Voisiko tänne vaihtua jo uudet tietyt ketjut :)

Anonyymi-ap

Eikö kellään ole mitään hauskoja ja mukavia juttuja tänne kun pyörii tietyt ikävämmät ketjut ja tuo selkeästi huonoa fiilistä ja riitaisuutta tänne. Mitähän voitaisiin luvata uusille kivojen ketjujen akottajille. Hyvä mieli ja iloa tulevaan kesään. Ei taida nykyään riittää 🤤😃. Mut jotain kivoja juttuja oikeasti kuten tuo karkkiketju ja muita lapsuusmuistoja vaikka. Niissä on hyvä henki aina. Nyt kaivataan hyvää tänne. 💛

44

324

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Akottajille eli aloittajille 🙈

• Anonyymi

Joo mukavaa ja hyvää henkeä kaivataan jonkun jutut alkaa olla jo melkein törkeän puolella nimitellä ihmisiä vajakeiksi tms tuo on hyvin lapsellista ja kertoo enemmän kirjoittajasta kuin kenestäkään muusta. En ymmärrä miksi pitää alkaa nimitellä noin rumasti. Pahaa tekee sen puolesta jota höykyytti ei kyllä ansainnut millään tavoin. Eikä kukaan täällä ansaitse tuollaista puhetta. Jotain rajaa ihmiset ja hillitkää hermonne. Mutta mukavaa tilattu täältäkin. 😊🍀

• Anonyymi

ei koska mä en osaa kertoa vitsejä ja hauskoja juttuja joille muut nauraa

• Anonyymi

ai niin enhän mä tee muutenkaa aloituksia

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ai niin enhän mä tee muutenkaa aloituksia

No uskon että sun aloitukset olisi paljon parempia kuin joidenkin mutta ymmärrän toki ettet halua tehdä aloituksia, ei ole pakko tehdä tietenkään se oli vaan ystävällinen pyyntö 🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No uskon että sun aloitukset olisi paljon parempia kuin joidenkin mutta ymmärrän toki ettet halua tehdä aloituksia, ei ole pakko tehdä tietenkään se oli vaan ystävällinen pyyntö 🤗

Joo mutta mulla ei ole siihen tarvetta. Jollain muulla voi olla tylsää ja kaipaa jutteluseuraa

• Luen palstalla vain negatiivisia juttuja. Ei tänne kukaan tule hauskaa pitämään, vaan ripuloimaan.

• Anonyymi

No voi ei miksi pitää ripukoida ei se ole kivaa olipa kyseessä millainen ripuli vaan 😐🤔. Luehan sinä jatkossakin negoja vaan niin toiset ehkä keksii jotain muuta. Saa nähdä. Makuasioista ei voi kiistellä. Ei pidäkään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No voi ei miksi pitää ripukoida ei se ole kivaa olipa kyseessä millainen ripuli vaan 😐🤔. Luehan sinä jatkossakin negoja vaan niin toiset ehkä keksii jotain muuta. Saa nähdä. Makuasioista ei voi kiistellä. Ei pidäkään.

Ripukoida eli loida 😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ripukoida eli loida 😂😂

Ennakoiva syöttö ei tykkää mistään huonoista sanoista. Haluaa vaan hyviä ja hyvän mielen sanoja. Ripulointi ei kuulunut niihin ainakaan mun laitteella. 😉

• Anonyymi

meikä alkaa nyt seuraa voicea joten keksikää kivoja juttuja. Mulla menee nyt kone kiinni

• Anonyymi

Hauskaa voicelua sinne siis 😊

• Anonyymi

Noo Hilmari, arvot nääs...

• Anonyymi

jusiin joku kun ailäålwikkuksissa niin lääkäri niin jahah kerra herrua jaksaisi lährteä n oon ei siin... sanoinj no... lekuri jatketaan vaikka vähän janottaakin..

