaan uuteen keittiöönsä ja ennen kuin huomasivatkaan, he olivat tyhjentäneet koko pullon.

Sinä iltana he olivat menneet nukkumaan molemmat hieman humalassa. Koska heillä ei vielä ollut vuodesohvaa, Mikael joutui nukkumaan patjalla olohuoneen lattialla. Syystä, josta hän ei ollut itsekään varma, hän oli tullut olohuoneeseen pelkkiin alusvaatteisiin pukeutuneena. Hän tiesi, että vaaleasta pitsistä tehdyt alusvaatteet olivat niin ohuet, että hänen nänninsä ja tumma häpykarvoituksensa näkyi täysin selvästi niiden alta. Äh, minähän olen menossa nukkumaan, joten miksi en olisi alusvaatteisillani, Jaana oli miettinyt.

Jaana oli hieman horjahtelevin askelin hoiperrellut makuuhuoneeseen ja rojahtanut sängylle. Mitä ihmettä minä oikein puuhaan, hän oli miettinyt. En minä voi keikistellä täysi-ikäisen poikani edessä pelkissä alusvaatteissa. Kyllä minä olin huomannut, miten Mikael oli salaa vilkuillut vartaloani. Ja kaikkein pahinta on, että hänen katseensa oli saanut minut kiihottumaan. Sen täytyy johtua tästä humalasta, enhän minä oikeasti voi kiihottua omasta pojastani, Jaana oli miettinyt tyydyttäen itseään samalla sormillaan. Kun Jaana oli lähestymässä huippuaan, hänen mielessään oli välähtänyt kuva, jossa Mikael makasi hänen reisiensä välissä ja pani häntä. Se sai Jaanan tulevaan sellaisella voimalla, ettei hän ollut kokenut mitään vastaavaa.
        - jatkuu-

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Turun asunto tuntui alusta lähtien hyvältä asunnolta. Mikko ei ollut osoittanut minkäänlaista mielenkiintoa heidän muuttoaan kohtaan, olihan hän jo muutama viikko sitten muuttanut pois kotoa eikä aikonut muuttaa heidän kanssaan. Niinpä Jaana ja Mikael olivat kaksin ensin pakanneet ja purkaneet tavarat sitten Turun uuteen asuntoon. Mikael, joka juuri hetki sitten oli täyttänyt 18 ja ajanut ajokortin, oli vuokrannut pakettiauton, jolla he olivat siirtäneet kaiken tavaran Turkuun. Se oli ollut melkoinen urakka, mutta sitkeästi, laatikko laatikolta he olivat saaneet kaiken tehtyä. Jaana oli laittanut hämmästyneenä merkille, miten korvaamaton apu Mikaelista oli ollut. Kertaakaan nurisematta Mikael oli kantanut sellaiset painavat tavarat, joihin Jaanan voimat eivät olleet riittäneet ja oli auttanut äitiään kaikessa mahdollisessa. Ilman Mikaelia en olisi saanut muuttoa tehtyä, ja jollain omituisella tavalla Jaanasta oli tuntunut, että he olivat muuttamassa yhteiseen asuntoon. Olihan se tietenkin heidän yhteinen asuntonsa, mutta siinä tunteessa oli ollut jotain muutakin. Jotain sellaista, jota Jaana ei vielä silloin osannut määritellä. Vasta myöhemmin hän ymmärsi, että muuttaminen kaksin uuteen asuntoon oli ollut vain yksi tekijä siinä sattumusten summassa, joka oli lopulta johtanut siihen, mitä heidän välillään tapahtui.

Kun he viimein, koko päivän kestäneen urakoinnin jälkeen olivat viimein saaneet kaikki tavarat kannettua sisälle, oli Mikaelilla ollut yllätys äidilleen. Mikael oli pyytänyt äitiään keittiöön ja ottanut jääkaapista sinne salaa laittamansa samppanjapullon. Heidän oli kai ollut tarkoitus nauttia vain yksi lasillinen, mutta he olivat jääneet istuskelemaan uuteen keittiöönsä ja ennen kuin huomasivatkaan, he olivat tyhjentäneet koko pullon.

