Erika puolustaa naisten oikeuksia. Hän sanojensa mukaan ottaa tämän huomioon kun valitsee esitettäväkseen kappaleita ja asujaan. Mitä mieltä olette, pyrkiikö hän päämääräänsä toimivin keinoin vaiko menee ihan vikaan? Onko teistä tässä kaikessa jotain ristiriitaista?
Onko oikea asenne ja toimintatapa?
5
57
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Erika esiintyy kuin hutsu. Jonkinlainen naisten vapausrintama, mutta överillä tavalla. Minustakin siinä on ristiriita.
- AnonyymiUUSI
Mitä nainen voi voittaa hutsuntyyppisenä naisena? Puolustaa heitä, entä itse? Tällaisella ulkoisella olemuksella voi hämätä ja yllättää muut. Siten voi olla vahvoilla esiintymistilanteessa vaikka osallistujana tiedepäiville, kun toiset jää miettii liikaa pukeutumista
- AnonyymiUUSI
Oh, minä tosiaan olen miettinyt todella pitkään - ja tullut tulokseen, että en kerta kaikkiaan ymmärrä, on niin ristiriitaista. Haluaisin kuitenkin puolustaa ja tukea häntä, mutta en löydä sitä, mitä oikeastaan sitten tuen.
- AnonyymiUUSI
No olisiko Erika naisena vaikka 100 vuotta sitten voinut esiintyä niin kuin nyt esiintyy?
(Tosin en tiedä olisiko Käärijäkään voinut 100 vuotta sitten esiintyä niin kuin nyt esiintyy)
Tiettyä vapautumista on kuitenkin tapahtunut monessakin asiassa, ja nainen tai mies saa esiintyä sellaisena kuin itse haluaa. - AnonyymiUUSI
Windowmanilla ehkä sama aate beigeissä spring-pöksyissä, Erikalla beiget mummopöksyt. Eikö tässä kyse siitä, että jokainen pukeutuu miten haluaa. Miten tämä liittyy naisten oikeuksiin? Paitsi että jotkut miehet voivat arvostella naisten pukeutumista mummoiksi. He, jotka kiinnittävät huomiota naisten tyylikkääseen pukeutumiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1415763
- 725266
- 994325
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753700Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603358- 442960
- 152337
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️582089- 461985
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381753