Surrwb buub giurahaha rtrlrt riuvar nrgyhytyb

• Anonyymi

minä olwn Dooti siis niin noniin kun jorain tyttöjen ienienkin kanssas ikävä palstallakin

oikein pararas kun silmäleikkauksesta, niin janoottaa niin hoitajatytöt puekki juomaa pahvinwen puerkki pillillä

• Anonyymi

Joku on ollut siomäleikkauksessa ilmeisesti pikaista paranemista sulle 🙏🏻

• Anonyymi

Aloittaja on tympeä marisija. Onko lapsesta asti ollut tuollainen. Saavuttaako sillä mitään?
      Oioijoioi, kun ei oo kivaa.
      Vilma

• Anonyymi

Ai tunnetko sinä hänet vai miten niin tuttavallisesti häntä arvostelet? Onpas ilkeää ajattelua täällä palstalla oon pari päivää tutustunut tähän ja enpä voi sanoa että kannattaa jäädä. Hirveää haukkumista ja syyttelyä vaikka ette kai te voi tuntea kaikki toisianne ja siis kauheaa kielenkäyttöä mutta ilmeisesti jokin syy miksi olette sinkkuja tai täällä palstalla vietätte aikaanne ettekä irl tälläkin hetkellä jotain fiksumpaa kuin haukkua ihmisiä. Tai ehkä harrastatte sitä irl voi hyvin olla. Mutta omalta osaltani loppuu tähän. En halua edes lukea tällaista mitä täällä eri ketjut täynnä. En ymmärrä pahaa ja huonoa käytöstä. Kuka ikinä Vilma oletkaan niin katsopa ensin itse peiliin ennen kuin huutelet täällä muille pahoja ajatuksia. Tai jos ajattelet onko ne pakko sylkeä tänne. Onko tämän palstan tarkoitus siis vaan pahoittaa muiden mieltä jatkuvasti??? Oon ihan ymmälläni parin päivän jälkeen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai tunnetko sinä hänet vai miten niin tuttavallisesti häntä arvostelet? Onpas ilkeää ajattelua täällä palstalla oon pari päivää tutustunut tähän ja enpä voi sanoa että kannattaa jäädä. Hirveää haukkumista ja syyttelyä vaikka ette kai te voi tuntea kaikki toisianne ja siis kauheaa kielenkäyttöä mutta ilmeisesti jokin syy miksi olette sinkkuja tai täällä palstalla vietätte aikaanne ettekä irl tälläkin hetkellä jotain fiksumpaa kuin haukkua ihmisiä. Tai ehkä harrastatte sitä irl voi hyvin olla. Mutta omalta osaltani loppuu tähän. En halua edes lukea tällaista mitä täällä eri ketjut täynnä. En ymmärrä pahaa ja huonoa käytöstä. Kuka ikinä Vilma oletkaan niin katsopa ensin itse peiliin ennen kuin huutelet täällä muille pahoja ajatuksia. Tai jos ajattelet onko ne pakko sylkeä tänne. Onko tämän palstan tarkoitus siis vaan pahoittaa muiden mieltä jatkuvasti??? Oon ihan ymmälläni parin päivän jälkeen.

Usutat palstalaisia syyttelemään toisiaan.
        Käypä nyt välillä vaikka ikävän puolella.
        Se on se iiso vuori auringon edessä. Estää päivänsäteen matkan tänne sinkkulaaksoon.
        Toisinaan sieltä tunturilta valuu p*skaakin tänne idyllin sekaan.

Mies 65

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Usutat palstalaisia syyttelemään toisiaan.
        Käypä nyt välillä vaikka ikävän puolella.
        Se on se iiso vuori auringon edessä. Estää päivänsäteen matkan tänne sinkkulaaksoon.
        Toisinaan sieltä tunturilta valuu p*skaakin tänne idyllin sekaan.

