Olen tuota ihmetellyt. Miten työvoimapalveluiden henkilökunta kykenee loisimaan koko elämänsä läpi. Ovatko je terveitä?
Voiko terve ihminen loisia vuosikausia?
14
149
Vastaukset
- Anonyymi
Kova työtä on. Hyvää pääsiäistä heillekin 🐤🐥
- Anonyymi
No kyllähän siinä ainakin perce leviää kun istuu kaiket päivät!
- Anonyymi
Hyvätuloisia vapaamatkustavia retardeja. Siipeilevät veronmaksajien rahoilla työttömien asiakkaidensa elämää ja mainetta pilaten.
Vajaaälyisiä täystuholaisia jotka pitäisi kaasuttaa.
https://m.youtube.com/watch?v=myTklp5fbGc&pp=ygULS3lreXZpaWFhcmk= - Anonyymi
Onko kovinkin työlästä keksiä näitä päivittäisiä öyhötyksiä, käyttäisit aikasi johonkin hyödylliseen kuten esimerkiksi työnhakuun. Siitähän sinulle maksetaan
- Anonyymi
Virtsankarkailuun saa hoitoa. Hae apua vuoksi. Kyllä se oikeasti haisee, kuten työvoimapalveluissa on havaittu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Virtsankarkailuun saa hoitoa. Hae apua vuoksi. Kyllä se oikeasti haisee, kuten työvoimapalveluissa on havaittu.
Aloittajalla on myös vuosikausia kestänyt ripuli, ilmeisesti itse jo tottunut paskankäryssä elämään
- Anonyymi
Työvoimaviranomaisina loisii "työtä vieroksuvia" vihervasemmiston naisia. Kukin voi itse päätellä ovatko he täyspäisiä.
- Anonyymi
Pahimmat tapaukset omalla kohdalla ovat olleet miehiä. Sekä iäkkäitä että nuoria nousukkaita. Nuoret miehet ovat pahimpia. Nuoret miehet työllisyyspalveluissa ovat joko aivan spedejä tai sitten avoimen törkeitä ja epäasiallisia. Inceleitä mitä ilmeisimmin.
- Anonyymi
Olen tätä ihmetellyt. Mieleltään terve yksilö ei kirjoittele vuosikausia samansisältöisiä herjaavia ja lapsellisia juttujaan keskusteluluforumille, ikävää että tuollaisia ikääntyneitä mutta ikuisia koulukiusaajia kulkee vapaalla jalalla häiriköimässä ympäristöään. Kuuluisi johonkin suljettuun laitokseen lukittujen ovien taakse, puettuna pitkähihaiseen paitaan hihat sidottuna selän taakse
- Anonyymi
Ehkä kannattaisi tehdä parempaa työtä siellä työkkärissä jotta ei tulisi jatkuvaa valitusta?
Ei se jatkuva tuhansien ihmisten valitus ja huono kokemus työkkärissä tyhjästä tule! - AnonyymiUUSI
Oletko ajatellut hakea työtä. Vaikutat verovaroilla valetyössä loisivalta virkapummilta, jotka ovat yhteiskunnan syöpäläisiä. Lopeta siipeily ja ota vastuu elämästäsi. Emme halua elättää sinua.
- AnonyymiUUSI
Koulukiusaaja?
Kiusaaja on kiusaaja kiusasi hän sitten koulussa työpaikalla kodissa netissä tai missä lie.
Jotkut näkevät koulukiusaaja kaikkialla muuallakin kuin koulussa. - AnonyymiUUSI
Mieleltään terve yksilö ei luuhaa vuosikausia nettipalstoilla ihmettelemässä mitä ne kaikki muut luuhaavat nettipalstoilla kaiket päivät kirjoittamassa ihmeellisiä asioita.
Mieleltään terve ihminen ei sairasta pakkomielteistä tarvetta analysoida toisten mielenterveyden tilaa 24/7.
- Anonyymi
Vihreet loi tummenpia vihreitä ja laki pitää luoja niin jottei siihen pysty lakikaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167190- 1992577
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1082110En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761568Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911099- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46979- 79899
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7738