Tämä selittää planeetan lämpötilan! se ei johdu kaasukehästä eikä auringosta.
Venus, Sen ydin tuotaa lämpöä yli kymmenen kertaa Maan verran
10
218
Vastaukset
- Anonyymi
Uusi tutkimus, ei ehkä tuotakkaan, eikä Venuksen pintalämpötila olekaan niin korkea.
On ollut vaan huonoa säkää pudottaa sondit tulivuoreen.- Anonyymi
Uusi tutkimus osoittaa että Venuksen tulivuoritoiminta on lähes loppunut.
Venuksen pintalämpötilan oletetaankin liikkuvan 0-400 asteen välillä, paikasta riippuen.
Mutta vulgaanisten kohtien ulkopuolella 0-70 astetta.
Venuksen tulivuoret oli supertulivuoria tai ei siis vuoria ollenkaan vaan valtavia laavameriä.
Uutta vulgaanista toimintaa ei ole havaittu. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Uusi tutkimus osoittaa että Venuksen tulivuoritoiminta on lähes loppunut.
Venuksen pintalämpötilan oletetaankin liikkuvan 0-400 asteen välillä, paikasta riippuen.
Mutta vulgaanisten kohtien ulkopuolella 0-70 astetta.
Venuksen tulivuoret oli supertulivuoria tai ei siis vuoria ollenkaan vaan valtavia laavameriä.
Uutta vulgaanista toimintaa ei ole havaittu.Vulgaarista toimintaa sen sijaan on havaittu, mutta se linssi olikin erehdyksessä kohdistettu erääseen tämän planeetan keskustelupalstaan.
- Anonyymi
Venus on lämmin rakkauden planeetta. Kylmeneminen johtuu maapallolla sotivista ääliöistä.
- Anonyymi
miten Veenuksen ilmakehän paine ja lämpötila on voitu saada selville? Mihinkään ikivanhoihin CCCP luotaimien tietoihin en luota.
- Anonyymi
MITÄ MINÄ TÄÄLLÄ TAANNOIN KIRJOITIN..MITÄÄÄÄÄÄ.
OLEN KIRJOITTANUT LUKUISIA KERTOJA VENUKSESTA JA SIITÄ ETTÄ ASIAT EI OLE NIIN KUIN KERROTAAN. JA TÄMÄN TIESI NEUVOTOLIITTOKIN JO 70 LUVULLA. TÄSSÄ NÄHDÄÄN MINKÄLAISIA PÖLHÖKUSTAISTA TÄHTITIETEILIJÄT OVAT. EIVÄT TIEDÄ MISÄTÄN MITÄÄN. TOISTELEVAT VAAN APINOINA MUIDEN KUULEMAA EIVÄTKÄ OSAA TEHDÄ OMIA JOHTOPÄÄTÖKSIÄ MISTÄÄN. SAMOIN ON TÄMÄN PALSTAN VAKIOHÖRHÖJEN KANSSA- Anonyymi
Psykoosiin on olemassa lääkkeitä. Kannattaa käydä lääkärin juttusilla.
- Anonyymi
NL sondi putos ex-kraateriin! Venuksen kuumimpaan paikkaan! Huonoa säkää!
- Anonyymi
Avaus ei pidä paikaansa. Venuksen ydin ei tuota lämpöä noin paljoa.
- Anonyymi
AVAUS ON TÄYSIN VIRHEELLINEN!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu655638Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204337Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172926- 1712254
- 171946
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1321819- 951392
- 681164
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171136Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771008