Minusta suurustettu kastike sopii paremmin perunoiden tai pihvin kanssa, eikä silloinkaan sen pitäisi olla mitään ylipaksua.
Tosin mitä tulee hienojakoisempaan lisukkeeseen kuten riisiin, ohraan, spagettiin, kuskusiin tai kvinoaan niin ei jauhoja kastikeeseen ollenkaan jos se on vain vältettävissä. Muuten tulee vain syötyä lisäjauhoja tärkkelyksen kanssa. Ne imevät juoksevankin kastikkeen varsin hyvin ja jauhot kastikkeessa vain vievät makua pois ja tuntuvat vähän "limaisilta"...
Suurustaako vaiko eikö suurustaa?
3
115
Vastaukset
- Anonyymi
Eipä tulis mieleenkään spaghetti kastikettaa suurustaa eli tomaattimurskaan tehtyä jauhelihakastiketta eli bolognese tyyppistä kastiketta. Joskus teen pastalle katkarapukastiketta ja sitäkään en suurusta, kun käytän flora kevyt ja paksu 4 % ruokakermaa sen tekemiseen.
- Anonyymi
Jep. Osin siksi kommentoinkin asiaa koska olen joskus saanut suurustettua kastiketta spagetin kanssa. Itse en kyllä noin tekisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Osin siksi kommentoinkin asiaa koska olen joskus saanut suurustettua kastiketta spagetin kanssa. Itse en kyllä noin tekisi.
Järkyttävää mielestäni, mutta makuasia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata1053068Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2141887- 1361829
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois561790Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641342- 951187
Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻831137- 581132
- 591117
- 67962