Kuka tietää moneenko käräjäkäsittelyyn nykyiset päättäjät on jo osallistuneet ja tulevat vielä osallistumaan?
Monetko käräjät nykyisillä kunnanpäättäjillä on menossa tai tulossa?
8
401
Vastaukset
- Anonyymi
Monetkohan on jo valmiina tulossa uusilla kepulaisilla?
- Anonyymi
Kepulaisilla ei yhtään syytettynä, mielivallan uhrina kyllä.
- Anonyymi
Kepulaisista ainakin kolmeen on kohdistunut pylleröiden järjetöntä kiusaamista ja ajojahtia. Siellä on Kankkuli, Nenoska ja Teroliini kohta kaikki oikeuden edessä töppäilyistään.
- Anonyymi
Laiton irtisanominen, yhdistyken rahojen väärinkäyttö, laiton uhkaus, yksityisyyden suojan rikkominen jne.Tuomiot julistetaan niemipäivillä syyskuussa.
- Anonyymi
Onkohan syyskuussa hevosen kuivalihavelliä?? Kyllä siihen kelpaa tämän keväiset kuivatlihat.Nehän ei mene miksikään,varsinkin kun laittaa vakuumiin ja pakasteeseen ne talteen.Onkohan,onkohan??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onkohan syyskuussa hevosen kuivalihavelliä?? Kyllä siihen kelpaa tämän keväiset kuivatlihat.Nehän ei mene miksikään,varsinkin kun laittaa vakuumiin ja pakasteeseen ne talteen.Onkohan,onkohan??
Kuinka monella on nimenomaan hevosen lihat kuivumassa? Herättää epäilyjä. Mistä ne lihat tulee?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneksi sinä Pekka et edes asettunut ehdolle. Riittää kun täälä hoet vellijuttujasti. Olisi saanut muukin rikollissakki pudota. Toivotaan että oikeus voittaa.
- Anonyymi
Niin, oliko lueteltu vain käräjäoikeudessa olevat? PohjoisSuomen Hallinto- oikeudessa, Olussa taitaa olla lisää vielä, valituksia nimityksistä ja kuntapäätöksistä? Kyllä Niemi työllistää, kokoaan isommasta tuomiovaltaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2152924Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131299Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1181269Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3651179- 1111073
- 921043
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa4041005- 66914
- 46914
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa10910