Tietääkö eläin varmuudella onko tuo edessä seisova sukupuoleltaan mies tai nainen?
Eläimen pohdinta
10
217
Vastaukset
- Anonyymi
Luulisi että ainakin koira erottaa miehen ja naisen tuoksu toisistaan.
- Anonyymi
Jotkut koirat pelkäävät eritysesti miehiä, vaikka huonojen kokemusten takia.
- Anonyymi
Uskoisin että tarkemmin kuin ihminen. Eihän eläimillä ole kelloakaan ja hallitsevat ajan kulun tarkasti. Kuinka moni ihminen varjoliitää läpi maapallon takaisin Suomen kotiin ilman kompassia?
Kuinka moni ihminen löytää kymmenien tuhansien joukosta puolisonsa rannalta, jos matkustaneet eri suunnilla pitkään.- Anonyymi
Kuinka moni eläin varjoliitää läpi maapallon takaisin Suomen kotiin ilman kompassia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka moni eläin varjoliitää läpi maapallon takaisin Suomen kotiin ilman kompassia?
Linnut lentävät eli käyttävät käsiään ja linnuilla on sisäinen kompassi, entä onko ihmisillä nämä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Linnut lentävät eli käyttävät käsiään ja linnuilla on sisäinen kompassi, entä onko ihmisillä nämä?
Ihminen kuuluu kädellisiin ja on hyvin taitava käyttämään käsiään. Linnun siipien kutsuminen käsiksi kuulostaa aika erikoiselta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihminen kuuluu kädellisiin ja on hyvin taitava käyttämään käsiään. Linnun siipien kutsuminen käsiksi kuulostaa aika erikoiselta.
Siivillä voi vähän motata ihmistä tai kissaa korvalle varoitukseksi, siirrellä risuja pesässä, rapsuttaa pintoja, koskettaa toista lintua... tavallisia käsin tehtäviä hommia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siivillä voi vähän motata ihmistä tai kissaa korvalle varoitukseksi, siirrellä risuja pesässä, rapsuttaa pintoja, koskettaa toista lintua... tavallisia käsin tehtäviä hommia
Disney-animaatioiden sijaan voisit katsoa välillä luontodokumenttejakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Disney-animaatioiden sijaan voisit katsoa välillä luontodokumenttejakin.
Seuraan ympäröivää luontoa. Ok, tiedän että eläinten älyllistäminen on lähes kiellettyä. Eivät ne silti voi täysin päättömästi ja satunnaisin tempauksin toimia ja silti selvitä Suomen karussa luonnossa.
- Anonyymi
Onko toisen lajin edustajalle hirveän oleellista tietää, onko siellä töpseli vai pistorasia?
Merkitystä on lajin sisällä.
Saalistaja ehkä havainnoi ja valitsee heikomman kohteen.
Koirat ja muut varmaan erottaa hajusta hormonitoimintaa jne?
En minäkään erota kaikkien lajien uroksia ja naaraita toisistaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774622- 1801907
- 1241610
- 1251144
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161081- 351036
- 78933
- 52896
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78872- 4838