Mies 65

Ai siis onko täällä joku erityinen palstalaisten joukko jotka saa sitten kivittää joitain jotka käy täällä harvemmin tai muuta ja uskaltavat kirjoittaa ihan asiaa. Ok kiitos vastauksesta. En ole tutustumassa mihinkään ikävään jos on vielä ikävämpi paikka. Tämä kokemus riitti kyllä jo ihan täysin. Enkä usuttanut mihinkään ihan vain kerroin mielipiteeni koska se oli minusta oikea ja oikein puolustaa ns heikompaa ja mielestäni ihan syytöntä. Ei mun oikeudentajuni sellaista hyväksy. Mutta ollos huoleti minä en tänne jää olin vaan käymässä kylässä parin päivän ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai siis onko täällä joku erityinen palstalaisten joukko jotka saa sitten kivittää joitain jotka käy täällä harvemmin tai muuta ja uskaltavat kirjoittaa ihan asiaa. Ok kiitos vastauksesta. En ole tutustumassa mihinkään ikävään jos on vielä ikävämpi paikka. Tämä kokemus riitti kyllä jo ihan täysin. Enkä usuttanut mihinkään ihan vain kerroin mielipiteeni koska se oli minusta oikea ja oikein puolustaa ns heikompaa ja mielestäni ihan syytöntä. Ei mun oikeudentajuni sellaista hyväksy. Mutta ollos huoleti minä en tänne jää olin vaan käymässä kylässä parin päivän ajan.

23:24
        Älä jäkätä.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jäkätä.
        Vilma

Lopeta Vilma itse jäkättäminen olet joka ketjussa tuolla tympeällä asenteella ja jäkättää harvat naiset edes käyttää tuota sanaa. Jäkättäjä itse käyttää. Pistetään kunnon sota täällä pystyyn haukutaan niin kauan että katsotaan kuka luovuttaa ensin. Tai milloin ylläpito puuttuu sopii mulle, en enää alistu Vilman enkä muiden päönaukomisiin. raja tuli just nyt vastaan. Kyllä muualtakin pesee oottakaa vaan. Kun pääsee kertomaan teistä todelliset mielipiteet. Yrittänyt käyttäytyä mutta ei jaksa enää kun muut ovat kuin 🐒 lauma huutelemassa koko ajan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Älä jäkätä.
        Vilma

Olet todella ärsyttävä ihminen ja nainen. Näin miehen näkökulmasta. Hyvin jäkättävä ja nalkuttava kunnon nainen jota ei jaksa kukaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lopeta Vilma itse jäkättäminen olet joka ketjussa tuolla tympeällä asenteella ja jäkättää harvat naiset edes käyttää tuota sanaa. Jäkättäjä itse käyttää. Pistetään kunnon sota täällä pystyyn haukutaan niin kauan että katsotaan kuka luovuttaa ensin. Tai milloin ylläpito puuttuu sopii mulle, en enää alistu Vilman enkä muiden päönaukomisiin. raja tuli just nyt vastaan. Kyllä muualtakin pesee oottakaa vaan. Kun pääsee kertomaan teistä todelliset mielipiteet. Yrittänyt käyttäytyä mutta ei jaksa enää kun muut ovat kuin 🐒 lauma huutelemassa koko ajan.

Älä jäkätä.
        Ehkä kirjoitan sellaista, mistä et halua kirjoitettavan.
        Vilma
        Ei se muoto, vaan se sisältö.
        Ja taas sataa....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet todella ärsyttävä ihminen ja nainen. Näin miehen näkökulmasta. Hyvin jäkättävä ja nalkuttava kunnon nainen jota ei jaksa kukaan.

14:43
        Ihan itse jäkätät.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

14:43
        Ihan itse jäkätät.
        Vilma

Sinä olet se joka täällä aloitat jäkättämisen ja voidaan katsoa ketkä jäkättää kuinka kauan jaksat taistella sen eteen että sulla on oikeus sanoa että älä jäkätä mutta muilla ei miehillä eikö naisilla ole se on joku sun etuoikeus täällä johon muiden pitäisi vaan sitten hiljaa tyytyä. Eihän se nyt noin mene ollenkaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä olet se joka täällä aloitat jäkättämisen ja voidaan katsoa ketkä jäkättää kuinka kauan jaksat taistella sen eteen että sulla on oikeus sanoa että älä jäkätä mutta muilla ei miehillä eikö naisilla ole se on joku sun etuoikeus täällä johon muiden pitäisi vaan sitten hiljaa tyytyä. Eihän se nyt noin mene ollenkaan.

