Keskustelkaa jostain mielenkiintoisesta aiheesta

Anonyymi-ap

Niin ehkä sitten vaikka huomenna osallistun jos jaksan. Nyt näyttää olevan niin tylsiä aiheita ettei niihin osaa mitenkään ottaa kantaa.

-harmiseikirj-

50

445

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei täällä voi keskustella. Kun fëmakko aloittaa kaakattamaan femakonkakkaa niin avaus saa olla, mutta mies tekee aloituksen jossa käsittelee feminismiä logisen krittisesti niin fëmakko tuhoaa ketjun.

• Anonyymi

Ei ole sitten paljon palsta muuttunut sillä aikaa kun olin poissa :D

-harmiseikirj-

• Anonyymi

Taidat olla melkoinen ätmi. Ei me komeat ja hyvätuloiset, uljaat miehet tuommoista psk hoeta.

Ei ihmekkään, että olet kynäniskainen ätmisivarikaljupelleahonatsisinkkuhuumehörhö, kuten esikuvasikin.

>simiti<

• Mikäpä olisikaan kiinnostavaa..?

Päivän polttavin kysymys?

Minä en ome ajan hermoilla, siksi en osaa vastata kumpaankaan kysymykseen. Osaatko sinä?

• Anonyymi

😁 egoile vähän, niin kaikki muutkin tekevät

• Anonyymi

Pari lutka-aloitusta, niin alkaa taas rattaat pyörimään 😄

(Putinin pepun pussailu kirjoituksista seuraa taas supon kellaria. Oletko koevapaudessa?)

xLiner

• Anonyymi
      • Anonyymi

Siis häh?

Siis niin himmeän omituinen tekele, että olen ihan kujalla.

(naurua)

• Anonyymi

hah, paras "lyhyt" filmi pitkään aikaan 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hah, paras "lyhyt" filmi pitkään aikaan 😁

Eikö olekin.

Siis niin tottunut kaikenlaiseen hönöilyyn, että olin ihan suu auki ja päässäni ei tapahtunut juuri mitään.

Hieno

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö olekin.

Siis niin tottunut kaikenlaiseen hönöilyyn, että olin ihan suu auki ja päässäni ei tapahtunut juuri mitään.

Hieno

(reps)

...parasta nousujohteisuuden lisäksi se ettei siinä oikeastaan hönöillä vaan ollaan pahuksen fiksuja, jostain johtuu mieleen toiminta palstalla 😂, samoja aineksia löytyy

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

...parasta nousujohteisuuden lisäksi se ettei siinä oikeastaan hönöillä vaan ollaan pahuksen fiksuja, jostain johtuu mieleen toiminta palstalla 😂, samoja aineksia löytyy

Liias paljon pimeää ainetta matkassa, et siitä vois keskustella.

*PAM*

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liias paljon pimeää ainetta matkassa, et siitä vois keskustella.

*PAM*

Totta, ei kaikkea ole pakko jauhaa tomuksi

• "Haluan keskustella tästä lyhytelokuvasta. "

Jos unohdetaan aikamatkailu scifinä ja nähdään se vertauskuvana, niin kysymyshän on on siitä että ihmisten pitää harjoitella kohtaamisia ja vuorovaikutusta riittävästi, jotta olisimme tarpeeksi virheettömiä toiselle ihmiselle. Voi sitä kutsua vaikka rakkaudeksi.

• Anonyymi

Joo ... keskustellaan vaan mielenkiintoisista asioista: esimerkiksi maahanmuutosta sekä ilmastonmuutoksesta sekä ilmastohumpasta sekä vihervasemmistosta sekä persuista sekä persujen fasismin ihailusta sekä pensan hinnasta sekä seksuaalisten vähemmistöjen oikeuksista sekä läskiä syövän Timo Soinin röhöttelystä ... keskustellaan vaan vaan miksi ...

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miks tarttis osata voihan niihin silti ottaa jotain kantaa

• Anonyymi

Mikäs aloittaja luulee okevansa?
      Vilma

• Anonyymi

Kannustava sekä positiivista energiaa säteilevä persoona.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannustava sekä positiivista energiaa säteilevä persoona.

8:45
        Kuvittelee? Pyrsk
        Tarttuuko toi positiivinen energia ja säteily?
        Tarttis.
        Vilma
        Naamarasvoilla ja lukemani perusteella ihon hehkumaan. Minusta se kiiltää hirveän monella. Laajasti ottaen se voisi olla säteilyä.

• Anonyymi

Aloittaja on johtava putinisti ja misogyyni.

• Anonyymi

Kelpaako degut tai kesyrotat? 😛

Kenties kevään suunnitelmat?

Jasu

• Anonyymi

Mjoo

Mulla on kevätmasis, joten degut vois auttaa, koska mulla ei ole hajuakaan mitä ne ovat)

(masentunutta hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Mulla on kevätmasis, joten degut vois auttaa, koska mulla ei ole hajuakaan mitä ne ovat)

(masentunutta hihitystä)

Samaa kärsimystä täällä. Ihan normi takapotku pääsiäisen päälle.

Degun Degüellot riipii hiirenkorvia ja hiljaisuuden retriitit joutuu tekemään aina käänteisessä järjestyksessä.

:)

• Anonyymi

Sopii, mites puutarha? Uskotko vielä että kevät tulee vielä joskus tänne tundralle :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Samaa kärsimystä täällä. Ihan normi takapotku pääsiäisen päälle.

Degun Degüellot riipii hiirenkorvia ja hiljaisuuden retriitit joutuu tekemään aina käänteisessä järjestyksessä.

:)

Mikä hiljaisuuden retriitti.
        En pystyisi.
        On niin paljon puhuttavaa....
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sopii, mites puutarha? Uskotko vielä että kevät tulee vielä joskus tänne tundralle :)

Uskon kyllä, että saamme ihan hyvän kesän ja maittavan kasvussadonkin. Toisinaan kesät on koleita ja tympeitä, mutta kyllä tämä vielä iloksi muuttuu, kun vauhtiin pääsee. 😃👍

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

(masentunutta hihitystä)

Degu eli torvimyyrä. Minä kyllä sanon Chilen oraviksi. Ihania 🥰

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Degu eli torvimyyrä. Minä kyllä sanon Chilen oraviksi. Ihania 🥰

Jasu

Ovat tuommoisia veijareita ja niistä lähtee ihanua ääniä. Elämäni ekat degut mulla täällä kotona, enkä voi muuta sanoa kun olen ihan rakastunut niihin. Ihania vilkkaita ja tuttavallisia olentoja. 😊

https://youtube.com/shorts/uaZ-dI9_CbY?si=c6W8uYMsBo5bqruj

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ovat tuommoisia veijareita ja niistä lähtee ihanua ääniä. Elämäni ekat degut mulla täällä kotona, enkä voi muuta sanoa kun olen ihan rakastunut niihin. Ihania vilkkaita ja tuttavallisia olentoja. 😊

Jasu

Mää nyt tosin täyttäisin kotini kaikenlaisilla jyrsijöillä, ei silleen mitään rajaa muuta kuin resurssit sitten heikkenee, jos on liikaa huollettavia. Se taas ei ole ollenkaan hyvä eikä viisasta. Miljonäärinä mä pystyttäisin kodittomille jyrsijöille hienot puitteet ja hyvät hoitajat ja lääkärit. Saisi toisen mahdollisuuden jokainen kotinsa menettänyt. Ja elämäntilanteiden takia uutta kotia tarvitseva.

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jasu

No eivät onneksi ole karvattomia jaloista eikä hännästä, että menettelee mun puolestani 🙂, ei pörhisty niskakarvat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskon kyllä, että saamme ihan hyvän kesän ja maittavan kasvussadonkin. Toisinaan kesät on koleita ja tympeitä, mutta kyllä tämä vielä iloksi muuttuu, kun vauhtiin pääsee. 😃👍

Jasu

Liian optimistinen asenne 🙂, mä luulen että kesä on peruttu ja ikitalvi tulossa suoraan jatkoksi kylmälle keväälle. Toukokuu puolessavälissä ja vasta kaksi ajokertaa 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liian optimistinen asenne 🙂, mä luulen että kesä on peruttu ja ikitalvi tulossa suoraan jatkoksi kylmälle keväälle. Toukokuu puolessavälissä ja vasta kaksi ajokertaa 🙄

Katsotaan viikon tai parin sisällä lämpenee. Siitä sitten kesä alkaa. 😛

Onhan jotkut kesät viileitä koko kesän, niitä onneksi on aika harvoin ihan jo satojen takiakin.

