Jok naiset olette löytäneet kiltti miehen kesäheilaksi?

Anonyymi-ap

Vai etsittekö vielä jotain komeaa jännämiestä

72

610

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kaksi jännämiestä korvaa yhden kiltin miehen. Kiltit miehet on jo varattuja.

• Anonyymi

Kiltit miehet ovat kaikki vapaana, koska ei naiset kelpuuta kilttiä miestä.
        Etkö ole lukenut tutkimusta, jossa naisia on haastateltu ja kiltti mies on naiselle YÄK, YÖK
        Nainen haluaa jännämiehen, jotka on kaikki varattuina.
        Jännämies antaa naisen elämään jännitystä ja nainen haluaa, kun mies alistaa ja välillä antaa väkivaltaa naiselle.

• Anonyymi

Kiltit on kerätty viimeistään talven aikana. Eikä jännämiesten kesäinen seuranhaku lyö leiville.

• Anonyymi

En harrasta kesäheiloja tai muitakaan satunnaisia suhteita.

• Anonyymi

Kilttiin pukeutunut jännämies on paras.

• Anonyymi

Mikähän pakkomielle noilla inceleillä on jankuttaa jännämiehistä? Kannattaa varmaan joskus mennä ovesta ulos ja jättää tietokone jäähtymään.
      Voi tavata jopa jonkun naisen.

• Noh noh, mistä nyt taas noin puristaa. Sunkin pitäs löytää vähän huumoria elämääs.

• Anonyymi

No niin! Asiaa! Tää on niin totta. Revin kaiken ilon irti jännämiehistä mahloineen! Kyllä parani elämänlaatu kun saa monsteri gullia niin että tuntuu!

• Anonyymi

Ai sillä miekalla, the fallos-symbolilla josta palstasetä jaakasit siinä toisessa monologissasi?

• Anonyymi
        UUSI

Tää on kahdeksankymppinen ukko horisemassa. Muistelee vuosikymmeniä vanhoja aikoja, jolloin motoristit oli muotia. Nykyään ihan eri miestyyppi on hot. Sporttinen, suosittu somessa, hyvin toimeentuleva, trendikäs jne.

• Anonyymi

Kilttimies on jo löytynyt, nörtti kuten minäkin.

• Anonyymi

Haittaako jos on kiltti tuuliviiri?

• Anonyymi

Kesäheila vai kesäkissa? Mielummin tietysti miehen hylkää kesän jälkeen, kun kissan. Kissoja ei saa hylätä!

Niille vastuullinen etsii kodin, jos itse ei kykene vastuusta selviämään mitä yllpito edellyttää. Mies taas selviää ilman uutta kotiakin. Muttei ole ollu tapana hetkeksi mitään.

Jasu

• Anonyymi

Oon pruukannu silleen aina ottaa eläimet ja miehetkin, että olisvat loppuelämän mun kanssa. Eläinten kanssa onnistuu, miesten kanssa jo paljon paljon vaikeampaa. Mutta yritän tuon yhden kanssa, ei se vaihtaminenkaan mitään helppoa ja kivaa ole, kamalaa. 🙂👍

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oon pruukannu silleen aina ottaa eläimet ja miehetkin, että olisvat loppuelämän mun kanssa. Eläinten kanssa onnistuu, miesten kanssa jo paljon paljon vaikeampaa. Mutta yritän tuon yhden kanssa, ei se vaihtaminenkaan mitään helppoa ja kivaa ole, kamalaa. 🙂👍

Jasu

Eihän sellasta vähintään siedettävää kannata alkaakaan vaihtamaan. Todennäkösyys, että löytää toisen, edes siedettävän, on minimaalisen pieni.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän sellasta vähintään siedettävää kannata alkaakaan vaihtamaan. Todennäkösyys, että löytää toisen, edes siedettävän, on minimaalisen pieni.