Sinä iltana he olivat menneet nukkumaan molemmat hieman humalassa. Koska heillä ei vielä ollut vuodesohvaa, Mikael joutui nukkumaan patjalla olohuoneen lattialla. Syystä, josta hän ei ollut itsekään varma, hän oli tullut olohuoneeseen pelkkiin alusvaatteisiin pukeutuneena. Hän tiesi, että vaaleasta pitsistä tehdyt alusvaatteet olivat niin ohuet, että hänen nänninsä ja tumma häpykarvoituksensa näkyi täysin selvästi niiden alta. Äh, minähän olen menossa nukkumaan, joten miksi en olisi alusvaatteisillani, Jaana oli miettinyt.

Jaana oli hieman horjahtelevin askelin hoiperrellut makuuhuoneeseen ja rojahtanut sängylle. Mitä ihmettä minä oikein puuhaan, hän oli miettinyt. En minä voi keikistellä täysi-ikäisen poikani edessä pelkissä alusvaatteissa. Kyllä minä olin huomannut, miten Mikael oli salaa vilkuillut vartaloani. Ja kaikkein pahinta on, että hänen katseensa oli saanut minut kiihottumaan. Sen täytyy johtua tästä humalasta, enhän minä oikeasti voi kiihottua omasta pojastani, Jaana oli miettinyt tyydyttäen itseään samalla sormillaan. Kun Jaana oli lähestymässä huippuaan, hänen mielessään oli välähtänyt kuva, jossa Mikael makasi hänen reisiensä välissä ja pani häntä. Se sai Jaanan tulevaan sellaisella voimalla, ettei hän ollut kokenut mitään vastaavaa.
        - jatkuu-

Jaana sai useita peräkkäisiä, toinen toistaan voimakkaampia orgasmeja kuvitellessaan, miten hänen oma poikansa pani häntä. Mikaelin nuori, voimakas vartalo oli hänen reisiensä välissä, Mikaelin kivikova, kookas kalu työntyi edes takaisin hänen sisällään… yhä uudestaan ja uudestaan… Mikael suuteli hänen nännejään työntyen samalla äärimmäisen rajusti hänen vapisevaan häpyynsä… miten hyvältä se tuntuikaan. Jaana sai todella voimakkaan orgasmin ja hänen piti todella hillitä itseään, ettei olisi huutanut ääneen. Koko hänen vartalonsa vapisi ja hän hengitti raskaasti. Mitä ihmettä minä oikein teen, Jaana mietti maatessaan raukeana uudessa vuoteessaan. Hämmentyneenä Jaana nukahti raskaaseen uneen.

Sen illan jälkeen Jaana huomasi aivan tarkoituksellisesti keimailevansa omalle pojalleen. Aamuisin ja iltaisin hän kulki asunnossa ainoastaan alusvaatteet yllään ja oli jopa eräänä päivänä käynyt eräässä turkulaisessa alusvaateliikkeessä ostamassa hieman paljastavampia alusvaatteita. Sellaisia, joiden pitsi oli niin ohutta, ettei se kyennyt peittämään hänen vartalonsa muotoja. Jaana tiesi, ettei hänen tarvinnut hävetä vartaloaan. Hän painoi yhä saman verran kuin 20-vuotiaana, vaikka vartalo oli muuten muuttunut niistä ajoista. Kahden raskauden myötä hänen rintansa olivat kasvaneet keskimääräistä kookkaammiksi ja lantio oli pyöristynyt naisellisen kaarevaksi. Jaanalla oli naisellisen muodokas, mutta samalla kiinteä vartalo, juuri sellainen, josta useimmat miehet pitivät. Niin tuntui pitävän myös Mikael, ainakin päätellen niistä katseista, joita hän salaa loi äitiinsä. Aina välillä Jaana yllätti Mikaelin katselevan häntä suorastaan himoiten. Sen olisi luullut saavan Jaanan hälytyskellot soimaan, mutta hän salaa kiihottui poikansa ihailusta. Kaiken järjen mukaan Jaanan olisi pitänyt kätkeä vartalonsa pojaltaan ja olla kotona säädyllisesti pukeutuneena, mutta Jaana huomasi tekevänsä juuri päinvastoin. Hän pukeutui paljastavasti ja livahti pesuhuoneeseen joskus täysin ilman vaatteita tietäen hyvin, että Mikael oli olohuoneessa ja näki hänet. Jaana ei myöskään koskaan sulkenut makuuhuoneensa ovea, vaan nukkui ovi auki ja yleensä täysin alasti, ainoastaan peitto vartalonsa verhona.

