Miten muilla kyseiset hiilet toimii? Itse jouduin sytyttämään neljä kertaa sytytysnesteen kanssa ja ei siltikään meinanneet palaa. Grillauksessa meni 50min aikaa. Näitä hiiliä saa kyllä käyttää useamman kerran, kun sammuttaa kannella, mut ei kai näiden ny mitään brikettejä pitäisi olla, kun tuote nimi on kerran grillihiili? Grilli hiilillä on aina grillaus onnistunut alle 30min. Kai täs ny jo luulis standardi olevan, et kuinka kovaksi grillihiilet saa puristaa valmistuksessa, mikä erottaa ne briketeistä?
S-ryhmän hiiliä ja valmistettu Puolassa. Pussin ohjeistus on ihan normaali.
https://www.prisma.fi/tuotteet/100030526/rainbow-grillihiilet-premium-4-kg-100030526?n=0#review-title
Prisman verkkosivut eivät salli kommentin kirjoittamista, edes kirjautumisen jälkeen. Jokin tässäkin mättää?
Rainbow Premium Grillihiilet
4
254
Vastaukset
- Anonyymi
Pienten hiilien ongelma, tulee paljon tuhkaa, sentakia hiillos on mitätön, noh makkara onnistuu.
Minä en noita lattialta lakastuita roskia käytä. - Anonyymi
Kunnon hiiliä ovat Marienburg Charcoal 50 L, on isoja hiiliä, mutta jos osta noita 20 L pussissa pakkaa olenaan pieniä hiiliä.
Tuota isoa myy ainakin Puuilo. - Anonyymi
Mikset osta kotimaisia hiiliä?
- Anonyymi
Niin kuin pussissa lukee, niin ovat isoja hiiliä. Ihan kunnon kokosia on hiilet. Eli eivät ole mitään pientä kokoa. Edullisia silti. 4kg/20l hiiliä on iso määrä käytettäväksi. Luulis, että tuotanto maalla ei olisi väliä. Sama kuin kysyisi, miksi te ostatte kiinassa valmistettuja tuotteita/vaatteita? Voisitte olla alastikin.
Hiilille ei ilmeisesti tehdä mitään puristus testiä, jotta näkisi, että ovatko ne grillihiiliä ja hajoavat helpommin vai brikettejä, jotka kestävät paremmin puristusta. Ilmeisesti tähän ei ole tehty mitään standardi puristus testiä laadun varmastiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k314054- 462777
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422745- 302473
Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82465Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3152306- 382009
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t481702Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461653- 1411507