Niin kauan kun perussuomalaiset eivät vaihda puheenjohtajaa.
En enää suostu perussuomalaiset äänestää.
En varmasti ole ainoa, joka ajattelee näin.
Perussuomalaiset petti aivan täysin.
Perussuomalaiset muuttakaa nimenne.
Te ette enää ole perussuomalaiset vaan teistä on tullu Suomen rikkaiden ihmisten puolesta puhujia.
Kokoomus ei pettänyt omia äänestäjiä.
Mieluummin äänestän tulevissa vaaleissa Kokoomus kuin Perussuomalaiset.
Te syytätte muita puolueita siitä, että teidän äänestäjät ovat vihdoin avanneet silmät.
Mikään muu puolue ei koskaan ole niin pahasti pettänyt omia äänestäjiä kuin te.
En ikinä uskonut että äänestän Kokoomus, mutta Kokoomus sentään EI ikinä ole puhunu soopaa, että heitä kiinnostaa oma köyhä väki.
Minua kaduttaa, että ikinä luulin että Suomeen on tullu puolue, jota kiinnostaa oma köyhät, päinvastoin.
Veronkevennys rikkaille samanaikaisesti, kun huonosti ihmisillä menevillä leikataan on todella järkyttävää.
Veronkevennys rikkaille pitää peruttaa, koska miks Suomi samaan aikaan hoitotakuu pidensi?
Miks toiset saa hoitoa ja apua ja toiset joutuvat jonottaa apua?
No. Koska perussuomalaiset on nykyään Kokoomus kakkospuolue.
Riikka Purra on vienyt Perussuomalaiset pois sieltä mikä oli alunperin Perussuomalaiset aate.
Vain Riikka Purran eroaminen puolueen johdosta tai Riikka Purran vaihtaminen saa meidät äänestämään perussuomalaiset puolusta.
Riikka Purra on aika jättäytyä Perussuomalaiset puheenjohtaja pestistä ja erota valtiovarain ministeri pestistä, koska edelleen Suomi ottaa lisää velkaa, vaikka hallitus vuosi sitten puhui soopaa, ettei tämä hallitus ota enää velkaa.
Perussuomalaiset voi hajoittaa hallituksen ja vain siten voitte näyttää meille äänestäjille, että ette ole Kokoomus kakkospuolue.
Perussuomalaiset pääsi hallitukseen ja käänsi meille äänestäjille selkää ka toivottavasti äänestäjät muistaa tulevissa vaaleissa tämän ja tiputte pois.
Perussuomalaiset petti meidät, jotka teitä äänesti
23
241
Vastaukset
- Anonyymi
Mihin hävisi perussuomalaiset aate?
Miksi te olette nykyään Kokoomus kakkospuolue?
Se on teidän oma vika, ettei ihmiset enää teitä äänestä.
Kerran voi pettää omaa äänestäjä kuntaa perinpohjaisesti, mutta ei toista kertaa.
Te ette tule seuraavassa eduskunnan vaaleissa pääsemään 4 puolueen joukkoon jotka saa ääniä.
Sillä teidän puheenjohtaja on kääntänyt meille selkää, jotka auttoivat teitä aikoinaan saamaan ennätys vaalitulos ja pääsitte hallitukseen.
Tämä tullaan muistamaan seuraavassa eduskunnan vaaleissa ja minä ainakin annan protesti äänen Kokoomus, vaikka viime eduskunnan vaaleissa teitä äänestin.
Äänestän Kokoomus, koska haluan äänestää teitä vastaan , sillä Suomi ei tarvitse kahta puoluetta, jotka ajaa rikkaiden etua - Anonyymi
Kokoomus sentään kertoo etukäteen, että se suosii rikkaita.
Vaikka minun oma elämäni Kokoomus tulee huonontamaan niin se ilo, että tulevissa eduskunnan vaaleissa te perussuomalaiset saatte rökäletappio piristää minua.
Mieluummin Kokoomus kuin te.