Nimenomaan noin. Äkkisältään saa paljon pahempia ongelmia uuden mukana. Parempi pitää pikkuviallinen, kun ahnehtia täys susi. Muutenkaan en järin ymmärrä jatkuvaa vaihtelua. Miten joku voi jaksaa sellaista sooloilua. Kauhea vaiva ja minkä takia, ei minkään.

Jasu

• Anonyymi

hrhrrrr 😽

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nimenomaan noin. Äkkisältään saa paljon pahempia ongelmia uuden mukana. Parempi pitää pikkuviallinen, kun ahnehtia täys susi. Muutenkaan en järin ymmärrä jatkuvaa vaihtelua. Miten joku voi jaksaa sellaista sooloilua. Kauhea vaiva ja minkä takia, ei minkään.

Jasu

Mä itse henkilökohtaisesti tykkään tylsyydestä ja ennalta-arvattavuudesta. Kumpikaan noista ei voisi ikinä saada minua "kaipamaan vaihtelua". Ymmärrän siis mitä tarkoitat. Mun mielestä ylipäänsä ihastuminen rakastuminen ovat helvetillisen rasittavia ja ärsyttäviä tunnetiloja. En tajua miten kukaan voi tarkoituksella haluta niitä tuntemuksia tai etsiä niitä. Ja harva asia on minulle yhtä vastenmielistä jo ajatuksenankin kuin deittailu. 😃

P S. Ei siis kannata yhtään ihmetellä miksi olen sinkku. Sitä sen sijaan voi hyvin ihmetellä miten olen koskaan päätynyt yhteenkään parisuhteeseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hrhrrrr 😽

Ei vitsi.🤭 Tää en voi enää kirjoittaa mitään 🤣💦

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei vitsi.🤭 Tää en voi enää kirjoittaa mitään 🤣💦

😸

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mä itse henkilökohtaisesti tykkään tylsyydestä ja ennalta-arvattavuudesta. Kumpikaan noista ei voisi ikinä saada minua "kaipamaan vaihtelua". Ymmärrän siis mitä tarkoitat. Mun mielestä ylipäänsä ihastuminen rakastuminen ovat helvetillisen rasittavia ja ärsyttäviä tunnetiloja. En tajua miten kukaan voi tarkoituksella haluta niitä tuntemuksia tai etsiä niitä. Ja harva asia on minulle yhtä vastenmielistä jo ajatuksenankin kuin deittailu. 😃

P S. Ei siis kannata yhtään ihmetellä miksi olen sinkku. Sitä sen sijaan voi hyvin ihmetellä miten olen koskaan päätynyt yhteenkään parisuhteeseen.

No minäkin sikäli, että tuttuus on se mikä tuo mukavuutta suhteeseen. Vieraan ihmisen kanssa saa olla valppaana jatkuvasti, että ymmärtää oikein ja huomioi oikein jne. Epämukavaa jos mikä.

Enkä tykkää minäkään siitä ihastumisen tuomasta tuskasta. Sanon tuskaksi, koska kaikki normaali on jonkun aikaa ihan sekaisin ja uuvuttavaa. Mielummin tosiaan ennalta tuttu ja tunteet tasaantuneet. 😅

Jatkuva ihastuminen kuulostaa muutenkin ihan mahdottomalta. Mistä kukaan löytää jatkuvasti muka ihmisiä jotka tekee vaikutuksen että ihastuu ihan?!? 😆

Ei sellaisia oikeesti nää oikee ikinä missään.

Jasu

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hrhrrrr 😽

Varo, pihallani on pyydys. Joudut kodittomiin. 😄

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No minäkin sikäli, että tuttuus on se mikä tuo mukavuutta suhteeseen. Vieraan ihmisen kanssa saa olla valppaana jatkuvasti, että ymmärtää oikein ja huomioi oikein jne. Epämukavaa jos mikä.

