Oletteko koskaan rakastanut "täysillä"?

Anonyymi-ap

Nyt ei lasketa mukaan omia lapsukaisia. Miten kävi loppupeleissä? Haihtuiko rakkaus, vai kuoliko toinen?

Ihan vain kysyn, koska olen utelias.

>simiti<

15

225

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tää on todella tärkee kysymys ja hyvä alotus. Mutta valitettavasti mä joudun vastaan lyhyesti: En, koska en oo koskaan rakastunut. Mutta mielenkiinnosta mäkin odotan vastauksia tähän ja mielellään vähän toisenlaisia kuin tää mun.

• Anonyymi

Jätin puolison ja muutin Kokkolaan kiljua juomaan!

• Anonyymi

elinikä saattaa useilla loppua jo ennen ensirauden kokemistakin.

seksi ennenb rakkautta on hyvä periaate.

itselläni joku empatia nuoria naisia kohtaan kun yrittäisin auttaa heitä masennuksessa

omissa tietokoneen sääkuvissani näkyy alkaa vihertämään tosi paljon jo täällä

• Anonyymi

Juu olen.

Miten kävi?

Hirveä työ työntää se rakastuminen sinne mistä se tulikin.

• Anonyymi

Olen. Elämä tuli väliin. Aina pelkkä rakastaminen ei ratkaise kaikkea.

• Anonyymi

Jaa eipä ole tullu tuota tehtyä mä kun en anna itseni sitoutua toiseen yhtään sen enempää kuin mitä koen itse toiselta saavani musta on naurettavaa edes vaatia toiselta enempää kuin mitä pystyy itse itsestään toiselle antamaan

• Anonyymi

Minä ainakin syön noutopöydästä mahani täyteen. Takaisin tulee puhdasta paskaa.

>simiti<

• Anonyymi

Olen rakastanut ja olen siitä onnellinen että tunteita on ja ne syttyvät. Uskallan rakastaa vaikka tiedän että jos rakastetun menettää, se sattuu ihan tolkuttomasti ja pitkään. Ehkä vähän outoa on se, että en koskaan lakkaa lopullisesti rakastamasta miestä jota olen kerran rakastanut. Mutta se rakkaus on jossakin taka-alalla, eikä enää satu. Näin kävi erossa, podin pitkään vaikka löysin heti kohta uuden hyvän suhteen. Pystyn elämään toista suhdetta vaikka rakastan toista ja sitten se kohde vaihtuu, näin kävi minun tapauksessani. Yhteiselomme oli onnistunutta. Hänellä oli sama tilanne, olimme kaksi hylättyä ja hoidimme yhdessä toisemme henkisesti terveeksi. Hän menehtyi eikä ollut paljon ikää. Silloin oli aika kurja tunne.
      Nyt olen aloittanut uuden, taas rakastan. Suhde on epävarma, on-offia ilmenee mutta olkoon sitten niin. Nautin taas täysillä. Meillä on samoja harrastuksia ja antoisaa yhdessäoloa, matkustelua, teatteria ja golfia. Joko olen hänen kanssaan loppuelämän tai lopetan, sen näkee. Sitten voin vaikka laulaa: sinä tarjosit vain salmiakkia - minä panin peliin koko elämän. Miten meneekin, minä kestän. Täyspäisenä selviän ja uuden suhteen löydän varmasti.

• Anonyymi

Voi mahdoton sentään. Minullakin naisystävä meni ja kuoli. Tokikin siitä pääsee yli, mutta ei se koskaan unohdu.

Se seuraa läpi elämän kuin hiljaiset mustat aaveet.

>simiti<

• Anonyymi

Kyllä olen. Edelleen olen siinä parisuhteessa. Ja rakastan. Realiteeteilla tosin nyt.

Jasu

• Anonyymi
      UUSI

Olen rakastanut ja saanut rakkautta.
      Elämälle kiitos.
      Vilma

• UUSI

Olen. Menen takki auki kohti rakkautta, koska jos en anna kaikkeani, niin en pysty myöskään saavuttamaan syvää tunnetta ja henkistä yhteyttä.

Tässä on tietysti se huono puoli, että jos rakastuu täysillä väärään tyyppiin, niin yli pääsemiseen menee myös aikaa.

• Anonyymi
        UUSI

Toinen virke.
        Sekin voi kuulua élämään. Vaan ei niin huonoa, ettei jotain hyvää.
        Vilma

• UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Toinen virke.
        Sekin voi kuulua élämään. Vaan ei niin huonoa, ettei jotain hyvää.
        Vilma

Niin, kaikesta oppii jotain. Aina sitä ei välttämättä heti tajua mikä se oppi on.

• UUSI

En voi sanoa rakastaneeni täysillä. Sillä en koskaan ole ollut rakastunut. Ymmärtääkseni.

Minä olen hyvä rakastamaan, mutta rakastunut en ole ollut.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet toisen kanssa

...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain
      Ikävä
      224
      1556
    2. Näytit taas lihoneen.

Tynnyri se vaan kasvaa.
      Ikävä
      29
      1403
    3. Kuka teistä on paras nainen

A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊
      Ikävä
      61
      1269
    4. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1242
    5. Onko jotain mistä

Olet huolissasi kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      78
      1204
    6. Osaako joku selittää tätä

Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?
      Ikävä
      75
      1172
    7. Jos me joskus nähtäisiin

niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi
      Ikävä
      103
      1163
    8. Koska vietät

Yhteisen yön kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      54
      998
    9. Lesken uusi

Onko totta että puolangan kunnalla töissä ollut mies joka kuoli niin sen vaimolla jo uusi lohduttaja. Pitäneekö paikkans
      Puolanka
      18
      962
    10. Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"

Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per
      Lieksa
      177
      865
    Aihe