Olen menossa tapaamaan erästä läheistä, joka asuu kaukana. En ole tavannut häntä pariin vuoteen. Ihan pisti näin iltatuimaan itkettämään, kun ajattelin mitä haluan sanoa hänelle.
En ole itkenyt vuosiin ja nyt olo on jotenkin paska. Itkin siis onnen kyyneliä, mutta itse itkeminen fysiologisena reaktiona on minusta jotenkin inhottavaa. Olo on väsynyt ja silmiä kirvelee. Kuka hitto on suunnitellut tällaisen mekanismin eliölle. Häh?
Itkin ensimmäistä kertaa vuosiin
5
112
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Eikös sen pitäisi helpottaa oloa? Viimeksi itkin kunnolla silloin kun minulla oli voimakkaita sydänsuruja. Nykyään kyyneleitä tulee jos on tullakseen eli silloin kun mieleni on pakko antaa periksi pahalle ololle. Mielestäni se kielii tämän maailman sekopäisyydestä että tunteet turtuvat, kuten itselleni on päässyt käymään.
- AnonyymiUUSI
Fysiologinen erektio silmissä... iyselläni vähän vielä voi vuotaa silmät, kun tuo leikkaus oli niin musia laseja pitää suojana noin kuukausikin jotain, mutta jooh näkö korjautui.
Mustat aurinkolasit kuin suojalaseina.
Vauhtimusiikkeja, jotain Helix-juttuja tempo maksimissaan rokkia.Mäkään en ymmärrä tota. Kun mun sukulaisilla, kaihileikkaukseen pääsee vasta sitten, kun on lähes sokee, kun se on kuitenkin ykskertanen toimenpide. Ja sillä saa laatuaikaa elämään. Monella sitten jää se hyöty lyhytaikaiseksi, kun sitten kuitenkin kuolee. Sama hintahan se on tekeekö sen aiemmin vai myöhemmin. Ei ne kaihilinssit sen enempää kulu, käyttää niitä vuoden tai kymmenen. Mutta potilaalle on parempi että näkee kymmenen vuotta hyvin kuin yhdeksän vuotta huonosti ja vuoden hyvin, mutta jo sänkypotilaaksi sidottuna.
- AnonyymiUUSI
Kun itkettää ihan mistä syystä vain, ei kannata tuhrata tai pyyhkiä yhtään. Antaa valua vaan. Silloin ei tule turvotusta eikä silmiä kirvele.
Itken jos jollekin tehdään väärin joko todellisessa elämässä tai elokuvassa, dokumentissa tai muussa ohjelmassa. Aika helposti kyyneleet kihoavat silmiin. - AnonyymiUUSI
Itkuhan kertoo vaan, että sulla on tunteita mihin reagoit. Sehän on hyvä asia. 🙂
Jasu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod203233- 162162
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3621884Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2371864- 311497
- 301400
- 241321
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671172- 641039
- 541007