Voi ei. Mitä teen kaikella tällä vapaudella? Aivot eivät voi ymmärtää, mutta minulla alkoi juuri kesäloma!
Kesäloma alkoi!
34
215
Vastaukset
Viimeisenä työpäivänä päätin lyödä ranttaliksi ja vittuilin kaikille inhottaville asiakkaille. Vieläköhän on työpaikka, kun loma loppuu :D
- Anonyymi
Hyvähyvä 👏! Onneksi olkoon lomastasi :). Minulla on loma aina, vaikkei se siltä tunnukaan. Kunhan vain keksii itselleen tekemistä niin täällä pärjää. Itse asiassa juuri nyt minulla olisi vaikka kuinka paljon hommia hoidettavana. Taidan hoitaa tiskini loppuun näin ensialkuun.
Anonyymi kirjoitti:
Hyvähyvä 👏! Onneksi olkoon lomastasi :). Minulla on loma aina, vaikkei se siltä tunnukaan. Kunhan vain keksii itselleen tekemistä niin täällä pärjää. Itse asiassa juuri nyt minulla olisi vaikka kuinka paljon hommia hoidettavana. Taidan hoitaa tiskini loppuun näin ensialkuun.
Kiitos paljon. Olen itsekin ollut pidemmillä "lomilla", mutta nuppi ei loppupeleissä kestänyt sitä, kun en koskaan poistunut kotoa minnekään.
- Anonyymi
Älä narraa. Ei tämä vielä lomakausi. Tai no, milloin lomasi loppuu?
Otin osan lomasta nyt ja osan pidän loppukesästä. En tykkää lämpimistä ilmoista, joten mieluummin nautiskelen viileämmistä säistä. Kun aurinko porottaa kuumimmillaan, olen mieluummin sisätiloissa, joten sama olla töissä.
- Anonyymi
Voisit vaikka laihduttaa.
Päinvastoin. Paikallisen ravintolan ruokahaaste on kasvanut kooltaan, ja ajattelin käydä selättämässä sen. Vedin sen silloin aikaisemmin, mutta nyt en ole varma että pystynkö siihen. Jo edellisellä kerralla tarjoilijat naureskelivat, etten takuulla pysty syömään sitä, mutta todistin heidän olevan väärässä. Olin vähän ylpeä itsestäni.
- Anonyymi
Onneksi olkoon loman aloituksesta!
Olen vähän kade.... Mulla on aikamoinen kiirus monen päällekäisen homman kanssa. Alkaa jo muisti pätkiä, kun en ehdi kaikkea dokmentoimaan kun jo taas pitää mennä... Stressiä ihan selvästi 😬. Tein nyt päätöksen, ettei niin kiire saa olla. Katsotaan miten päätös pitää, huomisesta lähtien kaikki liikkeet on ylhäällä! Hosujat odottakoot sen aikaa.
xLinerIte olen yrittänyt töissä samaa. Loppupeleissä saan enemmän aikaiseksi, kun teen määrätietoisen rauhallisesti, kuin että yritän hosumalla hosua ja juosta.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Ite olen yrittänyt töissä samaa. Loppupeleissä saan enemmän aikaiseksi, kun teen määrätietoisen rauhallisesti, kuin että yritän hosumalla hosua ja juosta.
Saan kyllä aikaiseksi, paljon. Mutten muista enää mitä tein missäkin ja milloin 🙄 Osaan liian hyvin unohtaa asiat jotka on jo hoidettu!
xLiner Anonyymi kirjoitti:
Saan kyllä aikaiseksi, paljon. Mutten muista enää mitä tein missäkin ja milloin 🙄 Osaan liian hyvin unohtaa asiat jotka on jo hoidettu!
xLinerJoo, tuttu tunne. Päivän juoksee herkästi läpi. Kaikki on tullut tehtyä, mutta ei tahdo muistaa yhtään mitä päivän aikana on tehnyt, kun on vaan juossut kuin hullu. Pitäisi opetella säästämään itseään enemmän. Kukaan ei kiitä vaikka sielunsa möisi työlle. Päinvastoin olen huomannut, että työkaverit ovat alkaneet esittämään"vaatimuksia", kun tietävät että minä hommat hoidan. Nyt olen alkanut kieltäytymään ja sanomaan että tee itse. Ajattelin että kaikki puhaltaa yhteen hiileen ja auttaa kaikkia. Mutta nyt olen huomannut, että minä vain annan ja annan enkä saa mitään vastineeksi.
