En tiedä onko tästä aiheesta täällä vielä puhuttu mutta ajattelin kysyä teiltä kuitenkin. Onko kenelläkään muulla tapahtunut pizzaa tilatessa että olette saaneet ihan eri täytteen kun olisitte halunnut? Mulle on käyny useammankin kerran silleen, et oon tilannu simpukkaa pizzaan niin ovat laittaneet sipulia. Enkä edes sipulista tykkää joten siinä menee se pizzanautinto pilalle. minkään muun täytteen kanssa ei ole ollut sekaannuksia kuin noiden kahden. Pitäis kai ens kerralla tilata sipulia jos sais simpukkaa sitten.
Pizzatäytteet
5
2263
Vastaukset
- häh?
mikset valita ja sano että tilasit simpukka pitsan etkä sipuli?!! kyllä niitten se kuuluu vaihtaa...
- pitsukka
sipuli ....simpukka!
-ehkä tarjoilija kuullut väärin
-itse valitan aina jos saan muuta kuin tilaan ja asia on sillä selvä kun saan uuden.
VAADI PALVELUA JA OLE ROHKEA!!!- koskaan ei
asiakaspalvelu parane jos ihmiset eivät valita palvelunlaadusta.Ei se auta täällä valitella,pitää vaatia rahoilleen vastinetta siellä missä sitä käyttää!Eikä se vaadi edes rohkeutta vaan itsekunnioitusta,tottakai pitää saada sitä mitä tilaa!Suomalaiset ovat ihan liian "tyytyväisiä" tosipaikan tullen,mutta sitten kotona viimeistään aloitetaan valittamaan että se sitä ja tuo tätä.ÄÄNTÄ KUULUVILLE SIELLÄ MISSÄ PITÄÄ!
- Akbar
Mina ei paljon ummarta suomi ja nainen ja mies sanoa simpuli sipukka silpukka silpuli ei mina paljon valittä. Se melkein sama olla ja mina laitatta huva pizza kukaan ei sanoa hui.
- Tingu
Yhdellä kerralla kävin tilaamassa tonnikala-pizzan, otin pitsan mukaan ja lampsin koiranilmassa kotiin. Kuin pääsin kotiin, huomasin että pizzassa onkin kinkkua jota en syö. Arvaa harmittiko. Kävelin takaisin pizzeriaan, sain pizzan, varmistin, että se on oikea ja lähdin kotiin. Nykyään tarkistan aina, että pizzassa on ne täytteet jotka olen siihen pyytänyt, jos otan mukaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4533876Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181662- 1161486
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n891454Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991388Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591346- 501266
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi931204- 441059
Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331047