Sosiaali- ja terveysministerin avustaja

Anonyymi-ap

14

239

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Paukkuu!

• Anonyymi

Elä esitä jeesusta,!

• Anonyymi

Mitäs tuosta? Tottahan se vain turisi.. sattuko pahastikkin?

• Anonyymi

Homo!

• Anonyymi

Vähäjärkisen ministerin vähäjärkinen avustaja, hieno pari hoitamassa suomalaisten asioita.

• Anonyymi

Talson mielestä siis tähän sakiin kuuluu myös ammatteihin lukevat nuoret opiskelijat, työrajoitteiset köyhät, joita ei huolita edes työmarkkinoille, vammautuneet käsi ja jalkapuolet vakavasti sairaat ym.ym. On siinä terveyministerillä avustaja.

• Anonyymi

porkkana piluku pekan iso sisko,

• Anonyymi

Lespo!

• Anonyymi

kyllä suomi on ansainu konkursin kun käsi pitkällä työnetty rahaa ukrainan satu setälle, petterin pitää vain myöntää että olen tollo pelle ja ehkä vähän homppelikin,

• Anonyymi

Se on hienoa, että Ukrainalle on annettu aseapua. Sen avulla on poistettu paljon venäläisiä natseja pois päiviltä.

• Anonyymi

Ahh.. No sieltäpäs ne vasemmiston Putintrollit alkaakin nostelemaan päitänsä tähtikokardit vilkkuen XD Oliko tahaton ulostautuminen vai joko piti päästä totuus purkautumaan ulos? Vie sinne Moskovaan semmoset terveiset, että ei perke*e tule armoa ollenkaan, ainakaan Suomesta.

• Anonyymi

Sehän on vain positiivista että persueliitti ihan itse ja vapaaehtoisesti vauhdittaa puolueensa vaipumista pienpuolueiden sekaan. Hillotolppaeliitiltä kun aina tuppaa unohtumaan se että leipäjonoissa olevilla köyhilläkin on äänioikeus.

• Anonyymi

Olet nyt käsittänyt kokonaan väärin. Oppositio on sitä varten, että sieltä haetaan vauhtia kannatukseen, samoin kuin Kepu tekee nyt. Silloin kun ollaan hallituksessa niin taotaan omia tavotteita ja vaalilupauksia läpi sen mitä keretään ja juurikin tämä lähes aina syö hallituspuolueiden kannatusta. Viellä on Persuillakin aikaa n.2v takoa rautaa, kun se viellä hehkuu, joten istaha rauhassa alas ja nauti kyydistä ;-)

• Anonyymi

No eipä ollut varsinaisesti yllätys tämänkään idiootin puheet.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      217
      2984
    2. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      213
      1309
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      119
      1289
    4. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      375
      1215
    5. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      111
      1093
    6. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      10
      1050
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      92
      1043
    8. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      405
      1008
    9. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66
      924
    10. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46