Mopoillessa vaan kerrastoa ylle. 😅

Jasu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mää nyt tosin täyttäisin kotini kaikenlaisilla jyrsijöillä, ei silleen mitään rajaa muuta kuin resurssit sitten heikkenee, jos on liikaa huollettavia. Se taas ei ole ollenkaan hyvä eikä viisasta. Miljonäärinä mä pystyttäisin kodittomille jyrsijöille hienot puitteet ja hyvät hoitajat ja lääkärit. Saisi toisen mahdollisuuden jokainen kotinsa menettänyt. Ja elämäntilanteiden takia uutta kotia tarvitseva.

Jasu

Mjoo

Joo siis mitä nyt tässä degusta käsitin, oli se ettei degu ole mikään maaovara, vaan jokin muu kaivajainen.

Oikein soma.

Kissanikin katseli niitä hetken (ihmeissään).

(reps)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Joo siis mitä nyt tässä degusta käsitin, oli se ettei degu ole mikään maaovara, vaan jokin muu kaivajainen.

Oikein soma.

Kissanikin katseli niitä hetken (ihmeissään).

(reps)

Itseasiassa nuo ei paljonkaan kaiva. Kiipeilee kyllä kuten oravat, enimmäkseen. En tiedä mistä torvimyyrä nimi tulee, kun en näe mitään myyrämästä noissa omissa pojissanikaan. Enemmänkin muistuttaa Suomen oravaa, kun yhtäkään myyrää. Eivät nämä kaivele mitään, nukkuukin mahdollisimman korkealla. 😅

Siksi itse sanon herra Octodoneiksi tai Chilen oraviksi degujani. Sopii ja kuvaa paremmin tyyppejäni.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Itseasiassa nuo ei paljonkaan kaiva. Kiipeilee kyllä kuten oravat, enimmäkseen. En tiedä mistä torvimyyrä nimi tulee, kun en näe mitään myyrämästä noissa omissa pojissanikaan. Enemmänkin muistuttaa Suomen oravaa, kun yhtäkään myyrää. Eivät nämä kaivele mitään, nukkuukin mahdollisimman korkealla. 😅

Siksi itse sanon herra Octodoneiksi tai Chilen oraviksi degujani. Sopii ja kuvaa paremmin tyyppejäni.

Jasu

Ehkä vuoristossa on kylmää, pitää suojautua myös pedoilta maan sisään onkaloihin. Pesimään poikue jne. Häkissä ja terrassa ei noita uhkia eikä tarvetta ole. Olosuhteet on erilaiset.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ehkä vuoristossa on kylmää, pitää suojautua myös pedoilta maan sisään onkaloihin. Pesimään poikue jne. Häkissä ja terrassa ei noita uhkia eikä tarvetta ole. Olosuhteet on erilaiset.

Jasu

Saa nyt nähdä saanko moninisärottia eli natalhiiriä tuttavallisemmin kesän korvilla. Niilläkin on kiipeily verissä, toisin kun kesyhiiret taas kiipeilee mutta mieluusti majoittuu maan alla, puruissa ja niistä kyhätyissä onkaloissa. Kesyrottien taas viihtuessä pehmeissä pesissä korkealla.

Okahiiret taas menee onkaloihin nukkumaan, vaikka muuten kiipeilee pitkin ja poikin. 😛

Jasu

• Joo keskustellaan, vanhoista tehtaista. Ja siinä onkin paljon keskusteltavaa. Se miksi näin on käynyt, mihin työpaikat kadonneet, valtio velkaantunut ja hyvinvointi rapautunu, syntyvyyskin pudonnu. Ja kaikki kiteytyy noihin vanhoihin tehtaisiin. En mä sitä tarkota, että teidän pitäs siellä vierailla, enkä suosittelekaan. Siinä on asbestia, pcb, pah yhdisteet ym vaaraksi.

Harmis kun muistaa noi idän kaupan ajat ja sen täystyöllisyyden. Meiltä päin lähti Sotkasta ja Kantolasta paljon materiaalia sinne vientiin.

