aikuisena hyvin väsyttävää että elämässä on sama kaava, että on negatiivisia ihmisiä koko ajan
tarvitset puhua ja käännyt hyväenteisesti ihmisen puoleen, mutta ihminen on vain paha
toiset psyykkaa itsensä olemaan hyviä, ei pahoja ja sietämään pahaa
toiset eivät käänny enää ihmisten puoleen koska pettyivät heihin ja suojaavat vain itseään heiltä
nuoret yrittävät muuttaa maailman ja vanhat suojautuvat eivätkä yritä
nuori idealisti yllättyy kun itse muuttuu pahaksi ihmiseksi vaikka taisteli heitä vastaan
sitten on synnynnäisiä epätasapainoisia ihmisiä, jotka elävät jatkuvassa sodassa
kuinka paljon vihaa ovat antaneet ympäristölleen!
on lisäksi vaikeita päiviä tähtitieteessä, jonka maassa löytävät pahan toteuttajan, silloin pahoilla ihmisillä on extra pahaa
kun on hyvä pahassa voi vielä jäädä pystyy
kun on paha pahassa, miten selviää siitä?
liha, väkivalta, päihteet, oppimattomuus lyhentävät elämän
käännyt hyväenteisesti ihmisen puoleen mutta hän on vihainen
Anonyymi-ap
0
50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774542Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112543- 1751725
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2601592- 1241460
- 1221347
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik91277Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721269- 761242
- 35996