Oletteko te työttömät kysyneet töitä KELA:lta?

Anonyymi-ap

Oletteko te työttömät kysyneet töitä KELA:lta?

Jos ette, kävelkää lähimpään KELAan ja vaatikaa saada tavata työnjohtaja. ehdottakaa että alkaisitte psykologeiksi

KELA maksaa työntekijöilleen korkeaa palkkaa, joten tilaisuutta ei kannata jättää käyttämättä

17

298

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Päivä päivältä typerääkin typerämpiä avautumisia

• Anonyymi

Mitä voit odottaa työttömiltä loisilta?

• Anonyymi

Menkää kelalle ja sanokaa ovivahdille että tulitte sinne töihin etuuskäsittelijöiksi

• Anonyymi

juu vois sitten käsitellä oman hakemuksen

• Anonyymi

Kela työllistää etuuskäsittelijöitä ja sosiaalivirkailijoita,

työttömien kannattaa pyrkiä näihin virkoihin sillä palkkaetuudet ovat erinomaiset

• Anonyymi

Sain sieltä työpaikan, mutta valitsin toisen 😄

• Anonyymi

Miksi ihmeessä?

Olisit saanut enemmän rahaa kelalta

• Anonyymi

Tylsä työ. Toinen vastasi paremmin koulutustani ja auttoikin sitten huippupaikalle.

• Anonyymi

On kaksi asiaa joiden takia en hae koskaan;

1. Vaatimus, turvallisuusselvitys (siitä et selviä hengissä)
      2. En pysy perässä edes omien Kela hakujen kanssa lainsäädännössä

• Anonyymi

Jos pystys laskemaan Kela -indeksin avulla minkä tahansa vuoden korvausmäärän yksittäisen vuoden Kela maksun avulla, suosittelen työttömänä hakemaan tai varsinkin jos olet jo työssä käyvä!

• Anonyymi

Siis oletko edelleen mielikuvitusmaailmassa jossa työtön voi hakea mitä vain työtä vaikka ei olisi mitään koulutusta alalle?

Taidat olla psykologin tarpeessa...

• Anonyymi

Kyse oli Kelasta eli osaamattomien verovaroilla loisivien suojatyöstä. Samanlainen loispummien suojatyöpaikka kuin työvoimapalvelut.

• Anonyymi

Tottakai psykologina voi toimia kuka tahansa joka on kiinnostunut psykologiasta, esom työttömät voivat esittää konstruktiivisia ajatuksia ja siten auttaa muita työttömiä

Kuka tahansa työtön voi hoitaa psykologin virkaa

• Anonyymi

Keinoäly voisi korvata tuhansien Kela-horojen turhat loisintapaikat.

• Anonyymi

Kenelle sinä sitten kitiset kovaa kohtaloasi, tekoälyllekö :D

• Anonyymi

Ilman meitä te ette saisi mistään tukirahoja

• Anonyymi

Ja nykyään myös turvallisuusuhka, kun joutuu tekemään ikäviä päätöksiä. Siksi ovat nimettömiä.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1914
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1660
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      56
      1266
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      53
      1145
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      988
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      893
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      886
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      852
    9. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      820
    10. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      798
    Aihe