• Anonyymi
        UUSI

Ennen muinoin oli työttömiä vähemmän, koska työttömät lähetettiin valtion toimesta rakentamaan teitä. Mikä älämölö siitä syntyisikään, jos nyt tehtäisiin näin?

Työttömiä oli vähemmän, koska työtä etsittiin vaikka kiven kolosta. Tehtiin kahta työtä (kuten mm Virossakin yhä ja virolaiset Suomessa) jos/kun yhdellä palkalla ei pärjännyt. Ei ollut tukia. Ainoastaan ansiosidonnainen päiväraha ja sitäkään ei loputtomasti saanut ja taso oli matala.

Virolaisista ja muista ulkomaalaisista: he tekevät siis edelleen Suomessa tarvittaessa kahta työtä, ovat yritteliäitä. Mitä suomalaiset? Nyrpistävät nenäänsä pienipalkkaisille töille. Ja pienipalkkaisia töitä ovat lähes kaikki työt...

Lopuksi: ennen oli ennen (teollisuusaika), nyt on nyt (digitalisaatioaika). Suomessa ei ole koskaan ollut paremmat olot, tukia saa hakemalla automaattisesti. Jopa niin, että niillä tulee paremmin toimeen kuin palkalla.

- Sheena

• Anonyymi

Keskutellaanko vaikka Stagalan ja Immun ottelusta?

• Anonyymi

Immulla on kummalliset korvat.
        Korvasienet, mut pinkit.
        Vilma

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korvasienet, mut pinkit.
        Vilma

Korvasienet kuulemma nykytutkimuksen valossa voivat liittyä ALS taudin kehittymiseen, joten onneksi en ole syönyt enkä syö niitä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Korvasienet, mut pinkit.
        Vilma

Pieni tietoisku. Hyvin yleistä kamppailulajeissa, erityisesti painissa ja judossa.

https://www.duodecimlehti.fi/duo15741

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pieni tietoisku. Hyvin yleistä kamppailulajeissa, erityisesti painissa ja judossa.

https://www.duodecimlehti.fi/duo15741

Voi yök.
        Mutta kait laji vaatii uhrauksia?
        Vilma

• Anonyymi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Wow. Vakuuttavaa. Saksofoni. Mmm.
        Kuinka monta kertaa käskee kirjoittamaan...
        Vilma

Tottakai tiesin sun lempibiisin.

Kuinka tyttö voi?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tottakai tiesin sun lempibiisin.

Kuinka tyttö voi?

Voi voi. Korvia vihloo.
        Mä kuitenkin pidän Muskasta. Nähnyt livenä Vanhalla.
        Vilma
        Ymmärsinköhän tahallani väärin?

• UUSI

Kävin katsomassa kun asiasta niin kohkattiin. Olihan se nyt hupaisaa. Immu-setä löntystelee ja kerran melkein yrittää lyödä, ottaa muutaman iskun ilman suojausta ja putoaa. En tiedä onko se 20 vuoteen tai ikinä harjoitellut yhtään. Mutta taisi aika monella "asiantuntijalla" olla väärä tilannearvio etukäteen.

• Anonyymi
        UUSI
        scrg kirjoitti:

Kävin katsomassa kun asiasta niin kohkattiin. Olihan se nyt hupaisaa. Immu-setä löntystelee ja kerran melkein yrittää lyödä, ottaa muutaman iskun ilman suojausta ja putoaa. En tiedä onko se 20 vuoteen tai ikinä harjoitellut yhtään. Mutta taisi aika monella "asiantuntijalla" olla väärä tilannearvio etukäteen.

Tarkistin kanssa, pelkkä vitsi koko ottelu. Näytti kyllä siltä että joku on jättänyt treenit väliin.
        Kai tuosta jotain palkkiota on sitten irronnut, kauan joka tapauksessa ei tarvinnut hikoilla 😁, helppoa rahaa

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      115
      7506
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      38
      4348
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      37
      3842
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      401
      2014
    5. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      72
      1559
    6. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1477
    7. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      35
      1468
    8. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      184
      1173
    9. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      12
      1128
    10. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      12
      1053
    Aihe