Kiina testannut alusta tai hävittäjää joka käyttää antigravitaatiotekniikkaa

Anonyymi-ap

Hurja huhu leviää alan piireissä, Netissä oli viedo jonka kerkisin katsoa ennenkö se poistui tänä aamuna se vielä oli siellä. Nyt kun piti näyttää sitä, se oli kadonnut, siis kuumaa kamaa.

Kuvassa oli J-36 näköinen konen mutta se ei ilmeisestikkään se ollu. Harrastaja oli bongannut sen, mutta se teki videolla todella omituisen liikkeen, se pysähty. Leiju paikallaan noin 15 sekunttia kunes taas ampaisi liikeelle. Koe ei pitänyt minkään laista ääntä. Siluetistä päätellen se oli bongattu J-36 hävittäjänä, kone kuitenkin korkealla ja tarkaa muotoa vaikea tunnistaa, myöskään sen kokoa.

Tietääkö täällä joku asiasta enemmän.

27

624

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sen verran tiedän asiasta, että sinulta on jäänyt lääkkeet ottamatta.

• Anonyymi

Puhutko itsestäsi?

• Anonyymi

Oletko kovinkin vajakki, sieltä saimaalta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Puhutko itsestäsi?

Kollilla on toi lääkeongelma!

• Anonyymi

Ufo-osastolla on tyyppi joka on nähnyt saman . Hän on itse ollut ufon sisälläkin ja videoinut sieltä kaikkea jännää. Hänellä itselläänkin on inplanttuja ja nauloja päässään ja ties missä. Luultavasti sama joka ampui konekiväärillä Rovaniemellä ufoa niin että pellit helisi. Tästä on ihan dokumenttiakin esittää asti. Asian tuntevat varmaankin osaavat laittaa linkit tapauksiin.

• Anonyymi

Kiina varmasti hyvin hiljaa jos sillä on moista teknologiaa.

• Anonyymi

Kiina kehittää hybridi-ioni-ydin moottoria, jolla saadaan pitkäkestoinen suuri työntövoima. Tavoite poltto jopa kymmen vuotta ja ehkä ylitsekkin.
      Marslennolle ei tavita niin pitkää polttoa.

• Anonyymi

Ja tiedät tämän vaikka juuri väitit, että projekti on salainen?

• Anonyymi

Joo mä näin sen mutku se oli avaruusörkkien alus eikä kiinalaisten

• Anonyymi

Oliko liikaa sinolia otettu

• Anonyymi

Kiinalla on monta ihan uutta testattavaa hävittäjää! Osassa voi olla paikaltaan nosto ihan normaalina!

• Anonyymi

Video herättää ihmetystä, Miten hävittäjä voi pysähtyä nopeasti ilmassa ja leijua paikallaan. Jos se nyt oli edes hävittäjä. Bongari kuvannut Ufoa ;D

• Anonyymi

Jos se on tosi, on USAssa paniikki!

• Anonyymi

Nobel palkinnot !

Kiina 8kpl
        USA 430kpl

Hoh hoijaa !!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nobel palkinnot !

Kiina 8kpl
        USA 430kpl

Hoh hoijaa !!

Kyseessä on harha: Koska palkinto on länsimainen sillä palkitaan pääasiassa länsimaalaisia tieteen tekijöitä? Parempi olisi miettiä väestömäärien suhteita - 340 miljoonaa usassa ja 1,4 miljardia kiinalaista. Kuulostaa lähinnä siltä, että riistäjävaltio on löytynyt!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nobel palkinnot !

Kiina 8kpl
        USA 430kpl

Hoh hoijaa !!

Nobel on poliitinen palkinto!

• Anonyymi

Minä tiedän kunhan ensin pistän päähäni foliohatun.

• Anonyymi

Ota ensin lääkkeesi!

• Anonyymi

Olisi kiva nähdä se vodeo.

• Anonyymi

Kinuskithan oli Venäjällä tutkimassa sitä mustaa kolmiota, jonka Ukraina pudotti Venäjän hallitsemalle alueelle.

• Anonyymi

Nopeasti ne sitten sen teknologian kopsivat!

• Anonyymi

Trump on kuulemma vaihtamassa Ukrainaa tuohon Ufoon!

• Anonyymi

Nytkö se on keksitty ?

• Anonyymi

Kyllä se antigravitaatio on simppeli juttu.

• Anonyymi

Ufotekniika on ollut olemassa jo ainakin sata vuotta, ja joidenkin mukaan jo tuhansia vuosia. Kiinan epäillään testanneen niitä jo kakkosen aikaan, ja se selittää paljon ufohavainnoista sen kommin.

• Anonyymi

Höpön löppööö..

• Anonyymi

Huhu oli kova juttu ja kuva jos seillaista oli. Nyt kaikki ihan hiljaa asiasta!

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos nainen harrastaa seksiä

Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi
      Ikävä
      243
      2003
    2. Pihlaja-puulle

Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos
      Ikävä
      15
      1329
    3. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      370
      1203
    4. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      14
      1039
    5. Kysymys Kuhmolaisille

Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t
      Kuhmo
      20
      867
    6. Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin

”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist
      Maahanmuutto
      148
      760
    7. Ensi viikolla tulen takaisin

Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin
      Ikävä
      19
      756
    8. Olen valtavan ihastunut

Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.
      Ikävä
      57
      666
    9. Taidat nainen haluta vain sitä yhtä asiaa?

Minusta tuntuu nyt siltä.
      Ikävä
      75
      662
    10. Oon varma siitä

Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä
      Ikävä
      101
      625
    Aihe