Viljaruokavaliokin voi välillä toimia

Anonyymi-ap

Olen syönyt nykyään yleensä terveellisesti kasvisliharuokaa,mutta nyt nyt teki mieli rinkeleitä ja kääretorttua.
Söin kerralla kokonaisen pussillisen keskisen rinkeleitä 400 g menomatkalla samalla kun hain pyörällä huollosta tietokoneen ja sitten kotona pienen 150 gramman kääretortun,ja iltaruokana oli Vaasan kaurapaloja jonka päällä paistettuja kananmunia.
Lisäksi join kakkukahvit 2 kertaa päivän aikana

Olo oli ensin muutaman tunnin näiden rinkeleiden syömisen jälkeen öllö ja vähän väsynyt,mutta olo parantui sitten.Pelkäsin että tulee kova päänsärky moneksi päiväksi 😧,mutta ei tullut mitään niinkuin silloin kun söin normaalia ruokaa ja siihen päälle 2,5 pitsaa buffet pöydästä kalorit 4000 päivässä

Kalorit oli nyt vain 2400 proteenit melkein samat kuin ennenkin 70 g Söin mahan aivan täyteen niin paljon kuin mahaan mahtuu niinkuin yleensä teen,nyt ne oli siis rinkeleitä.
Huono olo mikä tuli tämän kuun 2 päivä johtui varmasti liian suuresta kalorimäärästä ja rasvaisesta ruuasta,sitä huonoa päänsärkyistä oloa kesti melkein viikon.Suurin syyllinen huonoon oloon oli pitsa joka sisälsi paljon rasvaa ja suolaa.
Jos ruoka olisi ollut pullaa joka on täynnä rasvaa ja sokeria niin varmasti olisi tullut huono olo 😳

Jatkossa syön sitä samaa laihduttava hyvää kasvisliha ruokaa kuin ennenkin.

23

112

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Paljon viljatuotteita sisältävä ruokavalio on yleensä hyvin lihottava ruokavalio.Ennemmin kannattaa syödä paljon kasviksia.

• Anonyymi
        UUSI

Paljon KALOREITA sisältävä ruokavalio on lihottava.

• Anonyymi
        UUSI

Kaikkien vatsat Pohjoismaissa eivät kestä juureksia ja mkaikkiamhedelmiä edes olen kurkkuani myöden kyllästynyt kaiken maailman laihdutus kuureihin sillä kokemuksesta olen nähnyt miten nämä laihduttajat sekoilee . Eräät työkaverit laihduttivat vuodesta toiseen eivät laihtuneet koskaan , ja nyt kun näkee heitä eläkeläisenä niin ovat ihan yhtä pyöreitä kun työvuosinani .
        Itse en ole koskaan laihduttanut painoni on hoitunut ihan Omalla voimallaan. Joskus pyöreämpi toisinaan hoikempi , en ole tehnyt siitä koskaan itselleni ongelmaa mitenkään vaan hyväksyn itseni ihan vaan sellaisena kun olen nytkin pari tuttua kovalla laihdutuskuurilla ja ei kahvin kanssa pullaa kun käyvät kylässä , tiedän jo etukäteen että pian taas menevät vanhoihin tapoihinsa kunnes muutaman kuukauden päästä alkaa uusi laihdutus. Näin; ne laihdutus kuurit hoituu monen kohdalla .monella istuma työ joten sekään ei ole hyväksi laihduttajalle . Kun ihminen oppii syömään ihan vaan normaali annoksia , ja liikkuu niin ei pitäisi tulla ylikilojan

• Anonyymi
        UUSI

Jos haluaa oikein hyvää oloa on syötävä paljon kasviksia,juureksia marjoja ja hedelmiä.

