Kun löytäisi miehen

joka on puhelias, avoin, hauska, raitis.. Itse olen 48v, puhelias ja huumoria riittää.
Varatuilla en tee mitään.
Nimimerkillä löydät sm24 treffit. Löytyisitpä jo..

18

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ai?? Minulle lähinnä tulee mieleen aloituksestasi ihminen joka olisi vain riippakivi.
      Itseensä tyytymätön ihminen, joka ei selviä itsenäisestä elämästä.

Pahoitteluni, mutta tuo tuli mieleen.
      Avaa nyt herttinen sentään itsestäsi jotakin muutakin kuin miehen puutteesi.

• Anonyymi

Minulle meinasi tulla stressiä aloituksesta, luin hyvin nopeasti 😂.

Hyvin puheliaat (aina äänessä) ja hauskat (joka asiasta huumoria kaikenaikaa) voivat olla alati äänessä antamatta toiselle suunvuoroa ja kertomatta mitään itsestään. Parisuhteessa kaksi tällaista, huhhuh.

- Sheena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvin puheliaat (aina äänessä) ja hauskat (joka asiasta huumoria kaikenaikaa) voivat olla alati äänessä antamatta toiselle suunvuoroa ja kertomatta mitään itsestään. Parisuhteessa kaksi tällaista, huhhuh.

- Sheena

Kyllä tuo minusta on paaaaaaljon parempi vaihtoehto, että ovat keskenään parisuhteessa, kuin että joku hiljainen joutuisi tuollaista kestämään.

• Anonyymi

Voi pikku pirpana, oletko tosiaan noin idiootti. Minä oon kuule selvinnyt aika loistavasti, sulle toivon vähän elämää

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

- Sheena

Toki tuokin on yksi ajatus, aika hatelikossa oot

• Anonyymi kirjoitti:

Voi pikku pirpana, oletko tosiaan noin idiootti. Minä oon kuule selvinnyt aika loistavasti, sulle toivon vähän elämää

Voin olla sulle idiootti. Jos siitä tulet noin paremmalle tuulelle.

Jos vielä täsmentäisit mikä tekee tällä kertaa minusta idiootin..? Olenhan julkisesti täällä myöntänyt olevani pikkuisen tyhmä.

En meinaan ymmärrä ulosantiasi, se kun on huomattavan puutteellista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se joka haukkuu sen napa paukkuu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se joka haukkuu sen napa paukkuu.

Niin, olihan tämä palstaäijän luoma feikkitappelu ehkä kiinnostava elämästä viaraantuneiden mielestä

• Anonyymi

Kannattaisi vähän tuoda persoonaa esiin siinä kuvauksessa, hitusen enemmän kuin mitä on näkyvissä. Sekin että onko haussa pelkästään itäisen suomen adonikset vai koko suomen romeot :)

• Anonyymi

Romeot😂😂

• Aloittajaan en ota kantaa, mutta toi 24 treffit on ihan onneton paikka. Joku aika sitten suosituksesta katoin. Ja todella surkeeta. Osallistujat ei oo oikeestaan kirjoittaneet itsestään mitään. No joo jotain yleistä, tykkää kävellä metsässä, no niin ku me kaikki. Eikö mitään persoonallisempaa keksi.

Toinen asia, jotain kuusi vuotta sitten kirjotin siellä yhdelle. No hän oli kyllä mukava ihminen, mutta sanoi että usein miten kuka hänelle on kirjoittanut, ei oo lukenu hänen kuvaustaan.

Että en ymmärrä miks sellaset ihmiset ees menee tonne, jotka ei osaa lukee eikä kirjoittaa. En nyt itekään oo hyvä kirjoittaja, mutta ei ois liikaa vaadittu, että ees yrittäis.

• Anonyymi

ja sitten heräsit

• Anonyymi
    • Oman arvion mukaan tuollaista miestä tuskin löytyy pk-seudulta, hämeestä, tai edes pohjanmaalta. Ilmeisesti sinun ongelmasi on maantieteellinen. Kuulemma savolaiset ovat kovia puhumaan. Siellä vastuu siirtyy aina kuulijalle.
      Täytyy olla tarkkana mitä toivoo, sen voi vaikka vahingossa myös saada.

Harkitse nyt vielä. Haluatko todella aamusta iltaan lörpöttelevän miehen riesaksesi? Ihan vaan tiedoksi, siinä ei ole OFF-nappulaa. Se on aina ON.

🤫🤐

• Anonyymi

Kaksi puheliasta? Kuulostaa tuplapainajaiselta!

xLiner

• Anonyymi

Suuntaa savoon, jos puheliaita haluat. Raitistuneita saatat löytää AA kokoontumisista. Harvassa taitaa ihan absolutistit olla. Ja jokainen mies on omasta mielestään hemmetin huumorintajuinen. 😅

Jasu

• Anonyymi

Ja absolutistit, raittiit pötköttelee myös hautuumailla. Mutta ne ei enää vuoropuhele. 😝 Korkki pysyy kiinni kyllä.

Jasu

• Voisiko joku suomenruotsalainen olla tyyppiäsi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      110
      7402
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      37
      4315
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      37
      3792
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      400
      2000
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      71
      1513
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1477
    7. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1458
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      180
      1146
    9. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1118
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      12
      1043
    Aihe