Enkä tykkää minäkään siitä ihastumisen tuomasta tuskasta. Sanon tuskaksi, koska kaikki normaali on jonkun aikaa ihan sekaisin ja uuvuttavaa. Mielummin tosiaan ennalta tuttu ja tunteet tasaantuneet. 😅

Jatkuva ihastuminen kuulostaa muutenkin ihan mahdottomalta. Mistä kukaan löytää jatkuvasti muka ihmisiä jotka tekee vaikutuksen että ihastuu ihan?!? 😆

Ei sellaisia oikeesti nää oikee ikinä missään.

Jasu

Jasu

"Jatkuva ihastuminen kuulostaa muutenkin ihan mahdottomalta. Mistä kukaan löytää jatkuvasti muka ihmisiä jotka tekee vaikutuksen että ihastuu ihan?!? 😆

Ei sellaisia oikeesti nää oikee ikinä missään."

Sinulla on väärä lähtökohta tuon pohtimiseen. Mitä itse noita ihastumisen ja rakastimisen tubteeseen koukuttuneita tunnen, niin eivät ne heudän ihastumisensa näytä lopulta juuri mitenkään liittyvän sen toisen henkilön ihanuuteen. He ihastuvat niihin omiin ajatuksiinsa ja kuvitelmiinsa siitä toisesta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Varo, pihallani on pyydys. Joudut kodittomiin. 😄

Jasu

Ei hiiribuffettia, epäreilua 😼

• No jaa. Minulla on tällä hetkellä hieman rikkinäisen menneisyyden omaava mies, jolla on kieltämättä jykevä leuka. Hän on tumma, yleisellä mittapuulla komea ja pitkä. Hän ei ole naisia kohtaan ollut koskaan väkivaltainen, pitää kylläkin omasta laumastaan huolen.

Olen tässä vaiheessa huomannut, että oman itsetunnon ja -varmuuden pitää olla kunnossa. Lähinnä sen vuoksi, että naiset piirittävät häntä aika nopeasti, jos en ole paikalla ja joskus silloinkin, kun olen paikalla.

Lasketaanko hänet jännämieheksi?

• Anonyymi

Ei lasketa, jos ei ole rikollinen eikä tykkää piestä ihmisiä. Sille nyt ei kukaan ihminen voi mitään, jos on monien mieleen ulkoisesti tai luonteeltaan.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei lasketa, jos ei ole rikollinen eikä tykkää piestä ihmisiä. Sille nyt ei kukaan ihminen voi mitään, jos on monien mieleen ulkoisesti tai luonteeltaan.

Jasu

Täällä nyt helposti jotkut pitää sitä jännämiehenä, jos on naisten makuun. Vaikkei mies voisi asialle mitään, että omaa ulkonäön mistä iso osa naisista viehättyy. Sekin on muka miehen vika tai syy joittenkin junttien mielestä. Tai se jos ei näytä kenestäkään yhtään miltään.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Täällä nyt helposti jotkut pitää sitä jännämiehenä, jos on naisten makuun. Vaikkei mies voisi asialle mitään, että omaa ulkonäön mistä iso osa naisista viehättyy. Sekin on muka miehen vika tai syy joittenkin junttien mielestä. Tai se jos ei näytä kenestäkään yhtään miltään.

Jasu

Minustakin on hurjaa, että saatetaan leimata jännämieheksi ulkoisten ominaisuuksien perusteella, koska niillehän ei voi mitään.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Minustakin on hurjaa, että saatetaan leimata jännämieheksi ulkoisten ominaisuuksien perusteella, koska niillehän ei voi mitään.

Näinpä. Käytökselle taas voi. Vaikka temperamentti voikin olla haaste, niin paljon helpompaa on kuitenkin muuttaa tapojajaan kun ulkonäkögeenejään.

Kaikki ihmiset ei edes itse ole innoissaan, että on magneetti kaikenlaisille ihmisille. Se voi olla jopa rasite jos on liian kaunis tai komea. Yksilö voi jäädä ulkonäkönsä varjoonkin. Ei se aina siunaus ole, vaikka me vähemmän nätit ja komeat voitaisi äkkiä niin olettaakin. Itsekin joskus nuorena oletin, että ulkonäkö tuo onnea, ei se tuo. Se tuo ikäviäkin ongelmia ihmisten muodossa.

