https://www.is.fi/autot/art-2000011210965.html
Kysyntä on valtavaa. Kapasiteettimme ei tule riittämään. Meidän on joko laajennettava täällä Kokkolassa tai perustettava uusia korjaamoita muille paikkakunnille.
Haapala on avannut Ilta-Sanomille aiemmin mielipiteitään esimerkiksi suosituista lataushybrideistä, joita hän ”ei suosittele kenellekään”.
Räjäytyksestä alkaneesta rakentelusta on kasvanut sähkö- ja hybridiautojen korjaamisen arvostettu mielipidevaikuttaja Jesse Haapala, jota kuuntelevat niin automerkkien maahantuojat kuin koti- ja ulkomainenkin yleisö.
Kiinnostusta Haapalan henkilöön todisti esimerkiksi Helsingin taannoisten autokorjaamomessujen nimikirjoitusjono.
Jesse Haapala -korjaamo rovaniemelle myös?
Anonyymi-ap
3
145
Vastaukset
- Anonyymi
ja mikä se toinen VWskoda tuhojen korjaaja olikaan?
- Anonyymi
simolammikko youtube
- Anonyymi
Gggg
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k354473- 553075
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut472971- 302763
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3412695Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82675- 382339
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t542095- 52081
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461703