Viljatuotteitakin voi syödä jonkin verran.
        AINA kun olen lihonut syy on aina ollut voileipien yms syömisessä.
        Lihomisen aikana on yleensä mennyt paljon margariinia ja juustoa mitä olen laittanut leivän päälle.
        JOS on oikein kova kulutus,niitä voi syödä vähän enemmän.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kaikkien vatsat Pohjoismaissa eivät kestä juureksia ja mkaikkiamhedelmiä edes olen kurkkuani myöden kyllästynyt kaiken maailman laihdutus kuureihin sillä kokemuksesta olen nähnyt miten nämä laihduttajat sekoilee . Eräät työkaverit laihduttivat vuodesta toiseen eivät laihtuneet koskaan , ja nyt kun näkee heitä eläkeläisenä niin ovat ihan yhtä pyöreitä kun työvuosinani .
        Itse en ole koskaan laihduttanut painoni on hoitunut ihan Omalla voimallaan. Joskus pyöreämpi toisinaan hoikempi , en ole tehnyt siitä koskaan itselleni ongelmaa mitenkään vaan hyväksyn itseni ihan vaan sellaisena kun olen nytkin pari tuttua kovalla laihdutuskuurilla ja ei kahvin kanssa pullaa kun käyvät kylässä , tiedän jo etukäteen että pian taas menevät vanhoihin tapoihinsa kunnes muutaman kuukauden päästä alkaa uusi laihdutus. Näin; ne laihdutus kuurit hoituu monen kohdalla .monella istuma työ joten sekään ei ole hyväksi laihduttajalle . Kun ihminen oppii syömään ihan vaan normaali annoksia , ja liikkuu niin ei pitäisi tulla ylikilojan

Saa muuten syödä kerran päivässä mahan niin täyteen kuin jaksaa.Jos ruoka on vähäkalorista ison annoskoon syöminen ei mitään haittaa.
        Kaikki muut annokset pitää sitten kyllä olla pienempiä ja ne on helppo pitääkin pienenä koska nälkää ei ole JOS syö kerran kunnolla.
        Jopa kaloreilla 2300 pystyy aivan hyvin näin syömään

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos haluaa oikein hyvää oloa on syötävä paljon kasviksia,juureksia marjoja ja hedelmiä.

Viljatuotteitakin voi syödä jonkin verran.
        AINA kun olen lihonut syy on aina ollut voileipien yms syömisessä.
        Lihomisen aikana on yleensä mennyt paljon margariinia ja juustoa mitä olen laittanut leivän päälle.
        JOS on oikein kova kulutus,niitä voi syödä vähän enemmän.

Suositus on 800 grammaa päivässä Itse syön niitä reilun kilon.

• Anonyymi
      UUSI

Itse olen siirtynyt kokonaan sokeriin,karkkiin,toffeeseen sekä suklaaseen.

Mitään keinotekoista ei voi syödä,koska ne on epäterveellisiä.Sokeri on suoraan luonnosta,mainoksessa sanottiin.

Olo on ollut nyt pitkään tosi huono,eikä vatsa toimi,mutta tämä ruokavalio vaatii vain totuttelua.

• Anonyymi
        UUSI

Syö sinäkin niitä vain 200 grammaa päivässä niin et liho.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Syö sinäkin niitä vain 200 grammaa päivässä niin et liho.

On se vaan ihme ettei täällä monet käsitä sitä että karkki ei ole mitään ruokaa.

• Anonyymi
        UUSI

Mikä on karkinsyöjän ikä 🤔

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä on karkinsyöjän ikä 🤔

Ja motiivi,miksi pitää laihdutus sivustolle laittaa että syö paljon karkkia 😂

• Anonyymi
        UUSI

Miten selätät sokerinhimon

https://youtu.be/r97_Bvltrws?si=8n977W1HdbiOUC8u

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajalla on karkinsyöntiaddiktio, jota hän ei ole myöntänyt itselleen ikä muille.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Lihavuuden puolustajien pitää mennä kehonpositiivisuus sivustoille 😧

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aloittajalla on karkinsyöntiaddiktio, jota hän ei ole myöntänyt itselleen ikä muille.

