Miljoonia paketteja Temusta suomeen vuodessa.

Anonyymi-ap

Ihmiset tilaa jatkuvasti kiinan temusta tavaroita ja sehän suomen kauppiaita vi****aa. Itsekin olen seitsemänkertaa sieltä tilannut hyviä tuotteita tosihalvalla. Kuljetuskuluja ei ole ja tulliraja on 150 e tilaus. Halpaa on ja ihan kunnon tavaraa sieltä saa. Saa sieltä rihkamaakin jos sitä haluaa. Samaakin tavaraa suomen jotkut kaupat myy 1000% kalliimmalla hinnalla.

29

481

Vastaukset 29

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Uiguurit joutuvat tekemään keskitysleireissä temun tuotteita . Vanki tuotteita ovat .

• Anonyymi

Vasemmistolainen tilaa innokkaana kommarimaasta roskia.
      Asunto täyttyy turhasta tavarasta
      ja toiminta rahoitetaan pikavipeillä.
      Anna mun kaikki kestää
      Luonto seuloo heikot pois- toteamus todellakin pitää vasun kohdalla
      paikkaansa.
      Olet surkeutesi ansainnut.

• Anonyymi

Turha ulista ja kadehtia kyllä kansa tietää. Kiina on kommarimaa,mutta sitä ei voi samaistaa suomen vereimijäkommareihin. Ihmiset suomessa ja muualla maailmassa kehuu kyllä temua ja niin minäkin.

• Anonyymi

Omapalsta on pahanolon purkupalsta ei tämä.

• Anonyymi

jeesiöläisen oma palsta siis.

• Anonyymi

Laitoin temuun tilauksen paketti tulee tiistaina jo pohjantäden kauppaan.

• Anonyymi

Onko noin nopea toimitus?

• Anonyymi

Tilasitko laadukkaita käsityö nahkareppuja😂😂😂

• Anonyymi

Eiku tavaraa ja liukkaria, veikkaus vaan

• Anonyymi

Kannattaa katsoa kokonaisuutta. Jos kaikki ostaa Kiinasta niin tervemenoa Suomi. Mieluummin kannatan Suomea kuin Kiinaa.

• Anonyymi

Sosialistit ja eu: pähkälee miten saataisiin lopetettua temusta tilaaminen suomessa ja euroopassa. Ei köyhä saisi heidänmielestä tälläistä kultakaivosta hyödyntää. Vaan heille kaikki roposet pitänee luovuttaa. Youtpessa näkee kun hyvin toimeentulevat jopa rikkaat tilaavat temusta paljon tuotteita.

• Anonyymi

Temu laittaa tavarat aina lujaan pussiin ja lähettää asiakkaille. Pussit käyvät läpi tullin tutkinnan ja siltikkin toimitus on nopea.

• Anonyymi

Temussa on paljon lapsityötätekeviä,siis päteviä ahkeria innokkaita jotka oppivat jo lapsena tekeen töitö.

• Anonyymi

Tilasin Temusta kalsareita. Ne haisi aivan bensiinille. Hurja lemu. Heitin samointein ne roskiin.

• Anonyymi

luulis että paskalle haisis.
        olisit pitäny niitä vähän aikaa, niin haju olisi vaihtunut kakan hajuksi..
        🤣🤣🤣🤣

• Anonyymi00022
      UUSI

Vaikuttaa kelpo liikkeeltä tuo Temu.
      Pitäs tilata jotain sieltä.

• Anonyymi00023
      UUSI

Kaikki varuskunta kapit ovat turhia syöjiä.
      Ja kun niitä on vielä niin valtava lauma syömässä.
      Massaa.

• Anonyymi00025
      UUSI

kapiaisen uran huipintuma
      saada arvoton peltin pala varuskunta takkiin.
      Sitä se sitten ihaillee ja kiillottaa.

• Anonyymi00027
      UUSI

Digitalisaatio ajoi paperiteollisuuden ahtaalle, mutta Päivi Räsänen yrittää pelastaa sen. 610 sivua valitusta Euroopan ihmisoikeustuomioistuimelle.
      Ehkä homofobia on Suomen paperiteollisuuden viimeinen oljenkorsi

• Anonyymi00028
        UUSI

Päikkä on ymmärtänyt sen

Suomen viimeinen oljenkorsi löytyy vessa- ja talouspaperista ja pahvilaatikosta.

• Anonyymi00029
        UUSI
        Anonyymi00028 kirjoitti:

Päikkä on ymmärtänyt sen

Suomen viimeinen oljenkorsi löytyy vessa- ja talouspaperista ja pahvilaatikosta.

Ei tällä nyt mitään väliä ole, mutta miksi tässäkin piti vetää draama tappiin?

610-sivuinen valitus
        500 kopiopaperia https://cdn.bsky.app/img/feed_thumbnail/plain/did:plc:nwumhr47nwgj3tguwfnvuze6/bafkreidwuwplltxfaewegt2waijqulv5c63p3dqvivah37636xgtxyjkwa

• Anonyymi00030
      UUSI

Kiinan ulkoministerin vierailun jälkeen aloin ostella Temusta tavaraa, jota en tarvitse. Taitavia poikia nämä kiinalaiset (saako niin enää edes sanoa?)!
      Mitä kannattais tilata?

• Anonyymi00032
      UUSI

Varalta, varalta pitää olla.
      Esim. mukava olla housuja monet varalta.
      Varsinki ku ottaa...silloin kakkii housunsa varmasti...

• Anonyymi00034
      UUSI

miljoona pakettia kuitenkin aika pieni osa suomen pakettimarkkinoista. ongelmana on himo-verotus, josta seuraa, että hinnat ovat 15-kertaisia suomessa. ei juuri kannata ostaa täältä 150€:lla, jos temusta saa paremman parilla kympillä ovelle toimitettuna.

• Anonyymi00035
      UUSI
    • Anonyymi00036
      UUSI

Eikä Suomesta edes saa läheskään kaikkea mitä sieltä. Kivijalkakaupat eivät enää tilaa varastoihin mitään, vaan samasta Temusta tilataan,mutta hintaan pistetään kunnon katteet Huutokauppakeisarin tyyliin.

• Anonyymi00038
      UUSI
    • Anonyymi00039
      UUSI

Hyvää tavaraa olen tilannut, mm. vaatteita. Pitää vaan huomioida koko tarkkaan, yhtä kokoa suurempi kannattaa tilata, kun etelämaalaiset ovat hieman ohkasempia.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      179
      1309
    2. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      82
      1172
    3. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      96
      967
    4. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      48
      813
    5. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      40
      713
    6. Haluatko, että kierrän sinut kauempaa

Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.
      Ikävä
      83
      589
    7. Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni

mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä
      Ikävä
      29
      516
    8. Mikä on vahvuutesi palstalla?

Oletko kuullut asian joltain toiselta vai oletko itse sitä mieltä? Itse luen avarakatseisuuden omaksi vahvuudekseni. Yr
      Sinkut
      111
      510
    9. Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!

En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su
      Ikävä
      44
      468
    10. Tunnetta ja sinua on vaikea kuvailla

Paremmin se varmaan aukeaa muulla tavalla. Olen merellä, jossa kovin usein puhkeaa rajuilma ja huomaan taistelevani hu
      Ikävä
      33
      455
    Aihe