Faces-festarit

klowni

Juuh onkos moni menossa kyseisille festareille...? Ja mitä mieltä ootte ollu tapahtumasta?
Ite melko varmasti lähdössä tänä vuonna ensimmäistä kertaa...

12

1418

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • valeriana68

Toki lähdössä etnofestareille, eikä ensimmäistä kertaa. Kaikista käymistäni festareista Facesissa on rennoin ja suvaitsevaisin ilmapiiri, mielenkiintoisin musiikki (eli ei siis pinnalla olon vuoksi valittuja bändejä, vaan monenmoista musaa maailmalta, yleensä marginaalikamaa) ja jännittävin lerintäalue!

• dallas..

se on kuulemma ihan siisti festari kaikin tavoin..siellä on aika rauhallistakin kuulemma, mut bändeistä en tiedä, aika etno-vaikutteista musaa varmaan..

• monni

ekaa kertaa facesissa ja mahtavaa oli! Musiikki, tapahtumat, katusoiton sm-kisat, ruoka, ihmiset, leiripaikan yönotski.. ois kiva kuulla muiden mielipiteitä näistä festareista, varsinki tän vuoden. Luin meinaa et ei välttis oo ens vuonna samal paikal jos ruukkialue myydään :(
      vuoden pääst on pakko mennä taas, ku rumpujen rytmi soi vieläki korvissa!

• elinabana

Etnofestarit vei täysin sydämen! Olin nyt toista kertaa facesksen festarilla esiintymässä, viimeksi marraskuussa Rovaniemellä kaamosfestareilla, ja fiilis on ollut aivan mieletön kummallakin kertaa! Kaikin puolin loistava! Rukkialue teki oman vaikutuksensa. Sai festariin ihan omaa tunnelmaa! Olisi siis tosi sääli mikäli paikka ei ole sama enää jatkossa... Mutta ensi kesänä taas, vaikka miten kävisi.

• klowni

Olin siel...hyvä tunnelma oli...:)

• Pieni punainen teltta

Itsekkin ekaa kertaa kyseisillä festareilla ja taatusti ensi vuonna uusiksi kaiken kaikkiaan hyvä meininki (leiri paikka, alue ja muut järjestelyt) varsinki teltta alue oli todella positiivinen yllätys lepposaa porukkaa hyvä meininki ja yö-elämää...

Ikävä tuli jo nyt takaisin ja muutenkin mut ensi vuonna uudestaan :)

• pieni punainen teltta 2
        Pieni punainen teltta kirjoitti:

Itsekkin ekaa kertaa kyseisillä festareilla ja taatusti ensi vuonna uusiksi kaiken kaikkiaan hyvä meininki (leiri paikka, alue ja muut järjestelyt) varsinki teltta alue oli todella positiivinen yllätys lepposaa porukkaa hyvä meininki ja yö-elämää...

Ikävä tuli jo nyt takaisin ja muutenkin mut ensi vuonna uudestaan :)

Kyllä vaan ekaa kertaa olin kyseisillä festareilla ja voin sanoa että niistä tulee mulle joka vuotiset.
        Elikkä meininki katossa heti ku päästän leirintä alueelle ja se vaan nousee mitä pitempää siellä on.
        Kaikki esiintyjät mitä käytiin katomassa olivat todella hyviä ja Roots Village tyylikkäästi tehty.
        Oikein pahaa rupesi tekemään kun tajusi että sieltä pitää lähteä matkustamaan kotia päin.

Mutta ensi vuonna uudestaan!

• moonni
        pieni punainen teltta 2 kirjoitti:

Kyllä vaan ekaa kertaa olin kyseisillä festareilla ja voin sanoa että niistä tulee mulle joka vuotiset.
        Elikkä meininki katossa heti ku päästän leirintä alueelle ja se vaan nousee mitä pitempää siellä on.
        Kaikki esiintyjät mitä käytiin katomassa olivat todella hyviä ja Roots Village tyylikkäästi tehty.
        Oikein pahaa rupesi tekemään kun tajusi että sieltä pitää lähteä matkustamaan kotia päin.

kiva kuulla et muutki on tykänny.. sain stooreillani paljo kavereita innostumaan ens vuoden festareista. ehkä tekin teette samoin! kiitti kaikille mukanaolijoille sekä tietty esiintyjille ja järkkäreille!

• irie
        elinabana kirjoitti:

Etnofestarit vei täysin sydämen! Olin nyt toista kertaa facesksen festarilla esiintymässä, viimeksi marraskuussa Rovaniemellä kaamosfestareilla, ja fiilis on ollut aivan mieletön kummallakin kertaa! Kaikin puolin loistava! Rukkialue teki oman vaikutuksensa. Sai festariin ihan omaa tunnelmaa! Olisi siis tosi sääli mikäli paikka ei ole sama enää jatkossa... Mutta ensi kesänä taas, vaikka miten kävisi.

kyllä ne kai sen billnäsin ruukin pitävät olemassa vielä parin vuotta ainakin, ettei sille mitään tehdä vielä vähään aikaan (: ei facesia voi minnekään muualle ajatella (:

• valeriana68
        pieni punainen teltta 2 kirjoitti:

Roots Village oli tosi jännä paikka... Savusaunaan en ehtinyt, sulkivat juuri kun lauantai-iltana olisin ollut menossa. Harmi. Mutta siellä yhdessä kodassa, en nyt muista nimeä, oli kyllä ihan mieletön tunnelma... Keskellä palaa nuotio, ja ihmisiä tulee sisään ja tuosta vaan osallistuu yhteisimprovisaatiosoitantaan... Minäkin kävin rummuttamassa ja taputtamassa, ihan hypnoottinen meininki...

• Vaahtera
        moonni kirjoitti:

kiva kuulla et muutki on tykänny.. sain stooreillani paljo kavereita innostumaan ens vuoden festareista. ehkä tekin teette samoin! kiitti kaikille mukanaolijoille sekä tietty esiintyjille ja järkkäreille!

Hei Kaikki Facesissa olleet tai sinne suuntaamista suunnittelevat. Käykäähän tsekkaamassa festarin sivut, siellä näkyy jo olevan kuvia tältä vuodelta :)

• omaantahtiin

Petroskoissa 16.-17.9. Enempi olin kyllä innoissani Billnäsin esiintyjistä, mutta sinne en tällä kertaa päässyt. Mut Papa Zai tulee ainakin Venäjälle, jess...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      128
      1478
    2. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      37
      1401
    3. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      67
      1215
    4. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      54
      1139
    5. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      69
      984
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      254
      944
    7. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      193
      924
    8. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      73
      911
    9. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      15
      823
    10. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      106
      818
    Aihe