49 nimet julki

Anonyymi-ap

Rovaniemen kaupunki
Niin sanotun 10-korttelin tontilla numero 18 on kolme asuinkerrostaloa, joissa on yhteensä 247 asuntoa. Vakituisia asukkaita on kirjoilla 49.
Niin sanotun 10-korttelin tontilla numero 18 on kolme asuinkerrostaloa, joissa on yhteensä 247 asuntoa. Vakituisia asukkaita on kirjoilla 49.

Rovaniemen keskustassa Toripuistikon 10-korttelissa sijaitsevat asuinkerrostalojen asunto-osakeyhtiöt hakevat asemakaavan ja tonttiajon muutosta, jotta taloyhtiöissä voitaisiin sallia majoitustoimintaa.

Korttelissa sijaitsee kolme kerrostaloa, joiden taloyhtiöt, Asunto oy Rovaniemen Arctica, Asunto oy Rovaniemen Nordica ja Asunto oy Rovaniemen Taiga muutosta hakevat edustajanaan LUO arkkitehdit oy.

13

237

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

huume ja prostituutio,,epäilys

• Anonyymi

sieltä nimi taululta löytyy sukunimet

• Anonyymi

Kulla pitta laitta muos etumainen nimitus

• Anonyymi

googlaa netistä osoitteineen kysy hintaa yms,,hoidot

• Anonyymi

Talot voi kyllä laittaa kokonaan lyhytvuokraukseen. Ostakoon nuo vuokrausta harjoittavat kaikki asunnot itselleen ja rakennusvalvonta vaatii ja valvoo, että tehdään poistumistiet ja muutkin majoituspaikkojen vaatimat turvatoimet. Kun airbnb on koko talossa niin ei haittaa osakkeenomistajien elämää.
      Itse en edes kilon kappaleina halua asumaan noihin pimeisiin kopperoihin.

• Anonyymi

lyhyt vuokraus huono Bisnes vero 30 prosenttia yms, muut kulut päälle ..ei sillä rikastu

idioottien hommaa siksi niissä onki huume myyntiä huoraamista yms..muuta rikollisuutta ..ei se muuten kannata.

• Anonyymi

Ei olla hoono business,olla huva

• Anonyymi

mamu huume mamu..rajab huume hampurilainen

• Anonyymi

ddd

• Anonyymi

Näin saat sexiä rovaniemellä Baarissa kysyt vaan asutko kymppi korttelissa helppoo hooker kortteli.

Näin saat sexiä rovaniemellä Baarissa kysyt vaan asutko kymppi korttelissa
      helppoo hooker kortteli. airnb

kaikkea löytyy huumeita yms,,ei ikärjaa.. pollisitalo vieressä se turvaa elinkeinon ne itekki käy..ja kaupungin päättäjät varsinkin rakennusvalvonta yms..asiakkaita..tule ja nauti

• Anonyymi

DDD

• Anonyymi

wwww

• Anonyymi

Tuolla yhdellä kyllä mielikuvitus lentää. Sepostaa ihan päätöntä juttua joka ketjuun.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1984
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1730
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1380
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      79
      1375
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      892
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109