Yhteiskunta
Maahanmuutto
Alan yrittäjän näkemys; 49 ravintolayrittäjää 50:stä kiertää veroja
Anonyymi-ap
2025-04-19 09:51:33
Verojen maksu on vain kalevalaisetn risti. Kaikki puolueet PS:ää lukuunottamatta tukevat vapaamatkustajien ja veronkiertäjien haalimista.
https://www.hs.fi/feature/art-2000011030560.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=promobox
ei veroja-mina ei osata suomi puhu
11
169
Vastaukset
- Anonyymi
voihan turkin peppar
- Anonyymi
hyvin pissakebat tuottaa-sadan tonnin autot takapihalla työmiehillä....
herääkö ajatuksia - Anonyymi
Öööslam
- Anonyymi
Huumeet?
- Anonyymi
Verhoin menna raha haha
- Anonyymi
Takavuosina puhuttiin jotta näillä kaukomaan yrittäjillä olis ollut kahden vuoden verovapautus .
Sitten ykskaks ajan umpeuduttua serkkupojan nimiin ja haltuun firma.
Liekkö tarua vai totta.
Ei ole kyllä kuulunut aiheesta.
Oslossa ja Tukholmassa tämä pizza- kebab tummilla pojilla jo -90 luvun puolivälin jälkeen ainakin.
Halpaa oli ja täyttävää raskaiden timpurihommien ohessa.
Erikoinen se Oslon kebab liha.
Lähinnä niinku kuutioitua jauhelihapihviä... kolmenvahvuista soosia . Starkkia koville miehille ja leviä hymy jälkiruuaksi-- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
ahaa
- Anonyymi
ahaa
sss - Anonyymi
ahaa
sss
- Anonyymi
oosdyy
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703