Jasu

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Ja naisiako ei leimata ulkoisen olemuksen perusteella you twats?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Näinpä. Käytökselle taas voi. Vaikka temperamentti voikin olla haaste, niin paljon helpompaa on kuitenkin muuttaa tapojajaan kun ulkonäkögeenejään.

Kaikki ihmiset ei edes itse ole innoissaan, että on magneetti kaikenlaisille ihmisille. Se voi olla jopa rasite jos on liian kaunis tai komea. Yksilö voi jäädä ulkonäkönsä varjoonkin. Ei se aina siunaus ole, vaikka me vähemmän nätit ja komeat voitaisi äkkiä niin olettaakin. Itsekin joskus nuorena oletin, että ulkonäkö tuo onnea, ei se tuo. Se tuo ikäviäkin ongelmia ihmisten muodossa.

Jasu

Ja aika usein pinnallisia ihmisiä juoksee perässä. Mikä varmasti onkin ällöintä porukkaa jahtaajissa.

Itse olen oppinut ajattelemaan, ettei liiaksi mikään ole hyvästä.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Ja aika usein pinnallisia ihmisiä juoksee perässä. Mikä varmasti onkin ällöintä porukkaa jahtaajissa.

Itse olen oppinut ajattelemaan, ettei liiaksi mikään ole hyvästä.

Jasu

Tuo on totta. Luokittelen kaikenlaisen ääripään asian kehnoksi. Olipa kyse ulkonäöstä, ajattelusta, toiminnasta jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Kaulatatuointinäkökulma on myös tärkeä.

• Anonyymi kirjoitti:

Kaulatatuointinäkökulma on myös tärkeä.

Hyvä, eli rintatatuointia ei lasketa.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Hyvä, eli rintatatuointia ei lasketa.

Kaikki tatskat on rumia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ehkä vähän miehenkin vika, mutta yleisimmin tuo kuitenkin täällä määritellään naisten viaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Moni ei tajua sitäkään, että ulkonäkö ei kerro mitään ihmisen temperamentista. Komea tai kaunis, voi aivan yhtälailla olla introvertti, hiljainen ja ujokin, eikä todellakaan välttämättä nauti saamastaan huomiosta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä vähän miehenkin vika, mutta yleisimmin tuo kuitenkin täällä määritellään naisten viaksi.

No ainakin miehen vika sikäli, että häntä inhotaan kun on sattunut saamaan avuja ikään kuin olisi ilkeyttään ne hommannut.

Naista syytetään naisen miesmausta.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Moni ei tajua sitäkään, että ulkonäkö ei kerro mitään ihmisen temperamentista. Komea tai kaunis, voi aivan yhtälailla olla introvertti, hiljainen ja ujokin, eikä todellakaan välttämättä nauti saamastaan huomiosta.

Kyllä, nimenomaan näin. Hyvä pointti. 👍

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No ainakin miehen vika sikäli, että häntä inhotaan kun on sattunut saamaan avuja ikään kuin olisi ilkeyttään ne hommannut.

Naista syytetään naisen miesmausta.

Jasu

Ilkeyttään hommasi pituutta, leukaa, tumman kutrin jne. 😅

Yhtään ei vanhemmilla ole osuutta asiaan, kun pojasta tulee komea.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ilkeyttään hommasi pituutta, leukaa, tumman kutrin jne. 😅

Yhtään ei vanhemmilla ole osuutta asiaan, kun pojasta tulee komea.