Kukaan ei ole lihonut karkeista,kyllä ne lihottavat kalorit tulee oikeasti kaikesta muusta,makkarat,juustot,leipä,pulla,jugurtit yms

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei ole lihonut karkeista,kyllä ne lihottavat kalorit tulee oikeasti kaikesta muusta,makkarat,juustot,leipä,pulla,jugurtit yms

Eihän nyt kukaan hullukaan syö karkkia 300- 500 grammaa päivässä 🤔

• Anonyymi
      UUSI

Aloittajan viljansyöntiruokavalio ei ole kyllä kovin täysjyväpitoinen:

”Söin kerralla kokonaisen pussillisen keskisen rinkeleitä 400 g menomatkalla samalla kun hain pyörällä huollosta tietokoneen ja sitten kotona pienen 150 gramman kääretortun,ja iltaruokana oli Vaasan kaurapaloja jonka päällä paistettuja kananmunia.
      Lisäksi join kakkukahvit 2 kertaa päivän aikana”

Ravitsemus­neuvottelu­kunnan suositusten mukaan pehmei­den leipien kuitu­pitoi­suuden tulee olla vähin­tään 6 g/100 g ja kuivat­tujen leipien vähintään 10 g/100 g.

Vaasan kaurapaloissa on kyllä täysjyvää 51 prosenttia viljasta ja kuitua 6,6 g, mutta rinkelit ja kääretortut ovat roskaruokaa.

• Anonyymi
        UUSI

Niin on mutta niitä kestää näköjään välillä vähän syödä eikä se vaikuta mitenkään kaloreihin.

• Anonyymi
        UUSI

Vaikka leipä olisi täysjyvää niin sillä lihoo aivan samalla tavalla jos sitä syö liikaa.Käytännössä on aivan samantekevää mitä leipää syö vähäisiä määriä KOSKA ne tarpeelliset kuidut saa kasviksista,juureksista,marjoista,hedelmistä yms
        Minäkin syön niitä siis yli kilon päivässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vaikka leipä olisi täysjyvää niin sillä lihoo aivan samalla tavalla jos sitä syö liikaa.Käytännössä on aivan samantekevää mitä leipää syö vähäisiä määriä KOSKA ne tarpeelliset kuidut saa kasviksista,juureksista,marjoista,hedelmistä yms

Kasviksista ei saa tarpeeksi kuituja. Esitän sinulle kohta laskelman, jos jaksan kävellä toiseen huoneeseen oikean tietokoneen ääreen. En lupaa mitään.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele. Et kyllä syö kasviksia yli kilon päivässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Älä valehtele. Et kyllä syö kasviksia yli kilon päivässä.

Syön minä,niissä on erittäin vähän kaloreita.Kuitua saan enemmän kuin yksikään täällä 😧

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Kasviksista ei saa tarpeeksi kuituja. Esitän sinulle kohta laskelman, jos jaksan kävellä toiseen huoneeseen oikean tietokoneen ääreen. En lupaa mitään.

Ketoilija kuidut 😂

https://vm.tiktok.com/ZNdMw6KNA/

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen

Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️
      Ikävä
      67
      2555
    2. Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...

Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.
      Maailman menoa
      189
      2248
    3. Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.

Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      131
      2212
    4. Onko kaivattusi

kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.
      Ikävä
      48
      2147
    5. Viulu vaiennut

Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣
      Suomussalmi
      33
      1905
    6. Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.

Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä
      Maailman menoa
      194
      1687
    7. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      221
      1546
    8. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      17
      1531
    9. Kyllä tekee kipeää

Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬
      Ikävä
      26
      1295
    10. Hallitus haluaa sossuhuijjarit esiin tutkimalla ihmisten pankkitilejä

Kuristusote vätkylöiden palleista kiristyy! 😆 Hallitus suunnittelee laajentaa Kelan tiedonsaantioikeutta sosiaaliturva
      Lieksa
      220
      1136
    Aihe