- Anonyymi
Nyt jo? Que! Mitäpä sillä kesälomalla voisi tehdä. No kaikkea mitä työpäivinä ei ehdi.
JasuOlen vain niin mahdottoman tylsä, etten oikein koskaan puuhaa mitään tavallisesta poikkeavaa. Autisminkirjo :D
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Olen vain niin mahdottoman tylsä, etten oikein koskaan puuhaa mitään tavallisesta poikkeavaa. Autisminkirjo :D
Jos nyt keksit mennä, vaikka huvipuistoon? 😃
Mulla taas loppuu kellosta tunnit, kun keksin jatkuvasti tekemistä. Tällä viikolla on sirkkeli ja porakone ollut käytössä. Monenmoista oon ehtinyt tehdä. 😊
Ja jatkuu taas huomenna.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Jos nyt keksit mennä, vaikka huvipuistoon? 😃
Mulla taas loppuu kellosta tunnit, kun keksin jatkuvasti tekemistä. Tällä viikolla on sirkkeli ja porakone ollut käytössä. Monenmoista oon ehtinyt tehdä. 😊
Ja jatkuu taas huomenna.
JasuOlen kateellinen ihmisille, joilla pysyvät työkalut käsissä. Ite rikon aina kaiken mihin kosken. Olisin halunnut opetella ukkivainaani johdolla työkalujen käyttöä, mutta se ei antanut minun koskea mihinkään, kun kaikki meni rikki mitä tahansa yritinkin tehdä.
- AnonyymiUUSI
Palstakamu kirjoitti:
Olen kateellinen ihmisille, joilla pysyvät työkalut käsissä. Ite rikon aina kaiken mihin kosken. Olisin halunnut opetella ukkivainaani johdolla työkalujen käyttöä, mutta se ei antanut minun koskea mihinkään, kun kaikki meni rikki mitä tahansa yritinkin tehdä.
Itsenäisesti vaan harjoittelet niitäkin. On mullakin tollanen pöydälle lätkästävä sirkkeli uudempi tuttavuus, mutta äkkiä niitä oppii käyttämään. Tuo on siitä helppo, kun ei tarvitse ohjata työkalua, leikkaa vaan kun laskee terän alas. Vähän kuuntelee koska on kierroksia tarpeeksi, ennen kun leikkaa. 😊
Ja akkuporaa nyt osaa kaikki käyttää. Vaihtopäitä vaan. 👍 Akkukin on helppo vaihtaa ja ladata. Meillä suositaan työkaluussa Makitaa.
Mä teen katsos itse jyrsijöille mökkejä, kiipeileville häkkiin tasoja mitkä tulee ruuvimutterilla prikkojen kera kalteriin kiinni napakasti.
Viimeksi oli valmis pala mihin mittasin kohilleen ja asensin kalustejalat, siitä tuli kukkataso. Ja pyöriä asentelen kalusteisiin, saa rullattua paikasta toiseen. Pikku näpräilyä.
Jasu
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Itsenäisesti vaan harjoittelet niitäkin. On mullakin tollanen pöydälle lätkästävä sirkkeli uudempi tuttavuus, mutta äkkiä niitä oppii käyttämään. Tuo on siitä helppo, kun ei tarvitse ohjata työkalua, leikkaa vaan kun laskee terän alas. Vähän kuuntelee koska on kierroksia tarpeeksi, ennen kun leikkaa. 😊
Ja akkuporaa nyt osaa kaikki käyttää. Vaihtopäitä vaan. 👍 Akkukin on helppo vaihtaa ja ladata. Meillä suositaan työkaluussa Makitaa.
Mä teen katsos itse jyrsijöille mökkejä, kiipeileville häkkiin tasoja mitkä tulee ruuvimutterilla prikkojen kera kalteriin kiinni napakasti.
Viimeksi oli valmis pala mihin mittasin kohilleen ja asensin kalustejalat, siitä tuli kukkataso. Ja pyöriä asentelen kalusteisiin, saa rullattua paikasta toiseen. Pikku näpräilyä.
Jasu
JasuRotille tuli niinkin helposti liikuteltava 120x 60 alunen häkille, kun oli Linnmon pöytälevy ja siihen isot kääntyvät kalustepyörät alle.
