Kerätkääpä Notko ja kumppanit vaalikyltit pois

Anonyymi-ap

Ajelin tuossa pohjoisesta takaisin Rovaniemelle. Oli Notkolla, Alaojalla ja K. Suopajärvellä jäänyt vaalikyltit keräämättä nelostien reunoilta. Kyllä se pitää kokkareiden ja kepulaisenkin siivota omat sotkut eikä jättää muiden siivottavaksi. Joku raja välinpitämättömyydelläkin!

13

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuommoisia ne Airbnb-puolustelijat just on. Mitkään säännöt ei koske heitä ja kantavana ajatuksena on "rahat mulle, haitat muille". En arvosta.

• Anonyymi

Vitzztais itelläski, jos varma
        vaalivoitto olis hävitty.
        Kyllä kaupunki kerää.

• Anonyymi

Ovat niitä laitonta vuokratoimintaa harjoittavia. Nyt kaikki näkee, että tässä on rikollisjoukkio.

• Anonyymi

Kyllä kova hinku kantaa tienvarteen ! Mut pois haku tahmeeta !? Näiltä vois perii ns. roskaamis sakkoo ! ;D Pärstä kertoo mihin laskun laittaa....

• Anonyymi

Mie oon asukas lässytys pilaa Rollon maineen

• Anonyymi

Höpö, höpö. maineen pilaavat nämä luvattomat majoittajat. Täällä ei olisi lainkaan ikäviä kommentteja jos tuo laittomuus ei olisi ryöstäytynyt mahdottomaksi.

Nämä ahneet majoittajat vielä mälkyttävät, kun viranhaltijat virkavastuullaan yrittävät saada kuriin tuon laittomuuden. Ahneus menee lakien ja asetustenkin edelle. Eivätkä älyä edes hävetä.

• Anonyymi

Kyltit on kerätty ja kaikki hyvin. Notkolle kyllä kuuluu paikka ympäristölautakunnassa.

• Anonyymi

Notko? Ympäristölautakuntaan? Millä lihaksilla? Olis helposti mennyt aprillipilasta näin huono heitto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Notko? Ympäristölautakuntaan? Millä lihaksilla? Olis helposti mennyt aprillipilasta näin huono heitto.

Henttunen ja Notko kehittävät Rovaniemeä.

Kehityksen vastustajat määkivät, mie öön äsykäs.... Bää bää... Mää... Mää...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Henttunen ja Notko kehittävät Rovaniemeä.

Kehityksen vastustajat määkivät, mie öön äsykäs.... Bää bää... Mää... Mää...

Laittomuuksien harjoittajat määkivät kun viranomaiset valvoo!

• Anonyymi

Kyllä sinne pitää joku roti saada,nythän päätökset vievät väliaikaisesti pohjaa kaupungin kehitykseltä.

• Anonyymi

Voi että olet vitsikäs!

• Anonyymi

Selvennys edelliseen šepustukseen.Eli nykyiset päätökset vievät täysin pohjan Henttusen lainvastaisen yrittämisen laajentumiseen.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4393
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3015
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      46
      2918
    4. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2703
    5. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      340
      2651
    6. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2605
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      2279
    8. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2035
    9. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1693
    10. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      2
      1683
    Aihe