Te, ette saa edes Kokoomus puolueen kuriin, joten sama se on Kokoomukselle antaa äänen.
Kokoomus sentään EI ole ikinä väittänyt että on työntekijöiden puolella vaan on aina ollu työnantajien ja yrittäjien puolesta puhuja.
Te ette edes saaneet Kokoomus suostumaan, että maahanmuuttajat ei tässä tilanteessa kun Suomen talous menee alamäkeen oteta Suomeen elättäväksi.
Missä viipyy se, että Suomeen saa muuttaa vain jos pystyy elättää itsensä eikä tarvi siihen Suomen yhteiskunnan tukea???
Minulla ei ole vastaan maahanmuuttajia, jotka voivat itseään elättää, mutta he joiden elämän joutuu Suomen yhteiskunta maksaa ni pysyköön pois Suomesta. - Anonyymi
Ei maahanmuuttaja ole Suomen tuhon syy. Maahanmuuttajat ahkeroivat
töissä. Heitä saimme kiittää edellisen hallituksen aikana työllisyyden
noususta, jonka persuhallitus romahdutti hetkessä.
Nyt onsuurtyöttömyys.
Satosen mukaan 350000 työtöntä, mutta vain noin 50000 avointa työpaikkaa.
Ainakin 70000 työpaikkaa on "hävinnyt" persuhallituksen aikana,
vaikka niitä piti tulla 100000 lisää.- AnonyymiUUSI
Joku kirjoittaa niin PASKAA:
"Heitä saimme kiittää edellisen hallituksen aikana työllisyyden noususta"
Mikähän työllisyys nousi 2019-2023!? Työttömiä tuli yli 27000 LISÄÄ... Maahamme saapui tuolloin 215000 uutta, pääosin, kieli-, luku-, kirjoitustaidotonta duunaria!!!! jotka nyt lisäävät rajusti SOTE kuluja, jotka nousi ekaa kertaa yli 1Miljardin!!! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Joku kirjoittaa niin PASKAA:
"Heitä saimme kiittää edellisen hallituksen aikana työllisyyden noususta"
Mikähän työllisyys nousi 2019-2023!? Työttömiä tuli yli 27000 LISÄÄ... Maahamme saapui tuolloin 215000 uutta, pääosin, kieli-, luku-, kirjoitustaidotonta duunaria!!!! jotka nyt lisäävät rajusti SOTE kuluja, jotka nousi ekaa kertaa yli 1Miljardin!!!Orpon ja Purran puhuessa vastuu kuullusta jää kuuntelijalle itselleen.
- Anonyymi
Ansiokkaasti Riikka toteuttaa Halla-ahon äärioikeisto agendaa .
- Anonyymi
Vaikka Halla-aho lähti (näytösluontoisesti) Suomen Sisusta, niin Suomen Sisu ei ole lähtenyt Halla-ahosta.
- Anonyymi
Holohölö on edelleen Suomen sisun kunniajäsen. Mainehaitan takia
se erosi vaan SS:tä ikäänkuin mikään enää voisi enää pahemmin
pilata hänen mainettaan. Maineensa voi menettää vain kerran
eikä sitä takaisin saa. - Anonyymi
ölä vihrevasudemuri sellitö koska demuri o persutetu neuvotolitosa 1918 tossa komunistin pesäsä
- Anonyymi
Näin persut uskovat: Jos Hitler olisi eronnut natsipuolueesta, hän ei olisikaan ollut enää natsi. Kaikki entiset arvot ja päämäärät olisivat hänen päästään kadonneet kuin valokatkaisijaa napsauttamalla.
- Anonyymi
V Putin on edelleen kommunisti.
- Anonyymi
Suomen sisu on suomalaisen asialla, Purra taas ei. Keskisarjalla on kokonaisnäkemys!
