Juuh onkos moni menossa kyseisille festareille...? Ja mitä mieltä ootte ollu tapahtumasta?
Ite melko varmasti lähdössä tänä vuonna ensimmäistä kertaa...
Faces-festarit
12
1426
Vastaukset
- valeriana68
Toki lähdössä etnofestareille, eikä ensimmäistä kertaa. Kaikista käymistäni festareista Facesissa on rennoin ja suvaitsevaisin ilmapiiri, mielenkiintoisin musiikki (eli ei siis pinnalla olon vuoksi valittuja bändejä, vaan monenmoista musaa maailmalta, yleensä marginaalikamaa) ja jännittävin lerintäalue!
- dallas..
se on kuulemma ihan siisti festari kaikin tavoin..siellä on aika rauhallistakin kuulemma, mut bändeistä en tiedä, aika etno-vaikutteista musaa varmaan..
- monni
ekaa kertaa facesissa ja mahtavaa oli! Musiikki, tapahtumat, katusoiton sm-kisat, ruoka, ihmiset, leiripaikan yönotski.. ois kiva kuulla muiden mielipiteitä näistä festareista, varsinki tän vuoden. Luin meinaa et ei välttis oo ens vuonna samal paikal jos ruukkialue myydään :(
vuoden pääst on pakko mennä taas, ku rumpujen rytmi soi vieläki korvissa!- elinabana
Etnofestarit vei täysin sydämen! Olin nyt toista kertaa facesksen festarilla esiintymässä, viimeksi marraskuussa Rovaniemellä kaamosfestareilla, ja fiilis on ollut aivan mieletön kummallakin kertaa! Kaikin puolin loistava! Rukkialue teki oman vaikutuksensa. Sai festariin ihan omaa tunnelmaa! Olisi siis tosi sääli mikäli paikka ei ole sama enää jatkossa... Mutta ensi kesänä taas, vaikka miten kävisi.
- klowni
Olin siel...hyvä tunnelma oli...:)
- Pieni punainen teltta
Itsekkin ekaa kertaa kyseisillä festareilla ja taatusti ensi vuonna uusiksi kaiken kaikkiaan hyvä meininki (leiri paikka, alue ja muut järjestelyt) varsinki teltta alue oli todella positiivinen yllätys lepposaa porukkaa hyvä meininki ja yö-elämää...
Ikävä tuli jo nyt takaisin ja muutenkin mut ensi vuonna uudestaan :) - pieni punainen teltta 2
Pieni punainen teltta kirjoitti:
Itsekkin ekaa kertaa kyseisillä festareilla ja taatusti ensi vuonna uusiksi kaiken kaikkiaan hyvä meininki (leiri paikka, alue ja muut järjestelyt) varsinki teltta alue oli todella positiivinen yllätys lepposaa porukkaa hyvä meininki ja yö-elämää...
Ikävä tuli jo nyt takaisin ja muutenkin mut ensi vuonna uudestaan :)Kyllä vaan ekaa kertaa olin kyseisillä festareilla ja voin sanoa että niistä tulee mulle joka vuotiset.
Elikkä meininki katossa heti ku päästän leirintä alueelle ja se vaan nousee mitä pitempää siellä on.
Kaikki esiintyjät mitä käytiin katomassa olivat todella hyviä ja Roots Village tyylikkäästi tehty.
Oikein pahaa rupesi tekemään kun tajusi että sieltä pitää lähteä matkustamaan kotia päin.
Mutta ensi vuonna uudestaan! - moonni
pieni punainen teltta 2 kirjoitti:
Kyllä vaan ekaa kertaa olin kyseisillä festareilla ja voin sanoa että niistä tulee mulle joka vuotiset.
Elikkä meininki katossa heti ku päästän leirintä alueelle ja se vaan nousee mitä pitempää siellä on.
Kaikki esiintyjät mitä käytiin katomassa olivat todella hyviä ja Roots Village tyylikkäästi tehty.
Oikein pahaa rupesi tekemään kun tajusi että sieltä pitää lähteä matkustamaan kotia päin.
Mutta ensi vuonna uudestaan!kiva kuulla et muutki on tykänny.. sain stooreillani paljo kavereita innostumaan ens vuoden festareista. ehkä tekin teette samoin! kiitti kaikille mukanaolijoille sekä tietty esiintyjille ja järkkäreille!
- irie
elinabana kirjoitti:
Etnofestarit vei täysin sydämen! Olin nyt toista kertaa facesksen festarilla esiintymässä, viimeksi marraskuussa Rovaniemellä kaamosfestareilla, ja fiilis on ollut aivan mieletön kummallakin kertaa! Kaikin puolin loistava! Rukkialue teki oman vaikutuksensa. Sai festariin ihan omaa tunnelmaa! Olisi siis tosi sääli mikäli paikka ei ole sama enää jatkossa... Mutta ensi kesänä taas, vaikka miten kävisi.
kyllä ne kai sen billnäsin ruukin pitävät olemassa vielä parin vuotta ainakin, ettei sille mitään tehdä vielä vähään aikaan (: ei facesia voi minnekään muualle ajatella (:
- valeriana68
pieni punainen teltta 2 kirjoitti:
Kyllä vaan ekaa kertaa olin kyseisillä festareilla ja voin sanoa että niistä tulee mulle joka vuotiset.
Mutta ensi vuonna uudestaan!Roots Village oli tosi jännä paikka... Savusaunaan en ehtinyt, sulkivat juuri kun lauantai-iltana olisin ollut menossa. Harmi. Mutta siellä yhdessä kodassa, en nyt muista nimeä, oli kyllä ihan mieletön tunnelma... Keskellä palaa nuotio, ja ihmisiä tulee sisään ja tuosta vaan osallistuu yhteisimprovisaatiosoitantaan... Minäkin kävin rummuttamassa ja taputtamassa, ihan hypnoottinen meininki...
- Vaahtera
moonni kirjoitti:
kiva kuulla et muutki on tykänny.. sain stooreillani paljo kavereita innostumaan ens vuoden festareista. ehkä tekin teette samoin! kiitti kaikille mukanaolijoille sekä tietty esiintyjille ja järkkäreille!
Hei Kaikki Facesissa olleet tai sinne suuntaamista suunnittelevat. Käykäähän tsekkaamassa festarin sivut, siellä näkyy jo olevan kuvia tältä vuodelta :)
- omaantahtiin
Petroskoissa 16.-17.9. Enempi olin kyllä innoissani Billnäsin esiintyjistä, mutta sinne en tällä kertaa päässyt. Mut Papa Zai tulee ainakin Venäjälle, jess...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman521897- 391529
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761395Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊911223Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1641139Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee2201100- 891046
Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?73996Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s21976- 82891