Ostin kokeeksi Eleplant kasvirasvaa uteliaisuuttani.
Jääkaapista oyettua Eleplantia ei voi levittää leivälle muutoin kuin juustohöylällä vedettyinä siivuina.
Aine on uskomattoman kovaa. Heräsi epäilys että kyseessä on kookosrasva.
Valmistusaineluettelo vahvisti asian.
Ravakoostunus yllätti, Eleplantissa on enemmän kovia tyydyttyneitä rasvoja kuin voissa.
Koska Eleplant on kasvirasvaa luulin sitä terveelliseksi, vielä nitä.
Varmasti se on tarkoitettu Ideologeille jolle kasvituotteet ovat pyhiä.
"Voi on aina voita."
"Siinä on se aito voin maku"
Voi vastaan Eleplant
8
168
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä vika kasvirasvoissa? Kasviksethan ovat terveellisiä.
- Anonyymi
Kovat rasvat eivät ole tervellisiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kovat rasvat eivät ole tervellisiä.
Itse päättelin että kyseisen tuotteen terveysvaikutus on suuri, mutta voi on terveellisempää.
Maku tosin oli parempi kuin useimmissa margariineissa.
- Anonyymi
Ei se levity voikaan jääkaapista otettuna, melkoisen jäykkää vielä 45% seoksenakin, mutta maku parempi kuin pelkissä kasvirasvoissa ja palmurasva pahin.
Tuossakin paljon erilaisia kasvirasvoja, mutta en jaksa etsiä löytyykö jostain minkä verran mitäkin. Ei kaikkein terveellisimpiä kuitenkaan jos ei ole pelkkä voikaan.
"Kasviöljyt ja -rasvat (rypsi, kookos, shea), gluteeniton KAURAjuoma (vesi, KAURA, auringonkukkaöljy), suola (1,4 %), emulgointiaine (auringonkukkalesitiini), luontaiset aromit, A- ja D2-vitamiinit, väri (beta-karoteeni)."
https://www.k-ruoka.fi/kauppa/tuote/eleplant-400-g-kasvivoimaa-levite-6438207000402- Anonyymi
Ei levity voikaan, mutta on viskoosisempaa kylmänäkin.
Eleplat on kuin kynttilää viipaloisi, tai kookosrasvaa.
- Anonyymi
Tekorasvat on tehty ideologisteille. Eivät nuo mitään terveellisiä ole. Nikotiinipusseja taas tehdään nikotinisteille eikä noitakaan tehdä sen takia että olisivat terveellisiä kenellekään.
- Anonyymi
Lapseni, joka ei koskaan ole syönyt voita, ei suostunut käyttämään rasiassa myytävää levittyvää Eleplantia leivilleen . Ei kyllä myöskään halpis margariinit kelpaa vaan Keijua täytyy olla, mieluiten merisuola, itse pidän siitä kolmen öljyn versiosta, joka taitaa olla terveellisin.
- Anonyymi
On myös Keiju vaalea, jota ei ole värjätty
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2752047- 421821
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1011741Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊631429Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?841333- 781274
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031243Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2191143- 571135
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1711000