aija puurtinen koko ura eri bändeineen

Anonyymi-ap

Hieno ura kumarran ja hattu pois piästä!

Tärkeä tekijä suomimusakartalla , ei kysymystäkään.

on ollut myös hyvä puhumaan musiikista ns isoissa musakeskusteluissa eikä kovin kauan aikaa sitten hän oli vieraana jossain ohjelmassa. Viiden jälkeen tai puoli seitsemän ohjelma.

Sooloura on minulle se aijan uran kovin juttu että jotenkin soolouralla hän puhkesi toden teolla kukkaan. Ei niinkään välittänyt soolouralla isoista rahatukuista vaan teki ommaa juttuansa rohkian luovalla "pensselillä".

kirjoittaja Juha pohjola

2

91

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

T-bonesissa menettelee, mutta lauluosasto on sietämätöntä soolona. Ei uskoisi äänitohtorin tulkinnoiksi.

• Anonyymi

kiitos kommentistasi.
        joskus se laulu voi olla jollain semmosta että vois toivoa parempaa laulua, ymmärrän mut mää yleensä huomioin sen että toimiiko soitto ja sävellykset&tekstipuoli ja kokonaisuus&sovitus.

joskun on parempi jättää sovitust riisutummaks ja joskus parempi "ylisovittaa". Riippuu laulusta&tekstistä aika paljon.

Aija puurtinen on mun mielestä ihan perushyvä laulaja että tarpeeks hyvä. On niitä laulajia joka aijaa huonompia että yleensä ottaen suomalaiset ei ole kovin hyviä laulajia , etenkin rock-laulajat ei ole aina sieltä parhaasta päästä laulajina mutta toisaalta ei monikaan siihen niin paljoa pane painoarvoa että monilla vaakakupissa merkkaa muut jutut enempi mutta joskus jos laulu menee ihan pieleen niin kyllä en minä jaksa välttämättä kuunnella semmosta laulua , en ainakaan kovin usein putkeen.

kirjoittaja Juha pohjola

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      73
      3564
    2. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1961
    3. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      224
      1309
    4. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      134
      1176
    5. Pitikö mennä rakastumaan

Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      100
      1063
    6. Ei sua pysty unohtamaan

Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      107
      1020
    7. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      68
      991
    8. Mitä tai ketä kaivattusi

muistuttaa?
      Ikävä
      60
      974
    9. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      6
      955
    10. Hei, huomenta komistus

Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      866
    Aihe