Kyllä se nyt taisi olla tässä - siis koko perussuomalaisten tarina. Ei auta edes puoluejohdon valinta kun oikeastaan vaihtoehtoa ei ole. Purralla olisi kyllä ollut ominaisuuksia johtaa puoluetta, mutta Orpon hallituksen reunaoikeistolainen talouspoliittinen ohjelma oli niin katastrofaalinen virhe, että puolue siitä tuskin toipuu. Kannatus romahtaa ensin alle 10% ja siitä mennään johonkin pariin prosenttiin. Näin se on. Ikävä juttu, mutta ei mahda mitään. Politiikka on kovaa peliä.
Kansallismielisen suomalaisen demokratian ainoa pelastus taitaisi nyt olla vain Suomen keskustan ja PS:n yhdistyminen, mutta sekään tuskin on mahdollista, siksi syvä on kauna keskustassa PS:ää kohtaan jo puolueen edeltäjän SMP:n ajoista lähtien. Keskustakin haluaa olla "liberaali" ja pyrkii nyt vain hyötymään PS:n tuhosta vasemmiston tapaan.- AnonyymiUUSI
Olen Ehdottomasti samaa mieltä Persujen pitkäaikaisena äänestäjänä.
Silloin meinasin vaihtaa puoluetta kun Soini Kreikkaan rahat työnsi !
Mutta Soinin pois potkimen muutti mielen....
Nyt ei voi Riikaa syyllistää yhtä paljon kuin Soinia koska Riikka on Narsistin uhri ja talutus nuorassa ! Halla-aho on puolueen todellinen johtaja !
Hal.lalaholla on vain yksi periaate RAHAT UKRAINAAN JA LASKUT SUOMEEN JA JÄLKIPOLVILLE VALTION VELAN MUODOSSA.
Se on unohtanut jo pakoalis vihansa joka ennen oli sen ykkös asia.
Suomen lama ja konkurssi ja velkaantumine johtuu 100% yhdestä asiasta Ukrainan tuesta .Persut jota on Suomalaisten rahat Suomalaisilel on kääntäneet takkinsa kokonaan !
Tätä ei voi millään anteeksi pyytämällä tms. korjailla vaan koko puolueen johdon pitää vaihtua tai Puolueen kuihtua pois. Siinä on vaihtoehdot.
Narsisti ei vapaehtoisesti vallasta luovu se on selvää...eikä sellaista vastaan kukaan uskalla nousta. Joten näyttäää että puolue tuhoutuu kannatuksen laskuun kun eihän kukaan järkevä persujen kannataja tuollaista puoluetta enään äänestä.- AnonyymiUUSI
Sivari-Jussi luottaa siihen että se kun taluttaa Riikka Pässiä kohti velkaantumista ja Brysseliä ja Kiovaa ja 3. maailmansotaa ,että Persujen kannatajat seuraa kuin lammaslauma pässiä....
Jussi on erehtynyt virhe arviossa pahasti jo puolet kannatjista on kadonnnut omille teilleen siis -50% lampaista on hukassa ja loputkin jo vastaan määkii....
Jos Pääpaimen Jussi puhuu puolue kokoeuksessa ja saa vanhat johtajat jatkamaan niin syksyyn mennessä on taas puolet kadonnut laumasta (kkanatus siis 5 % silloin)
Mutta seiraaviin vaaleihin menessä puolue kuihtuu 1-2 % puolueeksi
Jussi huutelee että kuka kannattaa että lähetetään Ukrainaan rahaa se luulee että kaikki huutaa yhteen ääneen että MÄÄ---Mää mä,mä,mä....
ei onnistu... kun joku sanoo että lähdetäänkö nukkuun...silloin suurin osa sanoo mää--mää....
Jussi kohta huomaa että on yksi Riikan kanssa niityllä riikaa määiyttämässä.
Edes Brysseliin ne ei huoli niitä koska edustavat laitaoikestoa....
Persuilla on jäänyt tämä tosiasia huomaamatta ei sen takia olisi kannatanut persettä Bryssseliin myydä kun se ei tule onnistumaan. Ei soinikaan saanut Miljoona virkaa.