Voi vaikka surffata itse sillä kämpässä. 😅
On mulla käsisirkkelikin, mutta ahtauman takia puutuu nopsaan kädet, niin en oikein tykkää käyttää sitä. Menee käsistä tunto hetkessä ja sitten on vaikeaa enää pidellä tunnottomilla käsillä mitäön sasti ohjailla.
Jasu - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Rotille tuli niinkin helposti liikuteltava 120x 60 alunen häkille, kun oli Linnmon pöytälevy ja siihen isot kääntyvät kalustepyörät alle.
Voi vaikka surffata itse sillä kämpässä. 😅
On mulla käsisirkkelikin, mutta ahtauman takia puutuu nopsaan kädet, niin en oikein tykkää käyttää sitä. Menee käsistä tunto hetkessä ja sitten on vaikeaa enää pidellä tunnottomilla käsillä mitäön sasti ohjailla.
JasuMotoriikka kärsinyt niin, että käfet on kömpölöt ja hervottomat. Siksi munkin täytyy kokeilla mitä pystyn tekemään ja mitä en. Tauottaa. Sitten pitäisi olla työkuntpinen mihin vaan. 😂
Kun ei pysy edes kynä kädessä kun puutuu. Näkee kirjoituksestakin et puutuu kun kohdistus on kirjaimiin vaikeeta.
Jasu Anonyymi kirjoitti:
Jasu
JasuViimeksi kun käytin sirkkeliä, meinasin sahata käden ranteen kohdalta poikki. Sitten tunsin ilmavirran ja tajusin ettei terää näe kun se pyörii niin sopeasti. Minun siskon mies on sellainen remonttireiska harrastusmielessä. Pitäisi mennä sen oppiin.
Anonyymi kirjoitti:
Motoriikka kärsinyt niin, että käfet on kömpölöt ja hervottomat. Siksi munkin täytyy kokeilla mitä pystyn tekemään ja mitä en. Tauottaa. Sitten pitäisi olla työkuntpinen mihin vaan. 😂
Kun ei pysy edes kynä kädessä kun puutuu. Näkee kirjoituksestakin et puutuu kun kohdistus on kirjaimiin vaikeeta.
JasuOlen ollut tietoinnen, että sinulla on terveyshommia, mutta oletko tutkituttanut että mikä tuon aiheuttaa (siis että motoriikka kärsinyt ja puutuu)?
- AnonyymiUUSI
Palstakamu kirjoitti:
Viimeksi kun käytin sirkkeliä, meinasin sahata käden ranteen kohdalta poikki. Sitten tunsin ilmavirran ja tajusin ettei terää näe kun se pyörii niin sopeasti. Minun siskon mies on sellainen remonttireiska harrastusmielessä. Pitäisi mennä sen oppiin.
Pyydä jeesiä, niin minäkin olen opetellut muitten suosiollisella neuvomisella. 😊
Noista puutumisista, kaularangan ja olkavarren ahtauma. Myös fibromyalgia aiheuttaa puutumista. Pitäisi vaan saada selkoa missä työssä pärjäusin niin että olisin enemmän töissä, kun sairaslomalla. Työ jota ei kestä kroppa on mahdotonta hoitaa hyvin pitemmän päälle.
Jasu
- AnonyymiUUSI
Onnea loman johdosta. Ällös kuitenkaan huoli nimittäin hetken päästä ihmettelet, että mihin se loma katosi?
Muistan vielä ollessani ihminen juurikin työn ja loman tasapaino teki elämästä sopivan vaihtelevaa. Nykyään olen toki jo sopeutunut "ikuiseen" lomaan, mutta oli se aluksi vähän hölmön tuntuista.
Ihminen mukautuvana eläimenä kuitenkin tottuu kaikkeen paitsi jääpuikkoon persiissä. Ota kuitenkin rauhallisesti ja nauti. Ei turhia suunitelmia ja ehkä huvipuiston possujunaan kaahailemaan.
Todellinen lomailija menee onkimaan ilman koukkua, jottei kalat häiritse rauhallista onkimista.