16:05
        Et ymmärrä. Ja sille en voi mitään.
        Miehisyyteen vetoaminen on aika hassua ja osoittaa, että siinä yksikössä ei naisella ole mitään sananvaltaa.
        Että näin.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

22:31
        Älä nyt viitsi, jos aikuinen olet.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

22:31
        Älä nyt viitsi, jos aikuinen olet.
        Vilma

Voisitko sinä Vilma lopettaa tämän yksin vouhottamisen täällä jos olet aikuinen??? Huomaatko olet viimeisen tunnin ajan yksin täällä kellottanut jotain aikoja ja kirjoittanut tuota samaa juttujasi jota ei kukaan enää jaksa. Lopeta jo ja tee jotain muuta edes välillä. Mene niiden miesten kanssa leikkimään vaikka. Kun sulla oli niin paljon niitä kavereina. Missä ne nyt on kun vaan täällä pyörit päivästä ja vuodesta toiseen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voisitko sinä Vilma lopettaa tämän yksin vouhottamisen täällä jos olet aikuinen??? Huomaatko olet viimeisen tunnin ajan yksin täällä kellottanut jotain aikoja ja kirjoittanut tuota samaa juttujasi jota ei kukaan enää jaksa. Lopeta jo ja tee jotain muuta edes välillä. Mene niiden miesten kanssa leikkimään vaikka. Kun sulla oli niin paljon niitä kavereina. Missä ne nyt on kun vaan täällä pyörit päivästä ja vuodesta toiseen.

17:11
        Vastaan jok'ikiseen tölväisyyn.
        Sinähän et kiellä muita kirjoittamasta, jos itse heität kommentteja.
        Mä olen nopea kirjoittamaan.
        3 viimeistä virkettä? Mitä ihmettä! Mistä moinen katkera sävy?
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

17:11
        Vastaan jok'ikiseen tölväisyyn.
        Sinähän et kiellä muita kirjoittamasta, jos itse heität kommentteja.
        Mä olen nopea kirjoittamaan.
        3 viimeistä virkettä? Mitä ihmettä! Mistä moinen katkera sävy?
        Vilma

No jatketaan vaan en minäkään sinun kiellostasi lopeta jos tämä on sinusta hauskaa jatketaan niin kauan kuin haluat. Sinulle ei tarvitse kyllä olla katkera älä imartele itseäsi. :) Minä olen myös nopea kirjoittamaan eli tasoissa ollaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No jatketaan vaan en minäkään sinun kiellostasi lopeta jos tämä on sinusta hauskaa jatketaan niin kauan kuin haluat. Sinulle ei tarvitse kyllä olla katkera älä imartele itseäsi. :) Minä olen myös nopea kirjoittamaan eli tasoissa ollaan.

Ja sinä et vastannut miksi olet että sinä taas tölviä tai jäkättää mutta muiden pitäisi niellä kaikki sinun juttusi ja olla hiljaa. Mistä sinulle on tuollainen ajatus ikinä tullut päähäsi. Ilmeisesti täällä ei kukaan uskalla laittaa rajoja sinulle. Olet joku palstan yksi pahis joka kuvittelee että minulla on oikeus vaan ja muut hiljaa. Ei se niin vaan mene. Sun täytyy oppia se jossain vaiheessa ainakin.

• Jos joku laittaisi vaikka arvuutteluketjun.. ne on aina kivoja. Laittaisin itse, mutta en kerkiä.. tapaan ystäviäni tänään.

Arvuutteluketju, jossa arvaillaan jotakin asiaa.
      Aloittaja antaa arvoituksen ja vihjeitä siihen..

Aiheena voi olla joku kiva juttu, kuten sarjakuva, ruoka, tai vaikka maantieto..
      Vaatii hieman vaivannäköä mutta tosi kiva yleensä.

• Anonyymi

Jollei olemassa olevat sulle kelpaa, tee itse sellaisia jotka sua miellyttää.

xLiner

• Anonyymi

Niin XLiner taas valittaa mutta siihenhän olemme tottuneet valita vielä lisää. :)

• Anonyymi

Vauvaamossa on näköjään menossa "puhdistus".

Haastekommenteista päätellen!

