Eli vesi loppuu kun kaikki paikat TÄYNNÄ, Noh mites VEDENPUHDISTAMO selviää kyseisistä piikeistä, tuleehan sitä SONTAAKIN reilusti enemmän, luulen että OHIJUOKSUTUKSIA tulee sehän on selviö, vai miten asia hoidetaan näillä palkisilla.
Vedenjakelu
9
409
Vastaukset
- Anonyymi
Sehän olis helppo ratkaista molemmat kerralla kun ohjaa vain puhistamon ohijuoksut takaisin verkostoon, menis sitä vettäki vähempi ko ei välttämättä tehe mieli kylpeä ko siinä on sattumia
- Anonyymi
Vettä ei riitä vessanhuuhteluun, putket tukossa ja pöntöt tulvii ja koko hotelli haisee ihan sille ittelleen. Suomalaista luksusta.
- Anonyymi
"tunturi lapin" puhtautta ja raikkautta,näinhän te myytte sitä "oikeata lappia" vesiloppuu ja paska lemuaa majotustilojen käytävillä, On kyllä tumpeloitten hommaa,niin majoittajilta ja kunnalta. Nyt vasta uutta vesijohto verkostoa ja pumppuasemia suunnitellaan ! Paska ollu housuissa "kirjaimillisesti" jo vuosia,ei uusi ongelma.
- Anonyymi
Tekninen johtaja kunnassa ei hoida hommiansa, käsittääkseni asia kuuluu hänelle.
- Anonyymi
Tämä on ollut ongelma kauan. Ei vain ole halua korjata asiaa.
- Anonyymi
Enontekiö kuten Levikin pullistelee turisteista,miksi infra on aina vuosia myöhässä? Jäteveden käsittelyt suunniteltu joskus 70-80 luvun väestön määrän tarpeisiin. Miksi aina näin ? Kilpiksellä ei riitä veden paineet ,no tuosta on puhuttu jo vuosia ja uutta hotellia ja mökkejä nousee tiuhaa tahtia. Halloo tekninen osaaminen kunnalta hukassa.Levillä taas paskat työnnetään Ounasjokeen puhdistamatta,kun paskanpuhistus laitoksen kapasiteetti on täysin riittämätön. Pökelöitäkö kuntiin palkataan ?
- Anonyymi
Näyttäisi että ns"tekniset johtajat" eivät tiedä tahi haluaa tietää omaa toimenkuvaa, sitten käy juurikin näin, jopa maanviljelijä jolla on karjaa ja karjakoko kun kasvaa tietää että sonnan määrä lisääntyy ja myös veden tarve, tätä asiaa ns, korkeakoulussa 5v opiskellut ei tiedä, täysin hyödytön istumaan sillä pallilla millä istuukin.
- Anonyymi
On helpompi puuttua pikku asioihin ja vaatia kaikenlaista yksittäisiltä ihmisiltä eun varjo direktiivien perusteella. Isot asiat menevät ohi koska maksavat. Yksittäistä ihmistä on helpompi rahastaa kun vaatii yhtä sun toista. Näin met palvelemme näitä byrokratian herroja ja rouvia.
- Anonyymi
Siis kuset ja paskat ohijuoksutuksilla JOKEEN.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2122847Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2071251Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1161221Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3401109- 1111033
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa401984- 86980
- 66904
- 46884
- 53871