Faces-festarit

klowni

Juuh onkos moni menossa kyseisille festareille...? Ja mitä mieltä ootte ollu tapahtumasta?
Ite melko varmasti lähdössä tänä vuonna ensimmäistä kertaa...

12

1396

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valeriana68

      Toki lähdössä etnofestareille, eikä ensimmäistä kertaa. Kaikista käymistäni festareista Facesissa on rennoin ja suvaitsevaisin ilmapiiri, mielenkiintoisin musiikki (eli ei siis pinnalla olon vuoksi valittuja bändejä, vaan monenmoista musaa maailmalta, yleensä marginaalikamaa) ja jännittävin lerintäalue!

    • dallas..

      se on kuulemma ihan siisti festari kaikin tavoin..siellä on aika rauhallistakin kuulemma, mut bändeistä en tiedä, aika etno-vaikutteista musaa varmaan..

    • monni

      ekaa kertaa facesissa ja mahtavaa oli! Musiikki, tapahtumat, katusoiton sm-kisat, ruoka, ihmiset, leiripaikan yönotski.. ois kiva kuulla muiden mielipiteitä näistä festareista, varsinki tän vuoden. Luin meinaa et ei välttis oo ens vuonna samal paikal jos ruukkialue myydään :(
      vuoden pääst on pakko mennä taas, ku rumpujen rytmi soi vieläki korvissa!

      • elinabana

        Etnofestarit vei täysin sydämen! Olin nyt toista kertaa facesksen festarilla esiintymässä, viimeksi marraskuussa Rovaniemellä kaamosfestareilla, ja fiilis on ollut aivan mieletön kummallakin kertaa! Kaikin puolin loistava! Rukkialue teki oman vaikutuksensa. Sai festariin ihan omaa tunnelmaa! Olisi siis tosi sääli mikäli paikka ei ole sama enää jatkossa... Mutta ensi kesänä taas, vaikka miten kävisi.


      • klowni

        Olin siel...hyvä tunnelma oli...:)


      • Pieni punainen teltta

        Itsekkin ekaa kertaa kyseisillä festareilla ja taatusti ensi vuonna uusiksi kaiken kaikkiaan hyvä meininki (leiri paikka, alue ja muut järjestelyt) varsinki teltta alue oli todella positiivinen yllätys lepposaa porukkaa hyvä meininki ja yö-elämää...

        Ikävä tuli jo nyt takaisin ja muutenkin mut ensi vuonna uudestaan :)


      • pieni punainen teltta 2
        Pieni punainen teltta kirjoitti:

        Itsekkin ekaa kertaa kyseisillä festareilla ja taatusti ensi vuonna uusiksi kaiken kaikkiaan hyvä meininki (leiri paikka, alue ja muut järjestelyt) varsinki teltta alue oli todella positiivinen yllätys lepposaa porukkaa hyvä meininki ja yö-elämää...

        Ikävä tuli jo nyt takaisin ja muutenkin mut ensi vuonna uudestaan :)

        Kyllä vaan ekaa kertaa olin kyseisillä festareilla ja voin sanoa että niistä tulee mulle joka vuotiset.
        Elikkä meininki katossa heti ku päästän leirintä alueelle ja se vaan nousee mitä pitempää siellä on.
        Kaikki esiintyjät mitä käytiin katomassa olivat todella hyviä ja Roots Village tyylikkäästi tehty.
        Oikein pahaa rupesi tekemään kun tajusi että sieltä pitää lähteä matkustamaan kotia päin.

        Mutta ensi vuonna uudestaan!


      • moonni
        pieni punainen teltta 2 kirjoitti:

        Kyllä vaan ekaa kertaa olin kyseisillä festareilla ja voin sanoa että niistä tulee mulle joka vuotiset.
        Elikkä meininki katossa heti ku päästän leirintä alueelle ja se vaan nousee mitä pitempää siellä on.
        Kaikki esiintyjät mitä käytiin katomassa olivat todella hyviä ja Roots Village tyylikkäästi tehty.
        Oikein pahaa rupesi tekemään kun tajusi että sieltä pitää lähteä matkustamaan kotia päin.

        Mutta ensi vuonna uudestaan!

        kiva kuulla et muutki on tykänny.. sain stooreillani paljo kavereita innostumaan ens vuoden festareista. ehkä tekin teette samoin! kiitti kaikille mukanaolijoille sekä tietty esiintyjille ja järkkäreille!


      • irie
        elinabana kirjoitti:

        Etnofestarit vei täysin sydämen! Olin nyt toista kertaa facesksen festarilla esiintymässä, viimeksi marraskuussa Rovaniemellä kaamosfestareilla, ja fiilis on ollut aivan mieletön kummallakin kertaa! Kaikin puolin loistava! Rukkialue teki oman vaikutuksensa. Sai festariin ihan omaa tunnelmaa! Olisi siis tosi sääli mikäli paikka ei ole sama enää jatkossa... Mutta ensi kesänä taas, vaikka miten kävisi.

        kyllä ne kai sen billnäsin ruukin pitävät olemassa vielä parin vuotta ainakin, ettei sille mitään tehdä vielä vähään aikaan (: ei facesia voi minnekään muualle ajatella (:


      • valeriana68
        pieni punainen teltta 2 kirjoitti:

        Kyllä vaan ekaa kertaa olin kyseisillä festareilla ja voin sanoa että niistä tulee mulle joka vuotiset.
        Elikkä meininki katossa heti ku päästän leirintä alueelle ja se vaan nousee mitä pitempää siellä on.
        Kaikki esiintyjät mitä käytiin katomassa olivat todella hyviä ja Roots Village tyylikkäästi tehty.
        Oikein pahaa rupesi tekemään kun tajusi että sieltä pitää lähteä matkustamaan kotia päin.

        Mutta ensi vuonna uudestaan!

        Roots Village oli tosi jännä paikka... Savusaunaan en ehtinyt, sulkivat juuri kun lauantai-iltana olisin ollut menossa. Harmi. Mutta siellä yhdessä kodassa, en nyt muista nimeä, oli kyllä ihan mieletön tunnelma... Keskellä palaa nuotio, ja ihmisiä tulee sisään ja tuosta vaan osallistuu yhteisimprovisaatiosoitantaan... Minäkin kävin rummuttamassa ja taputtamassa, ihan hypnoottinen meininki...


      • Vaahtera
        moonni kirjoitti:

        kiva kuulla et muutki on tykänny.. sain stooreillani paljo kavereita innostumaan ens vuoden festareista. ehkä tekin teette samoin! kiitti kaikille mukanaolijoille sekä tietty esiintyjille ja järkkäreille!

        Hei Kaikki Facesissa olleet tai sinne suuntaamista suunnittelevat. Käykäähän tsekkaamassa festarin sivut, siellä näkyy jo olevan kuvia tältä vuodelta :)


    • omaantahtiin

      Petroskoissa 16.-17.9. Enempi olin kyllä innoissani Billnäsin esiintyjistä, mutta sinne en tällä kertaa päässyt. Mut Papa Zai tulee ainakin Venäjälle, jess...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1805
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1514
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1194
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1182
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1119
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe