Vauhtikestävyys pysyy kunnossa, mutta peruslenkkivauhti hiipuu vuosi vuodelta köpöttelyksi. Mistä johtuu, ja mitä sille voisi tehdä? Ei vaan riitä tahtotila runttaamaan päivästä toiseen.
Vanhemmiten vauhti hiipuu
9
257
Vastaukset
- Anonyymi
Lenkkiseurasta johtuu.
Jos höpöttelee liikaa, menee köpöttelyksi.
Koitappa ruskoja väliin- Anonyymi
Ruskon sontaa. Joku tubeguru sanoi että kovaan kuntoon pääsee köpöttely + ruskot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ruskon sontaa. Joku tubeguru sanoi että kovaan kuntoon pääsee köpöttely ruskot.
Ruskojen jälkeen vauhti kiihtyy samalla lenkillä
- Anonyymi
Rupeeppa kuule testoguurille, yli nelikymppiset ukot tekee vielä ennätyksiä kun ovat guurilla.
- Anonyymi
Juu. kuusikybäsenäkin juoksu kulkee.
- Anonyymi
Natuna menee alle neljän
- Anonyymi
Tavisläskille pk on kävelyä.
- Anonyymi
Juokset pk:t liika kovaa. Aloita 10min/km vauhista ja parin viikon päästä pääset jo 8min/km. Ei pidä ahnehtia.
- Anonyymi
Olen huomannut tuon pk vauhdin hiipumisen. Pyöräkin menee enää vanhan papparainen vauhtia. Joku kolleega ajoi sähköpyörällä ohi ja sanoi, että tässä iässä saa jo mennä sähköllä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512