Ovatko Ingman Iso jäätelötuutit (Iso S tuutit) hävinneet kaupoista? Olivat hyviä :(
Iso S jäätelötuutit (Iso S tuutit)
Anonyymi-ap
141816
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Nyt sinä siellä pohjoisessaNainen siellä laita viesti!
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Mahdatko ymmärtääEttä olet samassa korissa kaikkein rakkaimpien kanssa. Öitä.
- Tunnetko piston sydämessäsiTunnetko piston sydämessäsi?
- Hyttikallion koulu homeessaHyttikallion koulu on homeessa ja opettajat on painostettu olemaan hiljaa asiasta, myöskään mitään korjauksia ei ole tehty, vakavia tapaturmia tapahtunut kun turvavälineet ovat lähteneet irti yms. Ilmeisesti halutaan kä…
Vastaukset 14
Vanhimmat
Ingmannille palautetta:
https://www.ingman.fi/yhteydenotto.html
Kaikki vain palautetta laittamaan 👍
https://www.s-kaupat.fi/tuote/ingman-iso-suklaarouhe-laktoositon-jaatelotuutti-260-ml/8711327313675
Varsinkin tämä oli hyvä 😋
Miks kaikki hyvät tuotteet katoaa?
Kuten myös Ingmanin Bravo.
Ovat lopetettu:
"Hei!
Kiitos yhteydenotostasi.
Valitettavasti Ingman Iso jäätelötuuttit on lakkautettu ja näin ollen myynti lopetettu. Useimmiten tuotteiden lakkauttamisen syynä on niiden alhainen menekki tai että tuote ollaan korvattu uutuusjäätelöllä. Pahoittelemme joka tapauksessa tapahtunutta ja siitä aiheutunutta harmia!
Välitän luonnollisesti toiveesi jäätelöstä eteenpäin tuotevastaavalle ja tuotannolle. Kaikki palautteet ja toiveet ovat meille tärkeitä, koska ne auttavat meitä kehittämään toimintaamme. Toivon mukaan voimme tarjota kyseistä herkkua tulevaisuudessa. Toivomme kuitenkin, että sinulle on löytynyt uusi suosikki tämänhetkisestä valikoimasta.
Mukavaa kevään jatkoa!"
Yks mitä kaipaan kans on Wienin tuutti. Muistaako kukaan että kuka sitä valmisti?
Nykyään se on melkein aina saksan pähkinä ja rommirusina mitä tulee ostettua. Toki lakut ja mintut ynnä muut menee kans.
Mutta jäätelöauton hinnat olivat karmaiseviia kun mainosta selailin . Keskimäärin 20 egee kilolta. On siinä jädellä hintaa. Halvin oli 17 eemeliä mutta se oli 49 euron jätti paketti siis kuka vittu haluaa ostaa 49 egee maksavan jäätelön. Siis kymmeniä mutta kuitenkin.
Tv TimmyH
Muistelen että Jäätelöautojen hinnat oli sen alkuaikoina paljon halvempia isompia eriä ostaessa kun kivijalkakauppoihin vertasi. Jäätelöautolla oli semmoisia tarjouspaketteja yms. joita ei kaupoissa ollut siihen aikaan, eikä vieläkään.
Ok.
Mun mielestä on järkyttävää että myydään 49 euron boksia. Ja että se maksaa 17 - 18 euroa kilolta
Tv TimmyH.
Just tein ostoslistan huomiselle Liiteriin. Mukaan lähtee minttu keksi jäätelö kaksi kappaletta 1,50. 75 senttiä kpl. Jäde autossa hinta on lähes kaksinkertainen ja jätskiä pitää ostaa 10 kappaletta.
Luulisi että tuossa ois paljous alennus jos ostaa 20 - 30 eurolla. Kuinka paljon tuossa kikut on? Auton romu ei maksa juuri mitään. Jos mennään sellaisella joka oli Borat leffassa. Palkka 15 euroa tunti, eli kustantaa omistajalle 25 euroa Toki tuossa pitää kauppa käydä. Mutta olisiko asiakkaita huomattavasti enemmän jos hinnat Lidl tasolla?
Tv TimmyH
^^^
Makuina olivat suklainen rouhe, lakritsi sekä vanilja-suklaa-toffee 😋
Nämä olivat tosi hyviä :p Sääli että näidenkin valmistus lopetettu :(
https://kalori.info/kalorit/ingman-iso-s-150g-suklainen-rouhe-laktoositon_8711327313675
https://kalori.info/kalorit/ingman-iso-s-147g-lakritsi-tuutti-lakton_8714100658130
https://kalori.info/kalorit/ingman-iso-s-150g-vanilja-suklaa-toffee-vahalaktoosinen_8711327313613
🍦🍦