Avasin somen ja ilmeisen kovat on panokset illalla. Jos Erika Vikman ei voita, kyseessä lienee globaali naisviha ja kukaan nainen ei saa enää ikinä orgasmeja. Mutta jos tämä KAJ voittaa, niin voivatko suomenruotsalaiset saada edelleen orgasmeja? Tämä jäi vielä vähän auki.
Naiset eivät saa enää orgasmeja
15
226
Vastaukset
Keskutelu aihe ei ole enää sopiva palstalle. Liian seksuaalinen nykyisen lainmukaan.
valtakunta kirjoitti:
Noh minusta tuollainen laulu ei sovi lapsille.
Tämä on syy niin kauan kun lapset pääsevät nettiin ilman rajoja ja ihmisest jotka voi mitä tahansa koneelle kerätä.
Vähän pelottavaa kyllä.- Anonyymi
valtakunta kirjoitti:
Noh minusta tuollainen laulu ei sovi lapsille.
Jos alle 12-vuotiaat lapsesi ylipäänsä ymmärtävät mistä tuossa laulussa on kyse, niin he ovat jo aiemmin altistuneet asioille, joita heidän ei vielä olisi tarvinut tietää. Se, että ko. lqulu "ei sovi lapsille" on ihan puhtaasti aikuisen korvien välissä, eikä lapsi kuuntele ja näe sitä lainkaan kuten aikuinen.
- Anonyymi
Ainakin KAJ saunoo ruotsalaisittain vaatteet päällä ja hikoilematta. Mutta Erika ja tuotantotiimi voivat viedä suomalausta rahvautta laiteille, niin eiköhän se sillä pelastettu.
- Anonyymi
Kyllä nainen saa niitä, kun löytää sellaisen miehen johon rakastuu.
- Anonyymi
Ei orgasmiin miestä tarvita.
Aletheias - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei orgasmiin miestä tarvita.
AletheiasEi niin, mutta jos rakastuu, silloin sitä haluaa!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niin, mutta jos rakastuu, silloin sitä haluaa!
En kiellä sitä, etteikö orgasmi rakastuneena miehen kanssa olisi omaa luokkaansa (näin heteronaisen näkökulmasta), mutta orgasmia voi haluta ihan vain orgasmin takia.
Naisten orgasmit ovatkin melko turhia. Jospa sitten värkin räpläämiseltä jäisi aikaa tehdä jotain muuta.
- Anonyymi
Sanoo mies joka ei naisista välitä sillä tavalla!
Anonyymi kirjoitti:
Sanoo mies joka ei naisista välitä sillä tavalla!
Väitteen kumoamiseksi pitäisi osoittaa millaista merkitystä tai vaikuttavuutta naisten orgasmeilla olisi. Mutta kun ei ole. Mikään ei ole eri tavoin.
- Anonyymi
Älä valehtele ja naisten orgasmit ei ole sinun asia.
- Anonyymi
Onneksi ehdimme rakastella ennen voittajan julkistamista. Muutama orgasmi siinä tuli. Vaikka kuten joku tuolla jo sanoi, ei orgasmiin miestä tarvita, niin kyllä se syvällä sylin puristuksessa tuntuu paremmanälta. Tykkään arkisen tavallisen miehen tunaroinnista ja kyllähän se onnistumiseen päättyy.
- Anonyymi
Orkkuja on saatava, ellei muutoin, niin nussimalla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271904
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001660Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561246Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?521131Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M31988Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47886Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51883Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet42837Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37820Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56798