Jasu

Tai tyttärestä kaunotar. 😊

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tai tyttärestä kaunotar. 😊

Jasu

Muista kun mulle joskus yks muhun tuohtunut mies tokaisi, että olis sustakin saanut vähän nätimpi tulla. 😆

Noh, minkän minä sille voin ettei tullut kun tavis ja iskän piirteet vei voiton geenilotossa. Iskä on miehenä komea ollutkin, mutta näin naisessa ne piirteet koetaan miinuksena. Olen mä silti ihan kiva tyyppi ja ihminen josta voi tykätä. Vaikken kaunotar olekkaan ajattelin. Ajattelen yhä.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Muista kun mulle joskus yks muhun tuohtunut mies tokaisi, että olis sustakin saanut vähän nätimpi tulla. 😆

Noh, minkän minä sille voin ettei tullut kun tavis ja iskän piirteet vei voiton geenilotossa. Iskä on miehenä komea ollutkin, mutta näin naisessa ne piirteet koetaan miinuksena. Olen mä silti ihan kiva tyyppi ja ihminen josta voi tykätä. Vaikken kaunotar olekkaan ajattelin. Ajattelen yhä.

Jasu

Olen kauniista suvusta, mutta omalla kohdallani kauneus on annettu lähinnä silmiin, nenään huuliin ja hampaisiin. Tasoittavana ominaisuutena persjalkaisuus, leveä lantio ja hartiat.

Kasvoin tumman ja komean veljeni varjossa, jolle suotiin vielä loistavat sosiaaliset taidot.

Olen kuitenkin antanut äidilleni anteeksi eriarvoisen kohtelemisen. Tietylle sukupolvelle poikalapset tuntuvat olleen se juttu.

• Anonyymi
        Mu5tasydän kirjoitti:

Olen kauniista suvusta, mutta omalla kohdallani kauneus on annettu lähinnä silmiin, nenään huuliin ja hampaisiin. Tasoittavana ominaisuutena persjalkaisuus, leveä lantio ja hartiat.

Kasvoin tumman ja komean veljeni varjossa, jolle suotiin vielä loistavat sosiaaliset taidot.

Olen kuitenkin antanut äidilleni anteeksi eriarvoisen kohtelemisen. Tietylle sukupolvelle poikalapset tuntuvat olleen se juttu.

Tuo ei kuulosta kyllä yhtään kivalle, että olet ollut eriarvoinen äidillesi veljesi rinnalla. Tuo on mun korviin kalsaa, vaikka tiedän että yhä on ihmisiä joille poika on parempi, kuin tyttö tai toisin päinkin.

Mulla ei ole sisaruksia, olen ainoaksi jäänyt. Olosuhteiden niin mennen. Olisihan meitä muuten 5 ipanaa. 😅

Mutta muut meni kesken, minäkin melkein. Synnyin 8 kuukaudella repaleisen istukan kera. Istukasta oli jäljellä minulle puolikas. Mutta sinnittelin. 😄

Painoin 2050g ja olin 46cm pitkä.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo ei kuulosta kyllä yhtään kivalle, että olet ollut eriarvoinen äidillesi veljesi rinnalla. Tuo on mun korviin kalsaa, vaikka tiedän että yhä on ihmisiä joille poika on parempi, kuin tyttö tai toisin päinkin.

Mulla ei ole sisaruksia, olen ainoaksi jäänyt. Olosuhteiden niin mennen. Olisihan meitä muuten 5 ipanaa. 😅

Mutta muut meni kesken, minäkin melkein. Synnyin 8 kuukaudella repaleisen istukan kera. Istukasta oli jäljellä minulle puolikas. Mutta sinnittelin. 😄

Jasu

Mutta eriarvoisuus, en pysty mitenkään arvottamaan lapsiani parempi huonompi. He on aivan valtavan ihania ihmisiä kumpikin omina persooninaan. Hyväntahtoisia ja reiluja. Ei hyljeksi ketään koulussakaan. Ne on hyviä ominaisuuksia monen muun hyvän ominaisuuden ohessa.

Jasu

• Anonyymi kirjoitti:

Jasu

Ei helkkari. Luin ensin, että painoit 2 tonnia. Muistan aikoinaan kun vein Nissan 18 trukilla kobolttia kierrätykseen parin tonnin säkin. Kyllä pikkuinen trukki kiikkasi.

