Perjantaina otin etanolipohjaista virkistysjuomaa ja suututin puoli valtakuntaa. Pyydän sitä nöyrimmästi anteeksi.
Sitten ihan asiaan. Onko kukaan teistä poloisista tehnyt ruokaa Kotikokin kanasäilykepurkista. Itse en ole vielä maistanut, mutta suunittelin tekeväni sellaisesta kanannahkakeittoa. On siinä varmaan jonkin verran kananlihaakin?
Laittaisinko sekaan leuhkasti kermaa vai täysmaitoa?
>simiti<
Tervehdys ystäväni.
14
210
Vastaukset
- Anonyymi
Kanasäilykepurkkia en ole kokeillut mutta mm. sienikeittoon minulla riittää aina punainen maito. Luultavasti laittaisin sitä myös kanakeittoon, äläs nyv vähättele, varmaan siitä hyvää tulee.
Pitää antaa törvellykset itselleen anteeksi ja jos on muilta anteeksipyytämistä niin pyytää vaan sitten.- Anonyymi
Kiva kirjoitus. Jep, taidan laittaa tölkillisen punaista maitoa. Kerman laittaminen olisi kuitenkin jo ökyilyä.
>simiti<
- Anonyymi
Ei kanaa purkista valmisteta.
Ensin kana varastetaan isännän kanalasta. Sen jälkeen kansa kolkataan ja kynitään nakuksi. Sisukalut poistetaan ja tipu suolataan maustetaan ja tuupataan uuniin paahtumaan. Näin valmistetaan kana syötäväksi.- Anonyymi
Ihan varmana on olemassa purkkikana! Olen ihan itse nähnyt moisen! Se elelee kauppojen hyllystöissä hiljaisena, mutta uljaana.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan varmana on olemassa purkkikana! Olen ihan itse nähnyt moisen! Se elelee kauppojen hyllystöissä hiljaisena, mutta uljaana.
>simiti<Sitä minä tässä vaan ihmettelen jotta minkänäköinen on sellainen kana joka munii tölkkikanoja. Alkossa tulisi olla myytävänä sellaisia tölkkejä jossa olisi kukkoa viinissä.
- Anonyymi
Rosvopaistilla lähtee krapulakin pois
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitä minä tässä vaan ihmettelen jotta minkänäköinen on sellainen kana joka munii tölkkikanoja. Alkossa tulisi olla myytävänä sellaisia tölkkejä jossa olisi kukkoa viinissä.
Aku ankassa oli joskus kuutiokanoja. Ne muni kuutioita. Jonnet ei varmaankaan muista.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aku ankassa oli joskus kuutiokanoja. Ne muni kuutioita. Jonnet ei varmaankaan muista.
>simiti<Jippo-lehdessä oli kerran jippona sellainen muovinen rakennussarja johon sai puristettua juuri keitetyn kananmunan laittaen sen sitten jääkaappiin jäähtymään ja näin valmistui kuution muotoinen kananmuna.
- Anonyymi
Oletan, että pienessä lounaskahviossa, jonka erikoisuutena oli hyvät teet ja salaatit, oli salateissa käytetty säilykekanaa.
Säilykekana oli kauniin vaaleanpunaista ja rakenteeltaan kuin tonnikalaa. Mielestäni se oli hyvää Keisarin Morsian teen kanssa. Toisinaan valitsin Tiikerin päiväunen, mutta salaatti oli aina sama.- Anonyymi
Nyt kyllä salaa leuhkit noiden teekupposten nojalla. Ei siinä aamuisin juon kahvia, mutta muuten juon teetä.
Itsekin tykkään keisarin morsiamesta ja tämä ei ole edes kaksoismerkityksellä kirjoitettu.
>simiti< - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä salaa leuhkit noiden teekupposten nojalla. Ei siinä aamuisin juon kahvia, mutta muuten juon teetä.
Itsekin tykkään keisarin morsiamesta ja tämä ei ole edes kaksoismerkityksellä kirjoitettu.
>simiti<Kesäiltaisin on mukavaa katsella Auringonlaskua siemaillen samalla cheylonin teetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kesäiltaisin on mukavaa katsella Auringonlaskua siemaillen samalla cheylonin teetä.
No tämä. Mulla on arkiteenä vuoristoista ceylon teetä. En siis olekkaan täysin kummastusolento, kun muutkin lähtevät samalle linjalle.
>simiti<
Join tässä kuukausi tai kaksi sitten litran kossua. Sen jälkeen en ole pystynyt ottamaan yhtään alkoholia kun tulee niin huonot muistot.
Kanakastike vaatii mielestäni joukkoon kermaa. Sitä tulee valmistettua niin harvoin, että se on suorastaan juhlaruokaa. Kanasäilykkeitä en ole ikinä kokeillut, kun ei ainkaan silmiin ole sattunut kaupassa. Nugetteja tulee jonkun verran kärtsättyä airfryerissa. Mutta pääsääntöisesti ostan ihan oikeaa kanaanlihaa.- Anonyymi
Mustaa huumoria tuosta purkkilihasta. Nyt on Alligaattoreillekin ollut tarjolla purkkiliha tuolla Boliviassa.
https://yle.fi/a/74-20159503
Ei kelvannut alluille ihmisliha vaan taisivat vaatia kanaa kuten james bond elokuvassa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1742593Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?2061204Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131111Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389940Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi299933- 101912
- 66878
- 62865
- 53851
- 46849