Koska on pienin kamado niin eipä mahdu isot hyvät ravintola hiilet. Nyt käytellyt brikettejä ja hmm kaipaan hiilien aromeja. Ei oikein tahtoisi sijoittaa 400€ hiukan isompaan kamadoon kun tämä kokoluokka riittää kahdelle hyvin. Joo voihan niitä kirvestellä pienemmäksi mutta mieluiten ostaisin valmiit.
Pienikokoisia hiiliä mistä tilata
8
176
Vastaukset
- Anonyymi
Youtubessa joku kävi tutkimassa vanhaa grillihiilitehdasta, monta tonnia valmiita hiiliä ja säkkejä jätetty heitteille.. Sieltä voisi hakea jos asuisi lähellä.
- Anonyymi
Hiilihän ei mene miksikään, joku voisi ostaa halvalla koko erän, pussittaa ja myydä, saisi helposti monta tonnia voittoa.
- Anonyymi
Jos se on iso , se on lotta.
- Anonyymi
Niin sen nimihän on tuolloin joko Bertta taikka Iita,Hmm..Jos on taas työkaluja niin hiilinen ongelma taittuu kun hakkaa niitä niillä hieman pienenmäksi...
- Anonyymi
Kuinka pieni kamado sinulla on?
Itse olen käyttänyt Big Green Egg MiniMaxissa Tokmannilla myytäviä BBQ King -grillihiiliä. Ovat halpoja ja palavat pidempään kuin Biolanin umpisurkeat lehtipuuhiilet, ja ovat mielestäni sopivan kokoisia pieneen kamadoon.- Anonyymi
"Koska on pienin kamado"
- Anonyymi
Aloittaja ketjulle kommentoi. Ratkaisin ongelman. Tilasin kamdo minimo. Huvilalle jää kamdo picnic mallit kuten kotiinkin ja tässä koti hitusen suuremmassa menee suuremmat palat ja pienet joita aina on vien huvilalle. 3 kamadoa luulisi riittävän. Nämä pienimmät kamadot on olleet ihan täydellisiä kahden ihmisen käyttöön mutta tuo hitusen suurempi ja hyvä. Minun käytössä ei ole pienintäkään järkeä neliömetrin kokoiselle paistoalustalle mutta isojen pitojen äijälle kamadot on täydellisiä. Eikä tartte ostaa ryssän kaasuja.
Minikamadoissa binchotan on varteenotettava vaihtoehto. Se on kyllä kallista, mutta palaa todella kuumana, pitkään ja puhtaasti ilman savua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista897627- 1055522
- 2664738
- 484662
- 653382
- 502768
- 582447
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222408Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244