Olen nelikymppinen nainen ja työskennellyt parturi-kampaajana 20 vuotta. Tämä tapahtui noin kuusi vuotta sitten omassa parturi-kampaamossani, jossa työskentelin yksin.
Asiakkaaksi hiusten leikkuulle saapui mukavan oloinen keski-ikäinen herra: puku päällä, liikemiehen olemus, viikset ja harmaantuvat hiukset. Hänen kohtaamisensa oli aluksi hyvin miellyttävää. Olimme salongissa kahden, koska työskentelin yksin eikä ruuhkaa ollut.
Leikkelin ja kampailin hänen hiuksiaan ja juttelimme niitä näitä, kunnes yllätyin kun tunsin kosketuksen. Minulla oli ylläni hame, ja asiakas oli kurottanut kättään ja koskettanut säärtäni. Yllätyin niin etten osannut reagoida mitenkään. Jähmetyin, mutta jatkoin työskentelyä.
Miehen sormet silittelivät sääriäni kevyesti. Hameeni oli pohjepituinen ja ajattelin, että jos hän kohottaa sen helmaa, kirkaisen kovaa. Mutta hän silitteli vain sääriäni. Kevyt kosketus kulki pitkin pohkeitani, ohuiden sukkahousujeni pintaa.
"Mustat sukkahousut on tyylikkäät", mies sanoi. "Etenkin tuolla tavalla hameen ja korkokenkien kanssa".
Minä olin yhä jotenkin ällikällä ja lamaantunut, ja kiekaisin vain tyhmänä: "Ai jaa?!"
Sain työni nopeasti päätökseen ja vetäisin kapan pois miehen yltä. Kipitin nopeasti palvelutiskin taakse, ja pelkäsin että mies tarttuu minuun kiinni ja pyytää vielä jotain extra-palveluita.
Onneksi mies vain hymyili kohteliaasti, maksoi hiustenleikkuun pankkikortillaan, kiitti ja poistui.
Tämä tapaus ei ole lainkaan ainutlaatuinen, vaikka nämä ovat vähentyneet sen jälkeen kun #metoo liike tuli ja seksuaalisesta häirinnästä alettiin puhua julkisuudessa.
Joskus ennen vanhaan tuollainen on ollut yleisempää, ja naiset ovat jopa alistuneet siihen ns. välttämättömänä pahana.
Jos juttuni herätti ajatuksia, minulle voi meilata osoitteeseen [email protected]
Asiakas kosketteli
Anonyymi-ap
0
110
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682620
- 622572
- 681762
- 241587
- 201510
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91450- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251096