Miksi punaisen Flooran varmistus on lopetettu?
Minä ainakin haluaisin käyttää voimakassuolaista levitettä leipäni päällä. Varsinkin vaaleat leivät ovat niin mauttomia, kun suolapioisuutta niissäkin on koko ajan vähennetty. Jos vaalea leipä on vähänkin vanhempaa, se maistuu suorastaan mauttomalle sahanpurulle. Jotain ruisleipää vielä saa (ainakin toistaiseksi) vähän suolaisempana.
Mutta nyt vaaleaa leipää ei enää saa edes levitteellä maistumaan yhtään paremmalta eli suolaisemmalta. Useimmat sämpylätkin ovat täysin mauttomia, lähes imeliä. Jos haluan syödä imeliä ns. sämpylöitä, ostan pullaa. (En ole ostanut pullaa yli 20 vuoteen!)
Kyllä minäkin varmasti pysyn hoikkana ja jopa laihdun, kun ei ruoka maistu millekään eikä siksi ole mitään halua syödä mitään.
Onko kellään mitään konstia, jolla levitteestä voisi saada vähän suolaisemmaksi? Keittoja ja eräitä muita ruokia voi sentään suolata itse, mutta miten leipää tai leivän päällä olevaa levitettä saisi suolaisemmaksi: EI MITENKÄÄN!
Kuka sitä punaista Flooraa valmisti? Unilever? Voisivat selittää, miksi lopettivat tuotannon???
Pitääkö itse alkaa tekemään leipänsä?
Punainen Floora!
8
152
Vastaukset
- Anonyymi
Kerrankin myönteisessä avarakatseisessa hengessä kirjoitettu keskustelun avaus tällä palstalla.
Kiitos Anonyymi-ap.
Sait päivääni auringonpaistetta, lämpöä sekä elämänmyönteistä iloa 😃👍🌻🌞- Anonyymi
Hyvä että ilahduit!
Eikö olekin avarakatseista, jos haluaa tuotteita, jotka olisivat erilaisten ihmisten mieleen? Eikä vain joidenkin nillittäjien mieleisiä ahtaisiin raameihin ahdistettuja ja "supistettuja" tuotteita?
Nykyään on todella ärsyttävää, että aina kun löytää jonkin hyvän tuotteen josta pitää, sen valmistus varmasti lopetetaan mahdollisimman nopeasti...
- Anonyymi
Pakkauksen väri muuttunut katso linkistä miltä pakkaus nykyään näyttää.
- Anonyymi
No mikäpäs nimi siinä nyt lukee? Etkö voinut sitä heti sanoa?
Onko sama tuote? Vai pakkausta vain vaihdettu? Ja miksi?
- Anonyymi
Minä kysyin tuosta tuotteesta kantakaupassa käydessäni ja minulle sanottiin, että tuotteen valmistus on lopetettu. Eikö näin olekaan?
Eli minulle siis vain valehdeltiin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä kysyin tuosta tuotteesta kantakaupassa käydessäni ja minulle sanottiin, että tuotteen valmistus on lopetettu. Eikö näin olekaan?
Eli minulle siis vain valehdeltiin?Voiko tuollaisesta räikeästä kuluttajaa harhaanjohtavasta valehtelusta haastaa kauppiaan oikeuteen? Joku keino pitää olla että saa mielipahalleen vapautuksen, aivan kuten huumekoirille annetaan löytöpalkkio jos ei mitään kamaa löytynytkään sillä kertaa. Koira ei turhaudu vaan tietää onnistuneensa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2611917- 421761
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1001669Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631409Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?791284- 781264
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031233Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2141093- 551087
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?161955