Taloyhtiön palovaroitin ei reagoi tupakansavuun

Anonyymi-ap

Nuo itse ostamani kyllä reagoivat siihenkin. Kuitenkin polttelin tupakan ja puhaltelin savua tuohon taloyhtiön varoittimeen. Ei mitään reaktiota.

Onkohan siinä tekoäly vai onkohan se vain koriste?

>simiti<

9

160

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teidän taloyhtiössä saa asunnossa polttaa. ja sitten teidän talouhtiön muissa tiloissa saa polttaa.

• Anonyymi

vähän kuin joku siiderin tai shamppanjan lemu niin palohälytin lähettäisi palomestaein paikallwe

Siiderin lemu, on kyllä aika ärsyttäväää

• Anonyymi

täällä sataa vettä kyllä aika paljonkin..

9.2 plussaa ja cettä ropisee ulkona, sisälämpöjutut aika stabiilia täällä kun kaumungin kaukolämpöjurtuissaa

• Luulisin että yhtiökokouksessa on yksimielisesti päätetty asentaa tiettyyn asuntoon placebo-varoitin ettei pöljä herätä koko taloa joka toinen viikko.

• Anonyymi

Tämä kuulostaa oikealta vaihtoehdolta.

• Anonyymi

Tämä! Tokikin vähättelit kirjoittamalla joka toinen viikko. Harva se päivä aiheutan suurhälytyksen ja evakuoinnit pelkästään pieraisemalla.

HK:n teurasjätepullista lähtee mahtavat kaasut. Joskus joudun jopa itsekin laittamaan hengityssuojaimen päähän ja toki aktiivihiilisuotimilla varustettuna. Edes ammoniakki ei haise niiden läpi.

>simiti<

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä! Tokikin vähättelit kirjoittamalla joka toinen viikko. Harva se päivä aiheutan suurhälytyksen ja evakuoinnit pelkästään pieraisemalla.

HK:n teurasjätepullista lähtee mahtavat kaasut. Joskus joudun jopa itsekin laittamaan hengityssuojaimen päähän ja toki aktiivihiilisuotimilla varustettuna. Edes ammoniakki ei haise niiden läpi.

>simiti<

mulla olis ylimääräisiö maskeja . haluatko

• Anonyymi

jotenkin huvittaa jutut ... olin kai jotenkin ihastunut joihinkin lähikaupan myyjiin annoin jonkinkin llahjankin.

Vettä tulee nnyt ropisemalla ttäällä ja ulkolämpö 8.8

Itsellä niin kun vieläkin pitäisi varoa viikko koskettamasta omilla sormilla silmiä kun leikkaus,

• Anonyymi

voi liittyä asunnonhaltijan oikeuksiin ja lainsäädäntöönkin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Naisella tisulit, kuin lehemän utarehet

Oli kyllä isot tisulit naisella, kuin lehemän utarehet, vaikka paita oli päällä, niin tisulit erottui.
      Sinkut
      68
      7899
    2. Oliko pakko olla taas tyly?

Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli
      Ikävä
      65
      2793
    3. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      18
      1988
    4. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      157
      1981
    5. Kemijärven festarit 2025

Onpas taas niin laimea meininki. Eikö tosiaan saada parempia artisteja? ☹️
      Kemijärvi
      19
      1932
    6. Johanna Tukiainen hakkasi miehen sairaalaan!

Viime päivien tiktok-keskusteluissa on tullut esiin, että Johanna Tukiainen on jatkanut väkivaltaista käytöstään. Hän h
      Kotimaiset julkkisjuorut
      138
      1821
    7. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      29
      1662
    8. Tekikö mieli laittaa viesti?

Miten on? 😌
      Ikävä
      102
      1477
    9. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      38
      1401
    10. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1236
    Aihe