Oman ääneni lisäksi on jo nyt kasassa kaksi virheäänestäjän ääntä. Ei paha tulos.
Ossi, ääniharavoiva SOTILAS
Olen saamassa äänivyöryn
18
207
Vastaukset
- Anonyymi
Kapi sai SDP ehdokkaana 1 -äänen, priimus Ossi suorastaan siihen verrattuna.
- Anonyymi
Aisa-Ossi kuntavaaleissa 2025
https://vaalit.yle.fi/kv2025/tulospalvelu/fi/municipalities/286/candidates/?caid=252
Öhö, öhö!
HO HOO, HO HOO! - Anonyymi
Koko potti on siis 4 ääntä. Kolme ennakkoääntä ja yksi vaalipäivänä annettu.
- Anonyymi
Urpo vasemmisto. Vaali esittelyn teksti ;"olen taas arvojen puolella".
- Anonyymi
Inkeristä tuli 2 ääntä, oma ja yksi epähuomiossa raapustettu. Muilta alueilta näytti tullee 2 epähuomoissa raapustettua lisää. Kaiken kaikkiaan 4 ääntä, ei hassummin, kun ottaa olosuhteet ja ehdokkaan huomioon.
- Anonyymi
Eikös olisi jo korkea aika sulkea suu, lopettaa tyhjä pölinä ja vain nauttia sairaseläkkeen jatkosta?
- Anonyymi
Olin vähän yksinkertainen kun taistelin tuulimyllyjä vastaan. Enkö tienyt lopputulosta etukäteen, vai todellako luulin olevani jotakin?
- Anonyymi
Kertokaas nyt, miten tää puppu liittyy palstan aiheeseen?
- Anonyymi
Maalaisliiton.kurittaja kirjoitti:
Ammattikoululainen keittelee vaan pastaansa.
Kovasti on munakarva minusta kiinnostunut. HO HOO, HO HOO!
Ossi, oikea SOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovasti on munakarva minusta kiinnostunut. HO HOO, HO HOO!
Ossi, oikea SOTILASOnko sinulla muitakin harhoja?
- Anonyymi
Inkeroisten höpsö ei ymmärrä omaa tilaansa
- Anonyymi
Miksi olet munakarva roikkunut pilaamassa saittia yli 20 vuotta? HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi olet munakarva roikkunut pilaamassa saittia yli 20 vuotta? HO HOO, HO HOO!
Toistan kysymyksen Munakarva.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toistan kysymyksen Munakarva.
Ai sinä olet siis se kuuluisa Munankarva. Minä kun luulin Ossiksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai sinä olet siis se kuuluisa Munankarva. Minä kun luulin Ossiksi.
Älähän munakarva kehtaa! HO HOO, HO HOO!
- AnonyymiUUSI
Ossi, Ossi, Ossi...
- AnonyymiUUSI
Huomenta Munakarva! HO HOO, HO HOO!
Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1781921
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1591666Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461636- 1231433
Liian paljon hylättyjä ääniä
Ottakaa avustaja mukaan jos ette osaa äänestää oikein. Moni varmaan sekosi kahden listan ja lipun takia. Oliko tarkoitus1281159Ikäero suhteessa
Huomasin äsken Iltalehden tuoreen artikkelin, jossa kerrottiin, että vain 5% parisuhteista on yli 10v ikäero. Millaisia501042Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen58970- 15859
- 69852
Ähtärin vaalitulos ja nyt neuvottelut alkavat
Keskusta voitti yhden paikan Ähtärissä kun oli hyvin ehdokkaita ( 32) ja kansanedustaja veturina keräämässä ääniä. P26846