>simiti<Ai että kun tykkäisin istua veneellä kalassa, mutta kun olen kuolettavan allerginen fisuille. Aikanaan ukkivainaani kanssa istuimme veneessä kalassa. Ukki joi olutta ja minä kalastin. Sitten ukki aina nappasi kalat koukusta, ettei minun tarvinnut koskea niihin. Niistä tuli kalasoppaa. Tunsin itseni hyödylliseksi.
Minä olen ollut aikoinaan pitkiä kausia työttömänä mielenterveysongelmien vuoksi. Aikansa jaksoin olla vailla velvollisuuksia, mutta sitten se alkoi tökkimään, joten lähdin tekemään vapaaehtoistyötä omien voimieni mukaan. Auttelin esim. kirkolla jne. Toi sellaista merkityksellisyyden tunnetta elämään.
Oho, pääsit lomalle. Mä joudun oottaan aina elokuulle. Jo ihan siks että saadaan lapsille koulut kuntoon syksyksi. Mutta mä tykkään tosta kouluhommasta ja siksi teen sitten kesän töitä. Saa voimia, kun tietää että on työllä tarkoitus ja se hyödyttää yhteiskuntaa.
Puhuitte tossa ylempänä puutöistä. Niin se ois mitä lomalla tykkäisin tehdä. Tietenkin töissäkin oon puun kanssa tekemisissä, mutta joskus tekis mieli tehdä jotakin tarkasti. Töissä ei aikataulu eikä työvälineet anna siihen mahdollisuutta. Siellä on ne tietyt normit minkä mukaan mennään ja etenkin kunnalla se katsotaan tarkasti. Alkuaan uuden oppimisessa on aina hankalaa, niin ku mäkin opettelin puikkohitsausta. Mutta niin sain lopulta työpöydän itselleni hitsattua. Täytyy vaan maltilla edetä, eikä pelätä, että menee rikki. Susikappaleita tulee aina aluksi. Mullakin kun keskittymiskyky on mitä on. Sitten kun menee maltti, niin tekee muuta ja palaa myöhemmin asiaan.Arvostan suuresti kaikkia, jotka jaksavat työskennellä lapsien kanssa. Ei ole helppoa hommaa henkisesti. Mutta pääset suoraan vaikuttamaan Suomen tulevaisuuteen, mikä on mahtava homma, että tulee taas uusi sukupolvi kunnon kansalaisia.
Minulla on aika vaihteleva taitoprofiili autisminkirjon vuoksi. Pitää aloittaa remppa ja puuhommat todella pienestä ja edetä rauhassa taitojen kasvaessa. Tosin metsätöitä olen tehnyt ja ne on aina menneet hyvin. Tosin onnistuin rikkomaan kerran moottorisahan...
- AnonyymiUUSI
Minulla on ollut aika "lomainen" kevät. Silloin tällöin täytyy tehdä työpäiviäkin.
Lomalla kannattaa ennenkaikkea levätä, mutta myös siivota, järjestää, tavata ihmisiä, käydä "paikoissa" - se on niin kivaa että!
- Sheena - AnonyymiUUSI
niin viilentää jos joku satiininen peitto nukkuesssakin... viilentääkin ja niin no hauskalle tuntuukin jo tuollainen jutrtu
- AnonyymiUUSI
Yritä pienentää male boobsejasi.
Itse asiassa minulla on pienet tissit, vaikka mahaa onkin. Mutta mitä vikaa siinä on, vaikka miehellä tissit olisikin? Ihmiset keskittyy ihan liikaa ulkonäköön. Lähinnä tulee mieleen, että projektoitko omia epävarmuuksia kehosi suhteen? Ole armollisempi itsellesi.
Hyvää kesälomaa. Olet hieman etuajassa meihin muihin nähden, mutta loma on aina lomaa. Nauti, rentoudu ja ennen kaikkea viihdy! 😁🌸
Kiitos :). Pitää yrittää rauhoittua, kun pää käy hirveitä ylikierroksia. Kun on ikään kuin lupa "romahtaa", niin väsymys iskee täysillä päälle.
Muista nukkua hyvin ja tehdä asioita joista nautit. Hyvää lomaa sinulle.
- AnonyymiUUSI
ehdotakin edes jotain hassua juttua tytöille jos jotrkin järeät oikwin pwlrisakset niin sawllaisilla saoemi3en jaidenkin kynleikkailla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman451419Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761305Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86963- 83867
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186848- 11845
Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20811- 82791
Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17720Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74712