Pienikokoisia hiiliä mistä tilata

Anonyymi-ap

Koska on pienin kamado niin eipä mahdu isot hyvät ravintola hiilet. Nyt käytellyt brikettejä ja hmm kaipaan hiilien aromeja. Ei oikein tahtoisi sijoittaa 400€ hiukan isompaan kamadoon kun tämä kokoluokka riittää kahdelle hyvin. Joo voihan niitä kirvestellä pienemmäksi mutta mieluiten ostaisin valmiit.

9

809

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Youtubessa joku kävi tutkimassa vanhaa grillihiilitehdasta, monta tonnia valmiita hiiliä ja säkkejä jätetty heitteille.. Sieltä voisi hakea jos asuisi lähellä.

• Anonyymi

Hiilihän ei mene miksikään, joku voisi ostaa halvalla koko erän, pussittaa ja myydä, saisi helposti monta tonnia voittoa.

• Anonyymi

Jos se on iso , se on lotta.

• Anonyymi

Niin sen nimihän on tuolloin joko Bertta taikka Iita,Hmm..Jos on taas työkaluja niin hiilinen ongelma taittuu kun hakkaa niitä niillä hieman pienenmäksi...

• Anonyymi

Kuinka pieni kamado sinulla on?

Itse olen käyttänyt Big Green Egg MiniMaxissa Tokmannilla myytäviä BBQ King -grillihiiliä. Ovat halpoja ja palavat pidempään kuin Biolanin umpisurkeat lehtipuuhiilet, ja ovat mielestäni sopivan kokoisia pieneen kamadoon.

• Anonyymi

"Koska on pienin kamado"

• Anonyymi

Aloittaja ketjulle kommentoi. Ratkaisin ongelman. Tilasin kamdo minimo. Huvilalle jää kamdo picnic mallit kuten kotiinkin ja tässä koti hitusen suuremmassa menee suuremmat palat ja pienet joita aina on vien huvilalle. 3 kamadoa luulisi riittävän. Nämä pienimmät kamadot on olleet ihan täydellisiä kahden ihmisen käyttöön mutta tuo hitusen suurempi ja hyvä. Minun käytössä ei ole pienintäkään järkeä neliömetrin kokoiselle paistoalustalle mutta isojen pitojen äijälle kamadot on täydellisiä. Eikä tartte ostaa ryssän kaasuja.

• Minikamadoissa binchotan on varteenotettava vaihtoehto. Se on kyllä kallista, mutta palaa todella kuumana, pitkään ja puhtaasti ilman savua.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      175
      1471
    2. Kauhavan häiriköijistä

Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      41
      1049
    3. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      38
      735
    4. Auto ajoi päälle?

Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      670
    5. Sama ransetti taas!

Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      21
      650
    6. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      36
      643
    7. Miksi Lapset kiusaa yöllä

Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      28
      642
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      607
    9. Viimeinen lankafest

Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      17
      593
    10. Ajatteletko ollenkaan minua

Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      30
      587
    Aihe