Mies 65

• Anonyymi

No sanos muuta, tunnetko tätä vilmaa muuten paremmin onko hän joku pitkäänkin täällä ollut mutta ei tee mitään muuta kuin haasta riitaa kaikkien kanssa ja selkeästi haluaa vaan tahallaan ärsyttää. En ymmärrä noita ihmisiä. Vauvoja tosiaan ja saisi mennä päiväkotiin vielä kasvamaan uudestaan mutta sekään tuskin auttaisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No sanos muuta, tunnetko tätä vilmaa muuten paremmin onko hän joku pitkäänkin täällä ollut mutta ei tee mitään muuta kuin haasta riitaa kaikkien kanssa ja selkeästi haluaa vaan tahallaan ärsyttää. En ymmärrä noita ihmisiä. Vauvoja tosiaan ja saisi mennä päiväkotiin vielä kasvamaan uudestaan mutta sekään tuskin auttaisi.

14:53
        Voi hyvät hyssykät.
        Mitä se täällä merkitsee, onko kirjoittanut kauan vai vuoden? Mitä se merkitsee?
        Minua todella huvittaa tuo jatkuva määräilyn halu. Mikä ihmisiä vaivaa?
        Useat itkevät, että ihmisten pitää olla sellaisia kuin he itse haluavat.
        Ei se noin mene elämässä. Hirveää harhaa. Elämänkokemus. Missä se on.
        Ihmiset ovat, mitä ovat. Ette pysty muita muuttamaan.
        Jos joku haluaa sievistellä ja teeskennellä, siitä vaan.
        Jos joku kokee, että eriävät mielipiteet ovat riitelyä, ei ole mitään elämästä oppinut.
        Vilma
        Mä kirjoitan ja tulen kirjoittamaan, miten haluan.
        Tällaiset selittelytkin ovat turhia; kuin passisi vastatuuleen.
        Jos, ette ymmärrä tai halua ymmärtää muita kuin itseänne, se on valintanne.
        Olkaa pinnallisia. Kulkekaa silmät suljettuina.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

14:53
        Voi hyvät hyssykät.
        Mitä se täällä merkitsee, onko kirjoittanut kauan vai vuoden? Mitä se merkitsee?
        Minua todella huvittaa tuo jatkuva määräilyn halu. Mikä ihmisiä vaivaa?
        Useat itkevät, että ihmisten pitää olla sellaisia kuin he itse haluavat.
        Ei se noin mene elämässä. Hirveää harhaa. Elämänkokemus. Missä se on.
        Ihmiset ovat, mitä ovat. Ette pysty muita muuttamaan.
        Jos joku haluaa sievistellä ja teeskennellä, siitä vaan.
        Jos joku kokee, että eriävät mielipiteet ovat riitelyä, ei ole mitään elämästä oppinut.
        Vilma
        Mä kirjoitan ja tulen kirjoittamaan, miten haluan.
        Tällaiset selittelytkin ovat turhia; kuin passisi vastatuuleen.
        Jos, ette ymmärrä tai halua ymmärtää muita kuin itseänne, se on valintanne.
        Olkaa pinnallisia. Kulkekaa silmät suljettuina.

Pääsin pälkähästä.
        Eihän korppi korpin silmää noki!

Mies 65

• Anonyymi

Ei ole ollut ukolla luonnetta vieläkään ottaa eroa akastaan.
      Luulee edelleen voivansa pyörittää haaremia.
      Siihen tulee loppu.

• Anonyymi

Makaroonit kannattaa keittää kun tekee makaroonilaatikkoa.

Mies 65

• Anonyymi

"Mitähän voitaisiin luvata uusille kivojen ketjujen akottajille"

Jos lupaat nuoren hoikan teinin tussua ja pidät lupauksesi, niin kirjoitan paljon riemukkaita tarinoita. Ei mitään akkoja.

Voit myös itse laatia avauksia, kertoen tai kysyen jotain riemukasta.

• Anonyymi

Juu. Tämäkin aloitus on mustansuden aka palstasedän aka gubben höpötysmonologi, joten ei ole ihme, jos on ikävää.

• Anonyymi

16:09
        Ja sinä puhkesit huumoria laittamaan? Niinkö?
        Vilma

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      78
      2832
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2712
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      107
      2332
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      35
      1648
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      239
      1563
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1537
    7. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      40
      1485
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1290
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1246
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1181
    Aihe