Minulla on jäänyt jääkaappiin vanha paketti voita joka on avattu paketistaan ja kääritty uudelleen kiinni. Voin reunaosat näyttävät kellastuneelta mutta maussa ei huomaa mitään erikoista.
Onko se vielä syötävää vaiko epäterveellistä?
Vanhentunut voi
4
130
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä on pakkausessa viimeinen myyntipäivä? Jos tuote eli siis voi maistuu hyvältä voi sen käyttää.
- Anonyymi
Voi ei pilaannu jääkaapissa.
Aistin valarainen arviointi kertoo onko tuote pilaantunut.
- Anonyymi
Olen joskus ostanut voita joka oli puoli vuotta liian vanhaa, en tarkistanut päiväystä vasta kun muutaman päivän kuluttua kotona. Maussa ei ollut mitään vikaa, pintakerros oli aavistuksen keltaisempaa avattaessa mutta ajattelin että eri valmistajilla ulkonäkö vaihtelee joskus.
Ilmeisesti voi ei ole niin herkkä pilaantumaan mikäli kylmäketju on katkeamaton. - Anonyymi
Jos voi eltaantuu, siihen tulee pahanhajuista voihappoa, mutta se on vaaratonta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k375096- 823626
- 333006
- 612985
- 102906
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562353- 411838
Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….91780- 181721
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1351669