Bar in every cell

😳🍻🕶 San Fransiscon lentokenttävirkailija tykkäsi mun Alcatraz T-paidasta jossa oli otsikon mukainen teksti. Se oli ainoa puhdas vaate kotimatkalle. Tuli vaan mieleen, kun Trump ottaaa Alcatrazin uudelleen käyttöön. Siellä on aika epämiellyttävät olot, kun sellien etuosassa on kalterit. Koppi on niin pieni, että kun istuu sängyllä, niin käsi ylettää vastapäiseen seinään.

Jotkut kutsuu avioiliittoa vankilaksi. Minusta olisi mukava joutua sellaiseen vankilaan kaipauksen kanssa 🥰

Alcatraz turistin silmin 6 minuuttia
https://youtu.be/5uEuBE9Akk4

15

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voisit trolli edes opetella kirjoittamaan tuon kaupungin nimen oikein.

• No sepäs se tärkein asia onkin!

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

No sepäs se tärkein asia onkin!

Mikä aloituksessa sitten oli pointtina? Että avioliitto on ihana vankila?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sekaisin tää palstasetä taas on.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä väliä sulle on mitä mun aloituksessa lukee? Se ei ole suunnattu miehelle, joka laskee kirjaimia, Kannattaa hankkia kehittävämpi harrastus kuin palstailu.

• Juu näytit heräävän!

• Anonyymi

Mitä tämä termi trollaus tai trolli pitää Sinun mielestäsi sisällään, palstasedän hshmoille vuodesta toiseen urputtava?

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Mitä väliä sulle on mitä mun aloituksessa lukee? Se ei ole suunnattu miehelle, joka laskee kirjaimia, Kannattaa hankkia kehittävämpi harrastus kuin palstailu.

En ollut toi kirjoitusvirheestä maininnut, vaan aidosti mietin mikä oli aloituksen pointti.Ei auennut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miten sinä haluat tulkita tätä palstasedän tajunnanvirtaa, myrkyllinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihan sekaisin tää palstasetä taas on.

Kyllä on eikä näillä parilla muulla tavoilleen uskollisella urputtajalla mene sen paremmin luulojensa kanssa nääs

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

No on se palstasetä hyvä jos saat anonyymeja laskemaan kirjaimia, mitä ikinä se tarkoittaa.

• Anonyymi
        lounas.ajatus kirjoitti:

Kenellehän palstasetä se sit on tarkoitettu?

• P.S. Profiilissani lukee "Olen NAINEN ja kaipaan täällä miestä, jonka kanssa tutustuttiin ylitöissä. Olen hänen kanssaan syönyt lounaaksi cajun broileria Sellossa." Kirjoitin tuon selvityksen siksi, ettei minun tarvitse koko ajan gubbe ja setä luulijoille kirjoittaa olevani nainen. Profiilissani lukee myös ketä kaipaan täällä. Se on siellä siksi, ettei minun tarvitse sitä kirjoittaa jokaiseen aloitukseeni. Pelkkä rekisteröity nikkini riittää ilmaisemaan miksi kirjoitan ikävä palstalle.

Tämän tekstin lisäsin aloitukseeni "Jotkut kutsuu avioiliittoa vankilaksi. Minusta olisi mukava joutua sellaiseen vankilaan kaipauksen kanssa 🥰" sen takia kun kaikkein yksinkertaisemmat kaikesta huolimatta kysyvät miksi kirjoitukseni on täällä.

• Toi oiskin hieno paikka. Alcatraz. Mä oon netissä kattellu kuvia sieltä. Mutta on San Francisco on liian kaukana. Ei pysty vieraileen sielä ja tuskin enää pystyy, jos Trumppi ottaa sen käyttöön. Mutta en oikein usko, eihänbse Trumppi yksin usan asioista saa päättää.

Toi lentohan sinne kestää ikuisuuden, mutta muistan joskus 80 luvun lopussa, oltiin kovin toiveikkaita. Uskottiin suomen teollisuuden nousuun ja kuviteltiin että tokioonkin lennettäisiin tulevaisuudessa tunnissa. Mutta toisin kävi ja tuli lama ja edelleen ollaan lamassa.

• Lento on pitkä, mutta hyvässä seurassa sitä ei huomaa. Itse kävin työkavereiden ja poikani kanssa siellä. Ihan kiva paikka se oli. Paljon nähtävää ihan kävelymatkan päässä hotellista. Uutisten mukaan turistit ovat nyt kadonneet Trumpin asenteiden myötä jopa San Franciscosta.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      119
      7606
    2. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      80
      7041
    3. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      95
      5304
    4. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      52
      4785
    5. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      242
      4357
    6. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      49
      4336
    7. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4255
    8. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      28
      4008
    9. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      59
      3143
    10. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48