• Anonyymi
        UUSI

Edellä ilmenee, että kelpo miehelle riittää kysyntää.
        On sallittava multikultturin tapaan tälläisell alfamiehelle useita vaimoja -tulee paljon tyytyväisiä naisia.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Edellä ilmenee, että kelpo miehelle riittää kysyntää.
        On sallittava multikultturin tapaan tälläisell alfamiehelle useita vaimoja -tulee paljon tyytyväisiä naisia.

"On sallittava multikultturin tapaan tälläisell alfamiehelle useita vaimoja -tulee paljon tyytyväisiä naisia."

Eihän sitä ole meillä kielletty. Sinulla saa olla ihan niin monta vaimoketta kuin sielusi ja ne naiset sietävät. Ainoastaan naimisiin et voi mennä useamman kuin yhden kanssa kerrallaan. Vaan eihän suurin osa nykypäivänä enää edes halua naimisiin, joten ei tuokaan ole mikään ongelma.

• Anonyymi

Paras kilttimies on vielä vapaana. On vaan pientä romantiikkaa ilmassa, saapa nähdä miten käy. Kiva nainen on tulossa tänään käymään.

• Mutta onko se soma. Mun mielestä kiltti ja soma sopis hyvin yhteen.

• Voi teitä. Kyllä minä, entinen rikollinen ja sinappisilliä syövänä näköjään kuulun jännämiehiin.

• Anonyymi

En oo. Jännä ei kiinnosta, koska itse oon niin kesy.
      Pitäisikö edes.
      Vilma

• Et tietenkään ole jännämies. Sinä olet palstakunfu ja nöyryytät kaikki!
        Paitsi minut.

• Anonyymi

Se mitä olen ymmärtänyt jännämiehen olevan, niin kuka sellaisen kanssa haluaa parisuhteeseen? Tapasin tuollaisen nyt sinkkuna ja 2 tapaamiskertaa se otti, että tajusin, että ei ole mun juttu.

En etsi myöskään lapatossua, miestä jolla ei ole mielipiteitä. Ihan vaan kiinnostaa mies, kenen kanssa tuntuu mukavalta.

• Anonyymi

Entäpä sitten jos ei etsi mitään,
      Eikä ole löytänyt mitään?
      Voiko se olla voitto vai tappio
      Vai jotain muuta???????
      Mies "tuntematon tunnistamaton outo ilmestys"

• Anonyymi

Onko yhtään mekkomiestä näkynyt? 😎

• Anonyymi

Eikö kesämies ole vähän kuin kesäkolli?
      Kesän jälkeen noita löytökolleja sitten yritettäisiin sijoittaa jonnekin holhousvietin omaavalle.
      Kas kun miehet eivät ole keksineet leasing-miehet oy:ta eli voisi vuokrata touko - lokakuuksi sellaisen henkisesti sopivan yksilön. Omaksi tällaista ei saisi, koska se olisi kierrettyä osamaksukauppaa. Vain kolmas osapuoli voisi lunastaa vaikkapa jäännösarvoon.
      Tietenkin voisi sumplia jonkun tutun kanssa, jonka nimi vain kävisi papereissa.
      Luotto tuttuun on oltava, ettei mies sitten jäisikin hänelle. Siis pelkää paperin pyöritystä.
      En tiedä saisiko mitään verovähennyksiä. Tällaiko ne ätmit ja ytmit tasa-arvostuisivat?
      Vilma

• meh, en harrasta kesäheiloja enkä muitakaan kesä-elättejä, ei ne syksyn tullen pärjää yksin luonnossa,

• Onko naisen pakko hankkia kesä-Esa, vaikka ei haluu?

[minä vaan kysyn]

• Anonyymi
        UUSI

Ei oo pakko mutta saa hankkia.. Mikä meininki silulla, hankitko ??

(minä vaan vastaan) ;-)

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei oo pakko mutta saa hankkia.. Mikä meininki silulla, hankitko ??

(minä vaan vastaan) ;-)

Ei ole tarvetta. En hanki.