Jaana huomasi suorastaan nauttivansa asumisesta Mikaelin kanssa kaksin. Mikael oli mukavaa seuraa ja huolimatta äiti – poika asetelmasta he tulivat toimeen loistavasti. Mikael auttoi kaikissa kotitöissä, teki ruokaa ja siivosi ja oli muutenkin äitinsä tukena. Mikael oli aikuistunut, ja nyt 18-vuotiaana oli harvinaisen kypsä nuori mies. Jaanalla oli myös toinen, salaisempi syy nauttia niin paljon nykyisestä tilanteesta. Se ruokki hänen salaista, kiellettyä fantasiaan. Yhä useammin Jaana huomasi ajattelevansa, miten helppoa olisi ajautua oman poikansa kanssa sänkyyn. Kukaan ei koskaan saisi tietää, jos he tekisivät jotain sellaista. Vain he kaksi… jakaisivat yhteisen asunnon ja vuoteen…

• Anonyymi

Isäni kuoli kun olin 13 ja jäin asumaan kahden äitini kanssa. Äiti sai minut kun oli 17 ja tietenkin oli hyvin nuorekas. Hänellä on pitkä vaaleat hiukset ja upea vartalo.
      Kun runkkailun aloitin niin tuli kyllä usein vakoiltua äitiä ja ajateltua häntä kun runkkasin.
      Olin 17 kun tyttöystäväni Kia pyysi minua ajamaan alapään karvat pois.
      Illalla lämmitin saunan ja ajattelin siinä samalla ajaa karvat.
      Ensikertalaiselle se ei ollutkaan mikään helppo homma ja haavoiltakaan ei säästytty.
      Olin ilmeisesti ollut jo aika kauan `saunomassa` ja äiti luuli minun jo poistuneen.
      Äiti tuli pesuhuoneeseen missä minä istuin lattialla pallit vaahdossa ja veressä höylä kädessä koittaen saada homman tehtyä.
      Äiti kiljaisi, herran jumala mitä täällä tapahtuu?
      Katsahdin ovelle ja äiti seisoi siinä ilman vaatteita hämmentyneenä.
      Kun nolona siinä tuijotin seksikästä äitiä ihaillen tissejä ja kuinka hän oli myös ajanut karvansa. Alkoi väkisinkin veri pakkautua munaan.
      Sain sönkötettyä että ajan Kian pyynnöstä karvoja pois ja vähän on vaan hankalaa.
      Äiti sanoi luulleensa minun jo tulleen pois ja pyysi anteeksi että oli tullut. Sitten hän oli huolissaan olenko viiltänyt kiveksiä kuinka pahasti?
      Äisin huoli johti siihen että pian minä istuin suihkujakkaralla ja äiti huuhteli nivusia ja tarkasteli vaurioita. Mitään vakavaa ei näkynyt.
      Äiti ehdotti että hän auttaisi ja höyläisi loppuun.
      Äiti polvillaan jalkojeni välissä kosketellen kiveksiä ja munaa...en saanut millään esteltyä erektiota.
      Äiti sai höylättyä karvat ja huuhteli vaahtoa pois. Muna sojotti täysin pystyssä ja minua nolotti.
      Äiti sanoi että nyt on paikat Kialle sileät. Mutta jos ton seisokin kanssa huomista ja Kiaa odotat on varmaan kivekset kipeet.
      Olin hiljaa naama punaisena.
      Äiti otti munasta kiinni ja sanoi, pakkohan sulta on vähän paineita laskea. Sitten hän alkoi runkata minua.
      Ensin pelästyin ja en tiennyt miten olla. Mutta se tuntui ihanalta ja pian huokailin nautinnosta. Ei mennyt kovin kauan kun tunsin saavani. Sanoin multa tulee ja äiti runkkasi kovemmin ja ohjasi sperma suihkaukset tisseile.
      Äiti sanoi, sieltähän tuli oikein kunnolla. Käydään suihkussa ja mennään saunaan.
      Olin viimeksi ollut äidin kanssa saunassa kun oli noin 10 Ja nyt olimme yhdessä saunassa ja äiti nojasi sivu seinään ojentaen jalkansa kohti minua. Katselin kauniita rintoja ja himoitsin koskea äidin jalkoja. Levittää niitä vähän että näkisin kunnolla pillun.
