Tässä on sinulle rehellinen, luotettava,mukava, rauhallinen setä.
Tykkään seksistä ja muista mukavista asioista.
Minulla on harrastuksia ja osaan käyttäytyä hyvin.
Olen mukava, huomioon ottava, kiihkeä, huumorintajuinen, ystävällinen.
Lupaan nuolla pillua vaikka rannalla ja metsässä.
Olen 171 cm pitkä ja painoa on 68 kiloa ja ikää on 48 vuotta
ARVASIN ETTEI HEINOLASSA OLE NEITOA JONKA KANSSA VOI HARRASTAA SEKSIÄ ULKONAKIN
11
106
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Sulle löytyy vain karvaperseneitoja ja kormuskyrpää.
- AnonyymiUUSI
Varsin terävän oloinen Tero.
- AnonyymiUUSI
Miksi sitten teet uusia aloituksia, kun kuitenkin tunnut tietävän lopputuloksen? Ei kukaan halua sinua ulko nakin.
- AnonyymiUUSI
Arvasit. Niin me muutkin. Vielä kun tajuaisit myös sen ettet tule täältä saamaan kuin vittuilua ja trolleja.
- AnonyymiUUSI
Ei kukaan halua hippulihäkki ja painikypäräukkoa haisemaan nurkkiinsa.
- AnonyymiUUSI
Hyvä että jo ainakin 13- vuoden kokemuksella tämä osaa jopa arvata ettei kukaan halua tätä onnetonta pelleä kohdata!
Mikä on ettei Heinolan"hukkaviivat" ja paskapersehomot noteeraa kylän komeinta 48-v. eläkeläistä !? - AnonyymiUUSI
ME MUUTKIN ARVATTIIN !!
Uskoisitko? - AnonyymiUUSI
Mitä jos "setä" aloittaisit ihan uudenlaisen elämän? Aloittaisit aamun menemällä lenkille sen sijaan että otat puhelimen tai läppärin ja aloitat heti sorvaamaan turhia ilmoituksia tänne palstalle? Ja päivemmällä menisit kaupungille tsekkailemaan josko sieltä löytyisi sopivaa nais/miesseuraa? Olisi sinullekin vaihtelua noihin pakkomielteitä sisältäviin päivän kuvioihin!
- AnonyymiUUSI
Älä helvetti ehdota tuollasta!! Mehän joudutaan vittuilemaan keskenämme täällä silloin. 😉
- AnonyymiUUSI
Itsepä tuohon vastasit: kyseessä on pakkomielle. Ilmeisesti jopa pakkoneuroosi.
Ilman apua ja terapiaa tilanne ei muutu, kun on itseään ehdollistanut jo 13 vuotta.
- AnonyymiUUSI
Kieltämättä nuo "sedän" "seuranhaut" aiheuttavat hilpeyttäkin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1043404
- 883093
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201953- 691916
- 381887
- 221756
- 241697
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341459Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91349- 481337