Nyt kannattaa lähtee etimään vappuheilaa baarista?

Anonyymi-ap

Viinaa juomalla sen heilan löytää baarista?
T: viinamies

22

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Suomalaiset saataisiin pariutumaan lailla.

Parisuhdekaari 1/2026
      1 § Ken ilman kumppani on hänelle maallisen vallan vaikuttamana osoitettakoon vastapuoli ja he sopikoot kumpanensa asuijaimistoon sijoittuvat.
      Jos sopua yhteisestä asuinpaikasta ei löydy sen vallesmanni päättäköön.
      2 § Jos se kenelle kumppani on osoitettu ilmoittaapi löytäneensä 3 kuukauden kuluessa maallisen vallan osoituksesta itsenäisesti vastapuolen ja sopineensa yhteiselon todeksi osoittaapi, kumoutuu ensinnä mainitun pykälän säännös.

• Anonyymi

Lyhyestä virsi kaunis, ja häämessut soi.

• Anonyymi

Voisi kuvitella että persut, suomalaisuuden sanansaattajina, olisivat tälläistä lainsäädäntöä edistämässä, mutta kun eivät ole.

• Anonyymi

Järjestetty avioliitto on avioliitto, joka on kokonaan tai osittain muiden kuin avioparin itsensä järjestämä. Avioparin saattavat yhteen avioliittotarkoituksessa tavallisesti joko avioparin sukulaiset tai heidän yhteisönsä.
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Järjestetty_avioliitto

Ei mikään estä järjestelemästä avioliittoja valtio- ja lainsäädäntö-tasolla.
        Ja lakialoitteessahan ei edes puhuta avioliitosta, vaan seurustelun kaltaisista olosuhteista.
        Perustuslain mukaan yksilönvapautta voidaan lailla rajoittaa, ja tässä kohtaa se olisi tarpeellista kansallisen olemassaolon turvaamiseksi.

• Anonyymi

Voit olla varma,,että jos tuollainen tulisi voimaan, niin valeliittoja syntyisi pilvin pimein.

• Anonyymi

En lähe!!

• Anonyymi

Ilmat on ihan perseestä. Olisin saattanut tytön baarista kotiin, mutta se otti taksin.
      Kyselin siltä haluaisko se että tulen samaan taksiin saattamaan, mutta se muisti, että asun ihan eri suunnassa.
      Paremmalla säällä olisi voinut tapahtua vaikka mitä.

• Anonyymi

Vappuhuiskan löytää lähikaupasta; ei sitä varten tarvitse baariin mennä.

• Anonyymi

Ostitko vappuhuiskan. Ei tarvinnut baariin mennä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostitko vappuhuiskan. Ei tarvinnut baariin mennä.

Ja minä löysin vanhoja saippuakuplia. Voin puhallella niitä tuosta parvekkeelta.

• Anonyymi

no kuka haluaa viinaa juovan naisen vielä tupakoiva kenties ei ei

• Anonyymi

No löytykö vappuheila?

• Anonyymi

Ei, mutta etsin juhannusheilaa nyt.
        T: Viinamies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse lähden etsimään helluntaihellua. T. Vissymies

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea etsintään. Vaihda viiniin, niin voi käydä parempi tuuri.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onnea etsintään. Vaihda viiniin, niin voi käydä parempi tuuri.

Olen siis viininainen.

• Anonyymi

pakollisakin lepoaikaa kun oli keikkaus, niin voi suunniella jotain hauskaa peliä tyttojeknin kanssakin niin

Onnekssi Valtionvaharainminisrweeiö weri rällä kertaa tuhonnur ihmisiäå

• Anonyymi

kipöiaayypma uöeml¨'lom vaååijeoöaa lammatta urott' kpiöiå'ov'm' kp

kun minun silmä jutussa niin ei siis huolestua paljoa jotain silmiern kiherrusrurwenmukseksta, mutta pitäisi syödä kaksi hirveäå vuorokaudessa jorta proteniinia parantgamaan.

• Anonyymi

nyt mä unohdankin joakua ailmälasit pääaä muttaa niin leikkausjuttu oli parantuminen on kyllä aikansa oikweasti

• Anonyymi

jos heilaa ei ole jrööitaoå'ov' vipmma---- 1963 silloin r i tule olemaan ikinä

• Anonyymi

mikä niin no jos Sinulla ei ole ollut heilaa vappuna 1971 Åontiac GTO

Itse niin olen saanut apuja nuorilta naisila niin paljon... nyt haluan itse auttaa heitä sillwikin

• Anonyymi

täällä meern jonkin verrain tuo Jell's *Angerls juttua mueera hawmieaxasi vesisdaderra..

ilmilmasrton viileneminen aiheuttaa sawn

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1904
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1246
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      52
      1131
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      883
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      42
      837
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe