Tähän loppui yhteistyöni Keskon kanssa. Lähetin jotain 80 niksiä tänä ja viime vuonna Niksi-Pirkkaan ja he sanoivat,, että yhtään niistä ei julkaista lehdessä ja he eivät maksa niistä mitään. Ne oli kaikki hyödyllisiä top notch niksejä eikä mitään vedä sukkahousut päähäsi ja leiki kummitusta.
Siinä oli todella rahan arvoisia niksejä kuten voiko läppärin pestä? Voi, ota akku pois ja johto pois seinästä ja laita kraanan alle. Kokeile toimiiko. Jos ei, toista käsittely.
Julkaisen sitten ne kaikki itse omassa kirjassani joka toivottavasti pääsee julkaistuksi vähän suuremmalla kielialueella eikä täällä käpäisessä, passiivi-aggressiossa.
Eli kirja toivottavasti tulossa joulumarkkinoille. Esittelen uuden elämäntavan. Paljon helpompi kuin se vanha.
En tiedä nimeä vielä. Ehkä Downshifting and....
En ole tyytyväinen Keskoon. Saattaa jäädä tuotteet myös hyllyyn. Kesport on muutes heidän tuotemerkkinsä.
Niksi-Pirkka loppui tähän
Anonyymi-ap
1
94
Vastaukset
- Anonyymi
Minkä neron Kesko menettikään kun hylkäsi Sinun Ylhäisyytesi viisaudet.
Onneksi on Suomi24 kaatopaikka jonne voit ulostaa aivoripulisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857455- 965394
- 2574595
- 444495
- 623257
- 492685
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222348- 492323
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292322- 412184