"haukkui yhteiskunnan tukia odottavat luuseriksi – ”Olette ansainneet köyhyytenne"
https://yle.fi/a/74-20159393
Sosiaali- ja terveysministerin avustaja
14
239
Vastaukset
- Anonyymi
Paukkuu!
- Anonyymi
Elä esitä jeesusta,!
- Anonyymi
Mitäs tuosta? Tottahan se vain turisi.. sattuko pahastikkin?
- Anonyymi
Homo!
- Anonyymi
Vähäjärkisen ministerin vähäjärkinen avustaja, hieno pari hoitamassa suomalaisten asioita.
- Anonyymi
Talson mielestä siis tähän sakiin kuuluu myös ammatteihin lukevat nuoret opiskelijat, työrajoitteiset köyhät, joita ei huolita edes työmarkkinoille, vammautuneet käsi ja jalkapuolet vakavasti sairaat ym.ym. On siinä terveyministerillä avustaja.
- Anonyymi
porkkana piluku pekan iso sisko,
- Anonyymi
Lespo!
- Anonyymi
kyllä suomi on ansainu konkursin kun käsi pitkällä työnetty rahaa ukrainan satu setälle, petterin pitää vain myöntää että olen tollo pelle ja ehkä vähän homppelikin,
- Anonyymi
Se on hienoa, että Ukrainalle on annettu aseapua. Sen avulla on poistettu paljon venäläisiä natseja pois päiviltä.
- Anonyymi
Ahh.. No sieltäpäs ne vasemmiston Putintrollit alkaakin nostelemaan päitänsä tähtikokardit vilkkuen XD Oliko tahaton ulostautuminen vai joko piti päästä totuus purkautumaan ulos? Vie sinne Moskovaan semmoset terveiset, että ei perke*e tule armoa ollenkaan, ainakaan Suomesta.
- Anonyymi
Sehän on vain positiivista että persueliitti ihan itse ja vapaaehtoisesti vauhdittaa puolueensa vaipumista pienpuolueiden sekaan. Hillotolppaeliitiltä kun aina tuppaa unohtumaan se että leipäjonoissa olevilla köyhilläkin on äänioikeus.
- Anonyymi
Olet nyt käsittänyt kokonaan väärin. Oppositio on sitä varten, että sieltä haetaan vauhtia kannatukseen, samoin kuin Kepu tekee nyt. Silloin kun ollaan hallituksessa niin taotaan omia tavotteita ja vaalilupauksia läpi sen mitä keretään ja juurikin tämä lähes aina syö hallituspuolueiden kannatusta. Viellä on Persuillakin aikaa n.2v takoa rautaa, kun se viellä hehkuu, joten istaha rauhassa alas ja nauti kyydistä ;-)
- Anonyymi
No eipä ollut varsinaisesti yllätys tämänkään idiootin puheet.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!2172984Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2131309Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1191289Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi3751215- 1111093
Moikka rakas
Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa101050- 921043
Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa4051008- 66924
- 46914