jo 500- 1000e monessa paikassa!
Sähköpyörien hinnat pudonnut
20
353
Vastaukset
- Anonyymi
Odotettavissa on, että työsuhdepyöräedun poistumisen myötä markkina normalisoituu.
- Anonyymi
Joka oli hyvä päätös.Ei muiden pidä maksaa toisten sähköpyöriä
- Anonyymi
Hyvä jos tuo edes hieman lohtua lihasheikkoisen arkeen.
- Anonyymi
Pudotuspeli saattaa alkaa vasta juhannuksen jälkeen.
- Anonyymi
Paljonko noissa sähköpyörissä on ilmaa hinnoissa? Tuossa törmäsin sopivan pyörään ja hinta oli tippunut 1200e kyseessä 3500e sähköpyörä.
- Anonyymi
Kuka hullu haluaisi maksaa sähköpyörästä enemmän kuin normipyörästä?
- Anonyymi
On kyllä ihmiset säällittäviä kun eivät jaksa itse enään edes pyörällä ajaa vaan siinäkin pitää olla sähköavustus 🤣
- Anonyymi
Hallitus haluaa lisätä konkurssien määrää.
- Anonyymi
Jos yritys ei pärjää ilman tukea niin se saa kaatua.Ei ole valtion tehtävä tukea yrityksiä veronmaksajien rahalla.Tilalle tulee aina uusi yritys/yrittäjä ja näin toimii kapitalismi
- Anonyymi
Ei kuulu hallituksen/ veronmaksajien rikastuttaa pyöräkauppiaita, mitä järkeä antaa kansalaisille tukea pyörän ostoon ja kauppiaat nostaa hintoja saman verran!? Sitten vingutaan, kun ei kauppa käy!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kuulu hallituksen/ veronmaksajien rikastuttaa pyöräkauppiaita, mitä järkeä antaa kansalaisille tukea pyörän ostoon ja kauppiaat nostaa hintoja saman verran!? Sitten vingutaan, kun ei kauppa käy!
Hinnat nousivat paljon enemmän kuin mitä tuo veroetu hyödytti ostajaa.
Palasin juuri Espanjasta pyöräilemästäkin ja hämmästelin etenkin sähköpyörien edullista hintatasoa Suomeen verrattuna. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos yritys ei pärjää ilman tukea niin se saa kaatua.Ei ole valtion tehtävä tukea yrityksiä veronmaksajien rahalla.Tilalle tulee aina uusi yritys/yrittäjä ja näin toimii kapitalismi
Yritystä ei tässä tapauksessa ole tuettu, vaan kansaa on tuettu, jonka vuoksi yritys on ostanut tuotteita varastoonsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko todistusaineistoa hinnoista ennen veroetua ja veroedun jälkeen, vai onko vain mutua?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hinnat nousivat paljon enemmän kuin mitä tuo veroetu hyödytti ostajaa.
Palasin juuri Espanjasta pyöräilemästäkin ja hämmästelin etenkin sähköpyörien edullista hintatasoa Suomeen verrattuna.Joo, vertasitko mitään muita hintoja?
Täällä on kauppiaan markkinat, ja sitten kun köyhä tilaa vaikkapa Temusta, nousee haloo siitä kun sama tavara ei kelpaa hyllystä kolminkertaisella hinnalla.
- Anonyymi
Jotkut perussuomalaiset varastaa, niin saa ilmaiseksi. Eihän niillä keladuunareilla rahaa ole ostaa. Kaupittelevat sitten niitä, mutta ei kannata hairahtua persuilta ostamaan.
- Anonyymi
Jotkut vatipäät näkevät persuja ihan kaikkialla ja joka nurkan takana.
- Anonyymi
Ei tule nyt uni, kun mietin tuliko ostetua liian kallis työsuhdepyörä! Olisiko sittenkin pitänyt odottaa hintojen halventumista, eikä rynnätä heti työsuhdepyörä kaupoille!
- Anonyymi
Kupla puhkeaa. Kyllä nyt harmittaa, kun sähköpyörällä ei ole enää statusarvoakaan edes naapurin silmissä.
- Anonyymi
Tuleeko juh anuksen jälkeen tarjouksia sähköpyöristä vai milloin kannattaisi ostaa?
- Anonyymi
Ei kannata ostaa
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1332364Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3451865- 401537
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii311353Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281290Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941183- 541153
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul327897Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles104830Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53742