Tulipas nyt harmi kun somessa eli facebookissa mainostettiin että ois pilkkikisat viikonloppuna mutta tervetulleita ovat vaan Suvannon ja Kairalan kyläläiset ja heidän perheet.. Onko siellä paljonkin semmosia talouksia joidenka muu perhe on tervetulleita vaan kutsuttaessa?
Ja itse pilkkikisa kinnostaisi kyllä.
Suvannon/Kairalan pilikkikisat
8
323
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä harmittaa, kun haluttaisiin paistaa makkaraa ja keskiviikko nuotioillat kurrenrannassa on vain Pyhän kyläläisille.
- Anonyymi
Onhan täällä muita tulipaikkoja. Niihin on kunta hommannut puut, kuten meillekin, mut me omitaan ne vain omaan käyttöön.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onhan täällä muita tulipaikkoja. Niihin on kunta hommannut puut, kuten meillekin, mut me omitaan ne vain omaan käyttöön.
Muutin vasta tänne pyhälle, en saa tulta syttymään
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Muutin vasta tänne pyhälle, en saa tulta syttymään
Et muuttanut.Haaveilet,mutta joudut asumaan kuppaisessa kylässä.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Et muuttanut.Haaveilet,mutta joudut asumaan kuppaisessa kylässä.
Kyllä tää on kesällä kuppainen
- Anonyymi
Monia kiinnostaa hevosen kuivalihavelli peijaiset mutta harmi kun ne on tarkoitettu niin harvoille.Ja ne pidetään niin salaisesti, joten niitä on hankala ja osin mahdoton edes löytää!!
- AnonyymiUUSI
Oma makkara paras makkara.Ja siihen ketsuppia nokkaan.Omat tulipuut mukana pilkki reissulla.Omalla joella,ei tarvi muitten kans pilkkiä .
- AnonyymiUUSI
Sinappi on parempi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1323144- 2232981
En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791936Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va771579Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2391427- 481148
- 991041
- 115984
- 58968
- 11890