Minulla on jäänyt jääkaappiin vanha paketti voita joka on avattu paketistaan ja kääritty uudelleen kiinni. Voin reunaosat näyttävät kellastuneelta mutta maussa ei huomaa mitään erikoista.
Onko se vielä syötävää vaiko epäterveellistä?
Vanhentunut voi
4
121
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on pakkausessa viimeinen myyntipäivä? Jos tuote eli siis voi maistuu hyvältä voi sen käyttää.
- Anonyymi
Voi ei pilaannu jääkaapissa.
Aistin valarainen arviointi kertoo onko tuote pilaantunut.
- Anonyymi
Olen joskus ostanut voita joka oli puoli vuotta liian vanhaa, en tarkistanut päiväystä vasta kun muutaman päivän kuluttua kotona. Maussa ei ollut mitään vikaa, pintakerros oli aavistuksen keltaisempaa avattaessa mutta ajattelin että eri valmistajilla ulkonäkö vaihtelee joskus.
Ilmeisesti voi ei ole niin herkkä pilaantumaan mikäli kylmäketju on katkeamaton. - Anonyymi
Jos voi eltaantuu, siihen tulee pahanhajuista voihappoa, mutta se on vaaratonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195