• Anonyymi
      UUSI

Aidosti oikeasti kiltyi,empaattinen ja sympaattinen ei laita näin mauttomia aloituksia edes suoli palstoille. Ja jos,niin aika heikot on eväät mitkä on oppaikseen valinnut.🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI

Itsekkyys ei ole empaattista. Itsekkyys ei ole sympaattista. Se on ainoastaa itsekästä. Ja itsekkyydellä ei pitkälle pötkitä. Jos ei sinulla ole kykyä asettua muiden asemaan,kokea ja tuntea mitä hän tuntee, olet ns toivoton tapaus ja velvollisuutesi on jäädä takavasemmalle. Pystytkö siihenkään vaan pitääkö siitäkin omaa hyvää hakea?🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekkyys ei ole empaattista. Itsekkyys ei ole sympaattista. Se on ainoastaa itsekästä. Ja itsekkyydellä ei pitkälle pötkitä. Jos ei sinulla ole kykyä asettua muiden asemaan,kokea ja tuntea mitä hän tuntee, olet ns toivoton tapaus ja velvollisuutesi on jäädä takavasemmalle. Pystytkö siihenkään vaan pitääkö siitäkin omaa hyvää hakea?🤷‍♀️

Jos olisit aidosti kilttimies niin puhuisit kauniisti lähimmäisistäsi,tsemppaisit ja kannustaisit. Huomioisit nekin jotka ei itseään arvokkaiksi koe. Nostaisit/et lyttäisi. Sinulla ei pahuuteen tahtoa olisi.sydämmesi olisi hyvä. Onko se sitä? Ja jos ei,niin ansaitseeko se hyvää?🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos olisit aidosti kilttimies niin puhuisit kauniisti lähimmäisistäsi,tsemppaisit ja kannustaisit. Huomioisit nekin jotka ei itseään arvokkaiksi koe. Nostaisit/et lyttäisi. Sinulla ei pahuuteen tahtoa olisi.sydämmesi olisi hyvä. Onko se sitä? Ja jos ei,niin ansaitseeko se hyvää?🤷‍♀️

Jatkan. Hyvä sydän ei tunne kateutta. Ei käy sotaa lähimmäistään vastaan omassa huonommuuden tunnossan. Hyvä sydän palvelee,ei vaadi palveluksia. 🤷‍♀️

• Anonyymi
      UUSI

Hyvä sydän kiittää. Tarvittaessa pyytää anteeksi/antaa anteeksi.Ajattelee muita ennen itseään. Pahuuden orja itsekäs sydän ei kykene moista ymmärtämään.🤷‍♀️

• Anonyymi
        UUSI

Jos ihmisellä on hyvä sydän hänellä on vara kehua ja korottaa. Voi miettiä,kumpaan on varaa omalla kohdalla. Heipat nyt🤷‍♀️

• Anonyymi
      UUSI

Ei nainen halua mitään miestä jos se ei ole vähintäänkin jännä.

• Anonyymi
        UUSI

Ei tarvi olla jännä, mutta perhoset pitää lennellä vatsanpohjassa.

• Anonyymi
      UUSI

Skotit ovat kilttimiehiä

• Anonyymi
        UUSI

Spotit puhuvat jännältä kuullostavaa englantia.
        Vilma

• Anonyymi
      UUSI

Ja mitkä spotit eikun skotit.
      Oikolukija on vialla.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin

Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni
      Haapavesi
      83
      1449
    2. Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."

Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä
      Maailman menoa
      67
      1235
    3. Asunnottomuus lisääntyy

Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ
      Maailman menoa
      202
      1213
    4. Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja

Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S
      Maailman menoa
      219
      1204
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1049
    6. Sulle on tullut

Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä
      Ikävä
      104
      1009
    7. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      134
      936
    8. Minä pyydän,

jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi
      Ikävä
      65
      913
    9. Ihmeelliseltä pikkunaiselta....

Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t
      Ikävä
      123
      798
    10. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      78
      791
    Aihe