Siinä on emöntä. Kiinka kauheaa kieltä käyttää itse naamakirjassa toisten sivuilla, mutta Saariselkä -ryhmässä ei saa edes ajatella negatiivisesti ....mistään eikä missään!!! Kauhia räkyttäjä!!
Hyvän mielen moderaattori facella eli Parpapapa
12
471
Vastaukset
- Anonyymi
Na poromiehiä ei saa haukkua. Ovat yhteiskunnan tukipilareita. Eivät syö määmiäkään.
- Anonyymi
tämä on nainen ja poroja näkkee vaan selän raitilla. paha suustansa älämölö
- Anonyymi
Giitu vaan tästäkin tätistä. Samaa räksytystä.
- Anonyymi
Ai kun Giitun omistajat?
- Anonyymi
Pallit paukkuu!
- Anonyymi
kyökkimuijan tissit
- Anonyymi
parpala?
- Anonyymi
Suki duki
- Anonyymi
Mikä tarve sinulla on täällä arvostella ihmistä? Henkilökohtaiset vihat ja kärhämät on hyvä pitää itselläsi. Ilmeisesti et vaan pidä kyseisestä henkilöstä. En tiedä eikä me muut tiedetä mitä pahaa hän on tehnyt sinulle? Voitko kasvaa tilanteen yli ja antaa asian olla.
- Anonyymi
Toinen joka käyttäytyy Selällä ylimielisesti ja halveksien puhuu turisteista. Mutta hän kuuluu taas niihin, jotka saa käyttäytyä huonosti, vaikka vahtiikin jotain hyvän mielen kanavaa facessa.
Oikee vitsi tämä hyvän mielen ryhmä. hahhaha
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663082Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91811- 1111704
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241229- 123987
- 93943
- 60934
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67916Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6835- 84829