(Persut eei vaan saa) senkin takia kannatisi ajaa äänestäjien etua eikä omaa....
Ei Perusille ole tällaisia keksitty raha virkoja kuten Saarikolle ja Marinille Urpilaiselle jne... - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Sivari-Jussi luottaa siihen että se kun taluttaa Riikka Pässiä kohti velkaantumista ja Brysseliä ja Kiovaa ja 3. maailmansotaa ,että Persujen kannatajat seuraa kuin lammaslauma pässiä....
Jussi on erehtynyt virhe arviossa pahasti jo puolet kannatjista on kadonnnut omille teilleen siis -50% lampaista on hukassa ja loputkin jo vastaan määkii....
Jos Pääpaimen Jussi puhuu puolue kokoeuksessa ja saa vanhat johtajat jatkamaan niin syksyyn mennessä on taas puolet kadonnut laumasta (kkanatus siis 5 % silloin)
Mutta seiraaviin vaaleihin menessä puolue kuihtuu 1-2 % puolueeksi
Jussi huutelee että kuka kannattaa että lähetetään Ukrainaan rahaa se luulee että kaikki huutaa yhteen ääneen että MÄÄ---Mää mä,mä,mä....
ei onnistu... kun joku sanoo että lähdetäänkö nukkuun...silloin suurin osa sanoo mää--mää....
Jussi kohta huomaa että on yksi Riikan kanssa niityllä riikaa määiyttämässä.
Edes Brysseliin ne ei huoli niitä koska edustavat laitaoikestoa....
Persuilla on jäänyt tämä tosiasia huomaamatta ei sen takia olisi kannatanut persettä Bryssseliin myydä kun se ei tule onnistumaan. Ei soinikaan saanut Miljoona virkaa.
(Persut eei vaan saa) senkin takia kannatisi ajaa äänestäjien etua eikä omaa....
Ei Perusille ole tällaisia keksitty raha virkoja kuten Saarikolle ja Marinille Urpilaiselle jne...Jos oikealla lammas paimenella häviäisi laumasta -50 % tai vaikka Poro miehellä niin sehän olisi katastrofi !
Mutta Persuilla ei Rahaa on ! valtiolla ja lisää saadaan lainattua Kiinasta.
Ei paljon naurata tämä touhu Persujen äänestäjänä !
- AnonyymiUUSI
Ei pettänyt, no tämän sotahulluuden kanssa, mutta tuntuu olevan lähes kaikilla poliitikoilla sama hulluus. Joten ei ole petosta tapahtunut, vain typerykset eivät tajua missä, miksi ja miten homma on hoidettava. Nyt ollaan sotahulluutta lukuunottamatta ihan asialinjalla pysytty,
- AnonyymiUUSI
Aha, ryssämieliset odottavat jo vesi kielellä persupuolueen haltuunottoa omaksi viidennen kolonnan puolueekseen. Muutkin ihan oikeasti äärioikeistolaiset liikkeet odottavat vesi kielellä pääsevänsä jakamaan konkurssipuolueen jäämistöä.
- AnonyymiUUSI
Se on ihan sama kuka on persujen pomo niin kauan kuin persujen uskomukset/näkemykset ovat kuten tähänkin asti. Samaa paskaa ja luikuria on luvassa.
- AnonyymiUUSI
ÄärivihervasuTrolli oikein vauhdissa... Pelkkää sitä ihteään jaksaa kirjoittaa....
- AnonyymiUUSI
Google kääntäjä ei ole oikein osannut kaikkea kääntää....
- AnonyymiUUSI
"En enää suostu perussuomalaiset äänestää."
Eli mikään ei kohdallasi muutu....- AnonyymiUUSI
Persukannatus on todistetusti puolittunut, ja silti persuääliö ei usko ex-persun olemassaoloon...
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191672
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991488Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy36921Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29859Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38821Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50796Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43748Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37730Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56728Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37710