      Hetkessä oli taas muna pystyssä.
      Äti kysyi, Miltä se nyt karvattomana tuntuu? Samalla hän katsoi haaroihini ja näki kuinka muna on pystyssä. Äiti sanoi, Luulin että autoin ton sun erektion pois? Mutta siinä se taas niin komeasti on pystyssä. Oikein kivan näköinen on ilman karvoja.
      Sittn äiti levitti jalkoja ja toiveeni toteutui. Näin äidin pillun kunnolla. Äiti sipaisi pillua kädellään ja kysyi, Miltäs äidin pillu näyttää?
      Sain sanottua että oikein hyvältä näyttää. Samalla hyväilin äidin jalkaa ja pohjetta.
      Äiti kysyi haluanko koskea?
      Tietenkin haluan vastasin ja siirryi lähemmäs ja koskin ensimmäistä kertaa äitini pillua. Hiroin häpyä ujona, epäillen, varovasti laitoin sormen vakoon ja huulien väliin, tunsin kuumuuden ja kuinka liukas ja märkä se on.
      Äiti huokaili ja asettui makaamaan selälleen levitti haarat kunnolla auki ja sanoi, Tiedän ettei saatais näin tehdä. Ja yritin hillitä itseni, mutta haluun liian paljon että nuolet mua nyt.
      Asetuin äidin jalkojen väliin ja aloin nuolla pillua samalla sormettaen. Asento oli enemmän kun haastava ja oli kuuma. Pian sain kumminkin äitini voihkimaan nautinnosta ja sitten hän tarttui päästäni kiinni painaen sitä tiukasti haaroihin ja ulvoi tulevansa.
      Kumpikin naama punaisena huohottaen menimme viileään suihkuun. Minulla oli tietenkin muna pystyssä.
      Sitten alkoi todellisuus ja syyllisyys iskeä. Äiti pyyteli anteeksi ja aneli ja vannotti etten kertoisi tapahtuneesta.
      Sitten hän katsoi kovana sojottavaa mulkkua ja sanoi, Et tainnut kylä mitään traumoja saada?
      Vastasin etten todellakaan. Sain ihailla äitiä saunassa ja suihkussa. Sain nuolla kaunista pillua ja äiti runkkasi minua. Minulla on ollut ihanaa.
      Äiti otti toisella kädellä munasta kiinni ja toisella hieroi kiveksiä ja sanoi, Kun jo ollaan rajat rikottu? Niin haluatko tulla tonne mun sänkyyn yöks ja rikotaan lisää rajoja?

• Anonyymi

Mukavan kiihottavaa luettavaa.kiitos

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      104
      3384
    2. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      88
      3073
    3. Tykkään susta

Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä
      Ikävä
      20
      1933
    4. Muutama syy

Sille miksi IRL kohtaaminen on hänelle vaikeaa
      Ikävä
      69
      1906
    5. Onko kaikki hyvin, iso huoli sinusta

Miten jakselet? Onko sattunut jotain ikävää. Naiselta
      Ikävä
      38
      1857
    6. Estitkö sä minut

Oikeasti. Haluatko, että jätän sun ajattelemisen? :3
      Ikävä
      21
      1741
    7. Onko kaivatullasi

Hyvä vai huono huumorintaju?
      Ikävä
      24
      1687
    8. Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!

Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi
      Tv-sarjat
      34
      1439
    9. Onko meillä

Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko
      Ikävä
      9
      1349
    10. Tiedätkö tykkääkö

Kaivatustasi siinä mielessä joku muukin kuin sinä itse
      Ikävä
      48
      1337
    Aihe